بایدن «تعجبی ندارد» همچنان که پس از بهبودی از پرونده «بازگشت» به کووید-19 آلوده است

بایدن در کاخ سفید منزوی است.

برخی از افرادی که Paxlovid دریافت کرده‌اند، دوباره به عفونت کووید-19 مبتلا شده‌اند، که ممکن است چند روز پس از منفی شدن آزمایش اتفاق بیفتد.

بیشتر: CDC توصیه می کند افرادی که با Paxlovid درمان می شوند و به کووید بازگشتی مبتلا می شوند باید دوباره به مدت 5 روز ایزوله شوند.

بایدن که برای اولین بار در 21 ژوئیه آزمایش کووید-19 مثبت اعلام شد، صبح شنبه پس از پاکسازی از ویروس، دوباره آزمایش کووید-19 مثبت شد. تست او در سه شنبه، چهارشنبه منفی بود، که باعث شد اولین دوره انزوای خود را پایان دهد، و دوباره پنجشنبه و جمعه.

پرزیدنت جو بایدن همچنان که پس از بهبودی پس از

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا همچنان به کووید-19 مبتلا می‌شود، زیرا او پس از بهبودی از یک مورد “بازگشت” مرتبط با استفاده از داروی ضد ویروسی Paxlovid بهبود می‌یابد.

“این وظیفه مقدس ما است که از جانبازان خود مراقبت کنیم. من از مبارزه در کنار آنها برای تصویب این لایحه دست نمی کشم.”

رئیس‌جمهور سفرهایی را که قرار بود شنبه به خانه‌اش در ویلمینگتون، دلاور و سه‌شنبه به هملاک، میشیگان انجام دهد، لغو کرد، جایی که قرار بود سخنانی درباره لایحه اخیراً تأیید شده چیپس و علوم ارائه کند.

“بازگشت” کووید: آزمایش کووید-19 پرزیدنت بایدن در مورد “ریباند” دوباره مثبت شد

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن همچنان به ویروس کووید-19 مبتلا شده است، زیرا او پس از بهبودی از یک مورد “بازگشت” مرتبط با استفاده از داروی ضد ویروسی Paxlovid بهبود می یابد.

Paxlovid یک درمان ضد ویروسی خانگی برای افرادی است که در معرض خطر بالاتری برای بیماری شدید ناشی از COVID-19 هستند. بایدن 79 ساله به دلیل سنش در خطر بود. او واکسینه شده و در برابر این ویروس تقویت شده است.

در توییتر joeygarrison@ به Joey Garrison برسید.

بایدن در توییتر خود نوشت: «من قصد داشتم در ساختمان کنگره توقف کنم و از خانواده هایی که برای تصویب قانون آتش سوزی می جنگند دیدن کنم. «COVID مانع شد، بنابراین من آنها را FaceTimed کردم و مقداری پیتزا فرستادم.

کوین اوکانر، پزشک رئیس‌جمهور، یکشنبه در نامه‌ای گفت که بایدن “به احساس خوب خود ادامه می‌دهد” اما “تعجبی ندارد” روز یکشنبه دوباره آزمایش کووید-19 مثبت شد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: جو بایدن در “مورد بازگشت” همچنان به COVID-19 آلوده است.





منبع

کاخ سفید ویدئویی منتشر کرد روز یکشنبه بایدن به طور مجازی با حامیان قانونی برای مراقبت از جانبازانی که در معرض سوختگی سمی قرار دارند صحبت می کند، که به دلیل مخالفت جمهوری خواهان در سنا متوقف شده است.

رئیس‌جمهور که روزانه آزمایش می‌شود، قصد دارد تا زمانی که آزمایش کووید-19 منفی شود، در انزوا بماند.