تفنگداران دریایی سابق متهم به پخش زنده قتل دوگانه، مصاحبه ای با زندان وحشی دارد

فلورس گفت: «وقتی کلیپ را خالی کردم، چراغ‌ها را روشن کردم و او را روی زمین دیدم. “من رنج او را می بینم و سپس از رنج او جلوگیری می کنم.”

یک تفنگدار سابق نیروی دریایی در مصاحبه ای در زندان وحشی روز پنجشنبه اعتراف کرد که وقتی هفته گذشته در حالت مستی پدر و نامادری خود را در اتاق خوابشان به ضرب گلوله کشت، “کلیپ را خالی کرد”.

این بیو با اشاره به زمان خود به عنوان یک تفنگدار دریایی گفت: “من مهارت های زیادی مانند نظارت، تیراندازی، ارتباط رادیویی، 180 ساعت مراقبت از مصدومان در برنامه EMT و توانایی کار به عنوان تیم را به دست آوردم.” “من در حال حاضر به دنبال یک شغل در امنیت در حالی که به کالج برای عدالت کیفری می روم.”

در صحبت با KTVU 2 از زندان، او به تیراندازی اعتراف کرد اما مدعی شد که در حالت خشم در حالت مستی تیراندازی کرده است، زیرا از پدرش به خاطر ادعاهایی که او از یکی از بستگانش سوء استفاده جنسی کرده است عصبانی بوده است.

تصویرسازی عکس توسط The Daily Beast/Facebook

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

کوئزادا گفت که این قتل “به وضوح از پیش طراحی شده” بوده است. فلورس با این حال مخالف است.

فلورس اعتراف کرد که 20 گلوله را در حالی که خواهر ناتنی اش تماشا می کرد شلیک کرده است. او گفت که این کودک 11 ساله با کمک هرناندز فلورس با 911 تماس گرفت.

فلورس گفت: می خواهم عذرخواهی کنم. “من کاملاً نمی خواستم این کار را انجام دهم. پدر آسمانی ما می‌داند که من این کار را به قصد کشتن پدرم انجام ندادم، مخصوصاً مادر خواهرم که هیچ ربطی به این کار نداشت.»

او گفت: “من هیچ قصدی برای معامله با او نداشتم.”

در مورد سوتو، فلورس گفت که مادر ناتنی‌اش وقتی شروع به تیراندازی کرد «در تیراندازی» گرفتار شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

او همچنین با ناباوری ادعا کرد که در حال پیوستن به اداره پلیس سانفرانسیسکو است. او گفت که رویای او این بود که یک تک تیرانداز برای تیم SWAT باشد. یک پروفایل لینکدین به نام فلورس گفت که او در حال تحصیل در رشته عدالت جنایی در کالج شهر سانفرانسیسکو است.

رندی کوئزادا، سخنگوی این سازمان گفت: «در این ویدئو، متهم با خودش مغرور و خوشحال به نظر می‌رسد، در حالی که به وضوح می‌توانید پدرش را در حال دراز کشیدن در حوض خون ببینید و نامادری‌اش به آرامی بر اثر جراحات متعدد گلوله‌اش جان خود را از دست می‌دهد.» دفتر دادستانی منطقه سانفرانسیسکو

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

فلورس گفت: “او گریه نمی کرد.” او شوکه شده بود. او برای تماس با اورژانس به کمک من نیاز داشت.»

به گفته دادستانی، دختر 11 ساله این زوج مقتول شاهد این قتل عام بود و فلورس این قتل را به صورت زنده در فیس بوک پخش کرد. سانفرانسیسکو کرونیکل.

فلورس روز جمعه بدون وثیقه در زندان شهرستان سانفرانسیسکو بازداشت شد. او گفت که قصد دارد در قتل عمد خود را بی گناه بداند.

ایروین هرناندز فلورس 23 ساله متهم است که آخر هفته گذشته به خانه پدرش در سانفرانسیسکو نفوذ کرده و خوزه هرناندز 47 ساله و همسرش یسنیا سوتو 41 ساله را در اتاق خوابشان تیراندازی کرده است.

فلورس گفت که او برای چهار سال و نیم تفنگدار دریایی بود تا اینکه به طور افتخاری از خدمت سربازی برکنار شد. سپاه تفنگداران دریایی بلافاصله به درخواستی که خدمات فلورس را تایید می کرد پاسخ نداد.

تصویرسازی عکس توسط The Daily Beast/Facebook

فلورس گفت که پس از یک شب مشروب خواری زیاد – مسلح اما نه به قصد استفاده از تفنگ دستی اش – به اتاق پدرش رفت. او ادعا کرد که هرناندز به او حمله کرده است و بنابراین او در تاریکی آتش گشود. او گفت که چراغ ها را روشن کرد و دید که پدرش روی زمین زخمی شده است، بنابراین دوباره به او شلیک کرد.

فلورس می‌گوید: «تمام زندگی‌ام می‌خواستم برای خانواده‌ام کار کنم، اما پدرم رویاهای من را کشت.