آلن درشویتز می‌گوید هر وکیل معتبری که با او صحبت کرده است به او گفته است که شرکت‌هایشان اجازه نمی‌دهند به جایی نزدیک ترامپ بروند.

آلن درشوویتز

درشوویتز در مصاحبه‌ای گفت: «همه وکلای شرکت‌های بزرگ به من گفته‌اند که شرکت‌هایشان به آنها اجازه انجام این کار را نمی‌دهند. شرکت‌ها به آنها اجازه نمی‌دهند که به هیچ پرونده‌ای در مورد ترامپ نزدیک شوند. اینها شرکت‌هایی هستند که می‌خواهند به مشتریان خود ادامه دهند و می‌دانند که اگر نماینده دونالد ترامپ باشند، مشتریان زیادی را از دست خواهند داد.»

آلن درشوویتز می‌گوید اکثر شرکت‌های معتبر در حال حاضر به وکلای خود اجازه نمی‌دهند به جایی نزدیک ترامپ بروند.

  • در جورجیا، دفتر دادستان منطقه فولتون در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ و متحدانش قوانین جورجیا را در تلاش برای بی اثر کردن پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در سال 2020 در این ایالت زیر پا گذاشته اند یا خیر. و در نیویورک، دفتر دادستان منطقه منهتن اخیراً با آلن وایسلبرگ، دفتردار ارشد ترامپ، که این هفته به بیش از ده‌ها جنایت اعتراف کرد و با دخالت دادن سازمان ترامپ موافقت کرد، توافقنامه‌ای را به دست آورد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    آنها افزودند: “او باید نگران این همه تحقیقات باشد. من فکر می کنم او هدف همه آنهاست و فکر می کنم کیفرخواست صادر خواهد شد.”

    وکیل دیگری به اینسایدر گفت: ترامپ «باید نگران همه این تحقیقات باشد».

    درشوویتز گفت از زمانی که او وکالت ترامپ را برعهده داشت، حداقل شش وکیل از او در مورد اینکه کار کردن برای رئیس‌جمهور سابق چگونه است و اینکه آیا این کار روی شغل او تأثیر می‌گذارد سؤال کرده‌اند. در یکی از گفتگوها، زمانی که درشوویتز به وکیل دیگری درباره تجربه خود در لیست سیاه گفت، او گفت که آن شخص پاسخ داد: “من با یک تیر 10 فوتی به این نزدیکی نمی‌روم.”

    او گفت: «همه کسانی که با من تماس گرفته اند نسبت به انجام آن اکراه نشان داده اند. “آنها می گویند که شرکت های حقوقی آنها به آنها اجازه انجام این کار را نمی دهند. همسران یا همسران آنها به آنها اجازه انجام این کار را نمی دهند. فرزندان آنها به آنها اجازه نمی دهند این کار را انجام دهند. دوستانشان به آنها اجازه نمی دهند این کار را انجام دهند، حتی اگر آنها بخواهند. برای انجام این.”

    درشوویتز گفت: اخیراً وکیلی درباره ترامپ به او گفته است: «من با یک تیر 10 فوتی به این نزدیکی نمی‌روم.

  • درشوویتز از روی تجربه صحبت کرد.

    یکی از وکیل آشنا به روند فکری تیم ترامپ گفت: “او دوست دارد برنامه را اجرا کند، و به قول قدیمی ها، اگر شما وکالت خود را داشته باشید، برای یک مشتری احمق هستید.” او به حمله به روابط عمومی اعتقاد زیادی دارد، که من هرگز اثری از آن ندیده‌ام.

    درشوویتز پس از اینکه در دومین محاکمه استیضاحش در سنا پس از شورش مرگبار 6 ژانویه 2021 در کنگره، نماینده ترامپ بود، گفت که فرصت های شغلی و بسیاری از سخنرانی های خود را از دست داده است.

    وکیلی که با روند فکری تیم ترامپ آشناست، به اینسایدر گفت: «پرونده اسناد طبقه بندی شده یک پرونده آسان است. باز و بسته است. او یک موضوع اداری را مطرح کرد و آن را به یک پرونده جنایی تمام عیار تبدیل کرد.»

    دفتر ترامپ بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    ترامپ در مرکز تعدادی از تحقیقات جنایی ایالتی و فدرال قرار دارد. در خط مقدم تحقیق وزارت دادگستری در مورد اینکه آیا ترامپ سه قانون فدرال، از جمله قانون جاسوسی را زیر پا گذاشته است یا خیر، زمانی که سوابق دولتی را از کاخ سفید به مار-آلاگو منتقل کرد یا خیر، قرار دارد.

    این وزارتخانه همچنین در تحقیقات جنایی گسترده خود در مورد رویدادهای مربوط به شورش کنگره و احضار تعدادی از مقامات ارشد سابق کاخ سفید، به رئیس جمهور سابق توجه کرده است. دادستان ها همچنین از اداره بایگانی و سوابق ملی احضار کردند تا تمام پرونده های کاخ سفید را به کمیته منتخب مجلس برای تحقیق در مورد حمله 6 ژانویه تحویل دهد.

    آلن درشوویتز می‌گوید ترامپ برای ایجاد یک تیم دفاعی-قانونی کار سختی خواهد داشت.راب کیم/گتی ایماژ

    • دلایل دیگری نیز وجود دارد که وکلای مشهور تمایلی به نمایندگی رئیس جمهور سابق ندارند.

      آلن درشوویتز، وکیلی که از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دومین محاکمه استیضاح او دفاع کرد، به اینسایدر گفت که اکثر شرکت های حقوقی معتبر به دلیل گلوله برفی شدن مسائل حقوقی ترامپ، وکلای خود را به جایی نزدیک ترامپ نمی گذارند.