قاضی، شاید بون، پس از خروج یانکس با آینده نامشخصی روبرو خواهد شد

قاضی در سالن ساکت باشگاه گفت: «دریافت فرصتی برای پوشیدن خطوط و بازی در زمین درست در استادیوم یانکی، افتخاری باورنکردنی است که در هیچ نقطه‌ای آن را بدیهی تلقی نکردم». من همیشه قبل از بازی خودم را چک می‌کنم و کمی دعا می‌کنم و به اطراف استادیوم نگاه می‌کنم و به نوعی خودم را نیشگون می‌گیرم.»

“این بیسبال است، مرد. منظورم این است که همیشه در جایی اتفاق می‌افتد که بزرگ‌ترین بزرگان درگیر مبارزه می‌شوند.» “این یک بازی شکست است. شما فراز و نشیب هایی خواهید داشت.»

قاضی گفت: «می‌توانم اینجا بنشینم و بهانه بیاورم که اگر توپی به این طرف بیفتد، توپی از آن طرف بیفتد یا زمینی این‌طرف و آنجا ساخته شود.” دفاع بهتری داشت، به موفقیت های بزرگ رسید و با سریال کنار رفت.»

___

خط دفاعی نیویورک یک مسئله ثابت در پلی آف بود و 6 خطا داشت و چندین بار دیگر ناکام بود. یانکی ها با 103 ضربه در 9 بازی پس از بازی، از جمله 0.162 برابر استروس، 0.173 را به ثمر رساندند. خوزه تروینو 0 برای 11، اسوالدو کابررا 0 برای 9 و جاش دونالدسون 1 برای 13 بود.

کلیولند سری دیویژن را به پنج بازی افزایش داد و تصمیمات بون در زمین بازی و خارج از زمین بارها مورد سوال قرار گرفت. بحث‌ها تنها پس از خروج او در نستور کورتس در یکشنبه شب افزایش می‌یابد، و چپ‌دست آل استار به جرمی پنا اجازه داد که جرمی پنا را در سه ران به بند بکشد. بون سپس کورتس را حذف کرد و یانکی ها اعلام کردند که چپ دست دوباره دچار آسیب دیدگی کشاله ران چپ شده است.

نیویورک بدون عنوان قهرمانی در سری جهانی از سال 2009، وارد فصلی خارج از فصل می شود که در آن جیمسون تایلون، بازیکن بیرون زمین، اندرو بنینتندی، مت کارپنتر و ماروین گونزالس، بازیکنان کمکی، به همراه چاد گرین، میگل کاسترو، زک بریتون و آرولدیس چپمن، واجد شرایط آژانس رایگان هستند.

“این یک روز وحشتناک است، فقط یک پایان وحشتناک. نیش میزنه بون گفت درد دارد. بدیهی است که ما تعدادی از عوامل کلیدی را از دست داده بودیم که فکر می کنم به طور بالقوه برای ما تفاوت ایجاد می کردند.

نیویورک (AP) – آینده آرون جاج نامشخص است. باید دید که آیا آرون بون هم همینطور است.

بیسبال AP بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

تیلون گفت: «آنها از فرصتی برای بازگشت من از بازتوانی و جراحی آرنج استفاده کردند. “من عاشق زمانم در اینجا بودم. من قطعاً دوست دارم برگردم.»

او گفت: “همه اینها از طریق نماینده من انجام می شود.” من هنوز به مرحله بعدی فکر نکرده ام. اما همانطور که گفتم، ما زمان داریم تا آن را بفهمیم.»

او افزود: «تعداد بسیار کمی از افراد این شانس را دارند که در آن زمین بدوم و این کار را انجام دهند و مقابل هوادارانی بازی کنند که در تمام شش سال حضورم در اینجا از ما حمایت می‌کنند.» زمان خاصی بود و من فقط به خودم لگد زدم که چرا آن قهرمانی را برای آنها به خانه نیاوردم.»

آنتونی ریزو، بازیکن پایه اول، می‌تواند انصراف دهد و دستمزد 16 میلیون دلاری را برای فصل آینده کنار بگذارد، و یانکی‌ها احتمالاً به جای پرداخت 2.75 میلیون دلار خرید، از گزینه 15 میلیون دلاری برای لوئیس سورینو استفاده خواهند کرد.

دوران حرفه‌ای قاضی در بازی‌های پین‌استریپ ممکن بود زمانی به پایان برسد که او در باخت یکشنبه شب 6-5 مقابل هیوستون آستروس به فینال رسید.

نیویورک دی جی لماهیو را که ممکن است نیاز به جراحی انگشت پا داشته باشد و بنینتندی در حال نقاهت پس از جراحی مچ دست نداشتند.

بون در اکتبر گذشته با یک گزینه تیمی برای سال 2025 موافقت کرد. در پنجمین فصل خود به عنوان سرمربی، نیویورک با سرعت 61-23 در اوایل ژوئیه به رکورد 61-23 رسید که باعث مقایسه با یانکیز قهرمانی 1998 شد. اما یانکی ها به دلیل آسیب دیدگی با نتیجه 38-40 در بقیه راه پیش رفتند.

در ساعاتی قبل از روز افتتاحیه، قاضی قرارداد هفت ساله ای را رد کرد که 213.5 میلیون دلار از سال 2023 تا 29 پرداخت می کرد و به جای آن انتخاب کرد که واجد شرایط آژانس رایگان پس از مسابقات جهانی باقی بماند.

برایان کشمن، مدیر کل از سال 1998، در حال اتمام قرارداد پنج ساله است. او در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا فهرست بازی‌ها را مجدداً جمع‌آوری کند تا ترتیب ضربه زدن را کمتر راست‌دست کند و دفاع را بهبود بخشد. این روند زمانی آغاز شد که گلیبر تورس در سپتامبر 2021 به پایگاه دوم منتقل شد و گری سانچز در زمستان گذشته مورد معامله قرار گرفت و با خرید اوت هاریسون بادر، هاریسون بادر، بازیکن مرکزی که در فصل بعد با 5 هومر به 0.333 رسید، ادامه یافت.

قاضی قادر به مذاکره با همه تیم ها از روز ششم پس از سری جهانی است، برای شرط بندی روی خود پاداش بزرگی دریافت می کند. او می تواند قراردادی به ارزش 300 میلیون دلار داشته باشد.

او رکورد لیگ آمریکا را با 62 هومر به نام خود ثبت کرد، با 131 RBI در صدر لیگ برتر قرار گرفت و با میانگین ضربه 0.311 در AL دوم شد. اما او فقط 0.139 را با سه RBI و 15 ضربه در فصل بعد زد، که 1 به 16 (0.063) بدون RBI در مقابل Astros قرار گرفت. او در یک کامبک به فینال رسید.