یک عامل حزب جمهوری خواه گفت که کمپین ترامپ در گرجستان “بدترین اتفاقی است که می تواند” برای جمهوری خواهانی مانند هرشل واکر رخ دهد.

این عامل به روزنامه پست گفت: “پایان آمدن ترامپ به جورجیا بدترین اتفاقی است که می تواند برای نامزدهای جمهوری خواه در اینجا بیفتد.” بلافاصله تمرکز از تورم و مهاجرت به دونالد ترامپ معطوف شد و دونالد ترامپ در آخرین انتخابات اینجا شکست خورد.

اما ترامپ که مدت‌ها در مورد ارزش حمایت و حضور خود در مبارزات انتخاباتی لاف زده است، بیش از شش ماه است که به گرجستان بازنگشته است – علی‌رغم گزارشی در آتلانتا ژورنال-Constitution در ماه سپتامبر که می‌گوید او در نظر دارد پس از انتخابات بازگردد. بحث واکر-وارناک

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

یکی از مشاوران ترامپ که نامش فاش نشده به این روزنامه گفت: «ما به جایی نمی‌رویم که به ما گفته شود ما را نمی‌خواهند». اگر می‌خواهید استقلالی‌ها و زنان میانه‌رو را بیرون کنید، احتمالا او بهترین گزینه شما نیست.»

با این حال، ترامپ از ماه مارس به گرجستان نرفته است، حتی در شرایطی که واکر برای مقابله با رسوایی سقط جنین تلاش کرده است. سه منبع نزدیک به این وضعیت به پست گفتند که ستاد انتخاباتی واکر با تیم ترامپ درباره احتمال آمدن رئیس جمهور سابق صحبت کرده است، اما تجمع پیشنهادی هرگز اتفاق نیفتاد.

منابع به پست ترامپ گفتند که ممکن است قبل از روز انتخابات چندین گردهمایی اضافی از جمله در گرجستان برگزار کند، اما فقط در جایی که او تحت تعقیب است.

این عامل همچنین به رقابت‌پذیری رقابت‌های سنا اشاره کرد که در آن هرشل واکر جمهوری‌خواه مورد حمایت ترامپ به دنبال برکناری سناتور دموکرات رافائل وارناک در رقابتی است که از نزدیک تحت نظر است و می‌تواند بر روی اکثریت مجلس تأثیر بگذارد.

این عامل به روزنامه پست گفت: ما یک پنجره بسیار تنگ داریم تا هرشل را در شب انتخابات از خط پایان عبور دهیم و ترامپ آن را تضعیف خواهد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اخیراً در چندین ایالت تجمعاتی برای تقویت نامزدهای حزب جمهوری خواه برگزار کرده است.

  • در همین حال، او به برگزاری تظاهرات در کنار نامزدهای جمهوری خواه که برای پیروزی در ماه نوامبر در دیگر ایالت ها با هم رقابت می کنند، ادامه داده است.

    یکی از اعضای حزب جمهوری خواه ناشناس در جورجیا به واشنگتن پست گفت که برخی از جمهوری خواهان در این ایالت فکر می کنند که اگر رئیس جمهور سابق وارد انتخابات شود، برای نامزدهای آنها بد خواهد بود.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به سخنرانی هرشل واکر، نامزد مجلس سنای جورجیا، در جریان راهپیمایی خود در شهر پری، گا، در روز شنبه، ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱، به نام «نجات آمریکا» گوش می‌دهد.بن گری / آسوشیتدپرس

    • رئیس‌جمهور سابق در اوایل این ماه در آریزونا حضور داشت و در کنار دریاچه کاری، که در رقابتی تنگاتنگ برای فرمانداری آریزونا است، و بلیک مسترز نامزد سنا، که رقابت حیاتی‌اش نیز از سوی کارشناسان به‌عنوان یک چالش در نظر گرفته می‌شود، در آریزونا بود. ترامپ همچنین در این ماه در یک تظاهرات در نوادا ظاهر شد، جایی که یک رقابت مهم در سنا نیز دارد، و همین آخر هفته او در تگزاس بود، که رقابت رقابتی در سنا در رای گیری وجود ندارد.

      یکی از ماموران حزب جمهوری خواه به واشنگتن پست گفت که ترامپ می تواند حواس خود را از ارسال پیام های جمهوری خواه منحرف کند.

    مسابقه جورجیا که یکی از تنگاتنگ‌ترین رقابت‌های این کشور در نظر گرفته می‌شود، توسط برخی کارشناسان به عنوان مسابقه‌ای نامشخص خوانده می‌شود، در حالی که سایت میانگین نظرسنجی FiveThirtyEight به Warnock برتری جزئی می‌دهد.

    گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که برخی از جمهوری‌خواهان می‌خواهند تمرکز انتخابات میان‌دوره بر دموکرات‌ها و جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، به جای ترامپ یا انتخابات 2020 باقی بماند، و برخی حتی نگران این هستند که اگر ترامپ پیش از روز انتخابات، کارزار انتخاباتی سال 2024 را اعلام کند، چه اتفاقی می‌افتد.

    دفتر ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    از آنجایی که بسیاری از نامزدهای جمهوری خواه از حمایتی که از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دریافت می کنند، لذت می برند، برخی از اعضای این حزب به دنبال حفظ فاصله هستند، از ترس اینکه او پیام هایی را که هدف آن دموکرات ها است، منحرف کند.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به سخنرانی هرشل واکر، نامزد مجلس سنای جورجیا، در جریان راهپیمایی خود در شهر پری، گا، در روز شنبه، ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱، به نام «نجات آمریکا» گوش می‌دهد.

    با وجود رقابت تنگاتنگ هرشل واکر، نامزد مورد حمایتش، ترامپ اخیراً به گرجستان نرفته است.