یک زن بوفالو غریبه ای را پیدا کرد که در کولاک برای کمک گریه می کرد و کیف حمل و نقلی روی دستش بسته بود. او برنامه های کریسمس خود را برای مراقبت از او کنار گذاشت.


Sha'Kyra Rain Aughtry و Joe White.

Sha’Kyra Rain Aughtry و Joe White.با حسن نیت ارائه شده از GoFundMe

  • یک زن در بوفالو یک مرد معلول را که در طوفان برفی بوفالو در آخر هفته کریسمس گیر افتاده بود، نجات داد.

  • Sha’Kyra Aughtry گفت که صدای مرد را شنیده است که از سرمای شدید سرما خورده بود و برای کمک فریاد می زد.

  • یک GoFundMe راه اندازی شده است تا به این مرد کمک کند تا قبوض بیمارستان خود را تامین کند.

یک زن بوفالو مرد غریبه ای را که در جریان طوفان مرگبار برفی که دست کم 31 کشته برجای گذاشته بود را نجات داد.

در یک پست و ویدئو در فیس بوک در 25 دسامبر، Sha’Kyra Aughtry گفت که در صبح روز 24 دسامبر مردی با نیازهای ویژه را پیدا کرد که در خیابان برای کمک فریاد می زد.

Aughtry و دوست پسرش تصمیم گرفتند مرد را – که جو وایت نام دارد – به خانه او ببرند، حمام کند، غذا بدهد و از جراحاتش مراقبت کند.

آتری در این ویدئو گفت: “در حال حاضر یک مرد سفیدپوست 64 ساله در خانه خود دارم.”

آتری گفت وایت به دلیل سرمای شدید دچار جراحات شد، از جمله داشتن “دست هایی با توپ های یخی”. او گفت که وایت یک کیسه حمل بار روی دستانش یخ زده بود و باید یخ آن را خشک می کرد.

او همچنین گفت که برای کمک با اورژانس تماس گرفته است، اما کسی نتوانسته به کمک آنها بیاید.

آتری گفت: “آنها مدام به من می گویند که من در یک لیست بودم. اما من نمی خواهم در لیست نباشم.” او افزود: “این مرد قرار نیست اینجا بمیرد.”

طبق یکی از صفحات GoFundMe، کریس دیرینگ، همکار وایت، که برای کمک به وایت برای پرداخت صورت‌حساب‌های پزشکی خود راه‌اندازی کرده بود، دو روز طول کشید تا وایت بتواند از خانه Aughtry به بیمارستان ECMC در بوفالو، جایی که او در حال حاضر تحت درمان است، منتقل شود.

Dearing در صفحه نوشت که وایت که معلول ذهنی است، “شدت واقعی طوفان را درک نکرده است.” تا 28 دسامبر، GoFundMe بیش از 66000 دلار جمع آوری کرده بود که بیش از سه برابر هدف خود برای جمع آوری 20000 دلار بود.

بر اساس صفحه GoFundMe، وایت در وضعیت پایدار و “روحیه خوبی” است، اما مشخص نیست که آیا او آسیب دائمی به دستانش خواهد دید یا خیر.

Dearing همچنین یک صفحه GoFundMe برای Aughtry راه‌اندازی کرده است که «برنامه‌های کریسمس خود را کنار گذاشته و به بهترین شکل ممکن از زخم‌هایش مراقبت می‌کند». به گزارش پروفایل اینستاگرام او، آتری مادر سه فرزند است.

دیرینگ در صفحه GoFundMe نوشت: “بدون روحیه سخاوتمندانه و عزم شدید او برای کمک گرفتن از جو، دوست من مرده بود.”

“شاکایرا همه این کارها را بدون هیچ فکری برای پاداش انجام داد، اما او و خانواده‌اش لایق آن هستند. او یک مادر جوان سخت‌کوش است و من می‌خواهم حداقل کسری از حمایتی که از دوستم کرد به او نشان دهم. جو” او ادامه داد.

این صفحه از آن زمان تاکنون بیش از 126000 دلار جمع آوری کرده است که بسیار بیشتر از هدف خود برای جمع آوری 20000 دلار است.

یکی از نمایندگان GoFundMe در بیانیه ای به اینسایدر گفت: “ما شاهد موج عظیمی از حمایت از جو و شاکایرا بوده ایم و به طرز باورنکردنی از داستان آنها الهام گرفته ایم.”

Aughtry بلافاصله به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

28 دسامبر 2022: این داستان برای بازتاب بیانیه ای از GoFundMe به روز شده است. همچنین به‌روزرسانی شده است تا مجموع جمع‌آوری‌شده در GoFundMe را منعکس کند که از 75000 دلار به 126000 دلار برای Aughtry و از 42000 دلار به 66000 دلار برای White افزایش یافته است.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع