یک عروس و پدرش که با رقصشان در فضای مجازی منتشر شد پیوند خاصی دارند

«وقتی نظرات را می خوانم، برخی از آنها واقعاً تأثیرگذار هستند. برخی از مردم پدر خود را از دست داده اند یا رابطه خوبی با پدر خود ندارند و به ما می گویند که چقدر رابطه ما برای آنها الهام بخش است تا با فرزندان آینده خود بهتر شوند. “من فکر می کنم این چیزی است که برای ما بیشترین معنی را دارد. ما می‌توانیم به جمعیت کاملی دست پیدا کنیم که بدون اینترنت هرگز به آن‌ها نمی‌رسیدیم. فقط امیدوارم بتوانیم به لبخند زدن مردم ادامه دهیم و حتی برای 30 ثانیه شادی را به روزهای مردم بیاوریم.»



منبع

بریتنی که به عنوان یک رقصنده بزرگ شد، گفت که یکی از تصمیمات سال نو او این بود که بیشتر برقصد. او گفت: «در نهایت TikTok را دانلود کردم تا برخی از چالش‌های رقص را برای سرگرمی انجام دهم و برای یکی از چالش‌ها، به یک شریک نیاز داشتم.

او گفت: «عروسی یک تجربه کاملاً منحصر به فرد است که در آن افراد از نسل های زیادی در یک اتاق هستند که عشق افرادی را که دوست دارند جشن می گیرند. بریتانی و پدرش 63 ساله می دانستند که شرکت کنندگان از دیدن حرکات رقص نوستالژیک لذت خواهند برد.

بریتانی، فیزیوتراپیست، و پدرش، حسابدار بازنشسته، در طول همه گیری همه گیر شروع به ساختن TikToks کردند.

کاربران آنلاین نیز این ویدیو را دوست داشتند و بسیاری از کلی به خاطر حرکاتش ستایش کردند. یکی از کاربران در TikTok گفت: «او تکلیف را فهمید. دیگری اظهار داشت: «او واقعاً شخصیت اصلی است.

یک عروس و پدرش پس از انتشار ویدیویی از برنامه‌های معمول عروسی‌اش در فضای مجازی، راه خود را به قلب اینترنت رقصیدند.

بریتنی گفت که از رابطه نزدیکش با پدرش و ویدیوهایی که با هم می سازند سپاسگزار است.

بریتنی 30 ساله که در سن دیگو زندگی می کند، گفت که این رقص بخشی از اجرای “رقص در طول دهه ها” آنها بود که شامل حرکاتی مانند رول توتسی، رقص چکش و کارلتون بود.

او گفت که از پدرش کمک گرفت زیرا در آن زمان با پدر و مادرش زندگی می کرد و اگرچه او هیچ تجربه رقصی نداشت، اما آنها از ساختن ویدیوهای خود لذت زیادی بردند که آنها را حتی بیشتر به هم نزدیک کرد.

بریتانی رول در روز عروسی با پدرش عکس می گیرد.  (راون برلین)

این ویدیو که بیش از 40 میلیون بازدید در TikTok به دست آورده است، بریتنی رول و پدرش، کلی را نشان می‌دهد که با کفش‌های کتانی و لباس رسمی، با آهنگ «Teach Me How to Dougie» از Cali Swag District می‌رقصند.

بریتانی گفت: «فکر می‌کنم دیدن پدری آسیایی‌تبار که بتواند حرف‌هایش را باز کند، رها کند و فقط موسیقی و فرهنگ فرزند آمریکایی‌اش را بپذیرد، منحصربه‌فرد است.

بریتانی رول در روز عروسی با پدرش عکس می گیرد. (راون برلین)

فکر می‌کنم ما شخصیت‌های مشابهی داریم، اما همچنین احساس می‌کنم که توانسته‌ام او را کمی بیشتر از منطقه راحتی‌اش خارج کنم، که واقعاً سرگرم‌کننده بود زیرا احساس می‌کنم او رشد من را با افزایش سن تماشا کرده است. او گفت، اما اکنون احساس می‌کنم که می‌توانم رشد او را نیز ببینم.

او گفت این اولین باری نیست که این دو برای انجام Dougie در فضای مجازی منتشر می‌شوند. آنها ویدیویی را در سال 2020 منتشر کردند که بیش از 18 میلیون بازدید جمع کرد و بعداً الهام بخش رقص پدر و دختر او شد.