او پس از کشته شدن والدینش در جنگ از کنگو گریخت. او در طول کولاک بوفالو برای تامین تجهیزات بیرون رفت و پس از اینکه رو به پایین در برف پیدا شد جان باخت.

الی گفت که او و عبدل بیشتر شبیه برادر بودند تا پسرعمو. پس از کشته شدن پدر و مادر عبدل در جنگ، این دو در جوانی کنگو را ترک کردند. آنها بخشی از دوران کودکی خود را در اردوگاه پناهندگان بوروندی گذراندند و در سال 2002 به کانادا نقل مکان کردند. در سال 2017، این زوج وارد ایالات متحده شدند و از آن زمان در بوفالو هستند.

عبدالشریفو در مقابل یک ماشین قرمز ایستاده است.

آلی گفت: “می خواهم در مورد پدرش که مرد خوبی بود به او یاد بدهم. او سخت کوش بود.”

به گفته Ally، در شب کریسمس، حوالی ساعت 12 شب، عبدل هنگام کولاک بیرون رفت تا برای فرزند یکی از دوستانش شیر بیاورد که دست از گریه بر نمی داشت. همسر عبدل، گلوریا، باردار بود و کمتر از یک هفته دیگر به دنیا می آید. پس از چرت زدن، او با شوکه از خواب بیدار شد که عبدل هنوز به خانه نرسیده است. حوالی ساعت 8 شب بعد از اینکه شوهرش نتوانسته بود به خانه برگردد و تلفن او را جواب نمی‌داد، وحشت زده با آلی تماس گرفت.

عبدالشریفو، چپ، با پسر عمویش که شبیه
اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

به گفته الی، عبدل عمیقاً به جامعه ای که در بوفالو پیدا کرده بود متعهد بود. او هرگز نمی خواست آنجا را ترک کند و به همه کسانی که به آن نیاز داشتند کمک می کرد. آلی گفت: “او به همه کمک می کرد. برایش مهم نیست که شما کی هستید یا اهل کجا هستید.”

اما بعد از اینکه عبدل در شب کریسمس برای تهیه وسایل بیرون رفت، دیگر برنگشت – و ماشین او اولین چیزی بود که آنها پیدا کردند، خالی.

در ابتدا، آلی مشکوک بود که ممکن است هنوز بیرون باشد، و با دیگرانی که آن روز از او شنیده بودند صحبت کرده بود. اما پس از 24 ساعت بدون هیچ خبری، با پلیس تماس گرفتند و با دوستان خود تماس گرفتند تا به آنها در جستجوی عبدل کمک کنند. بالاخره حدود ساعت 7 بعدازظهر ماشین او را که نزدیک ایستگاه قطار پارک کرده بود، پیدا کردند، اما عبدل جایی پیدا نشد.

عبدالشریفو همیشه به دیگران کمک می کرد. او که 26 ساله اهل کنگو بود، جامعه ای را در بوفالو، نیویورک پیدا کرده بود، جایی که اغلب از ماشین خود برای کمک به سایر پناهندگانی که تازه وارد ایالات متحده شده بودند استفاده می کرد.

پسر عموی عبدل به اینسایدر گفت که او همیشه به دیگران کمک می کرد و هرگز نمی خواست جامعه ای را که در بوفالو پیدا کرده بود ترک کند.

آلی همچنین گفت که در حال پرس و جو در مورد پرداخت پول ماشین عبدل است – ماشینی که او برای کمک به بسیاری دیگر از آن استفاده می کرد – تا مطمئن شود که روزی به پسرش می رسد.

این شهرستان که شامل بوفالو می‌شود، به دلیل واکنش به طوفان تحت نظارت قرار گرفته است، زیرا خیابان‌های شهر مملو از تپه‌های برفی است که همچنان مانع از تلاش‌های امدادی در روز چهارشنبه بود. مارک سی پولونکارز، سخنگوی اجرایی کانتی اری، فوراً به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

عبدالشریفو، وسط، با همسرش، گلوریا، چپ، و پسر عموی علی شریفو، سمت راست.

عبدالشریفو، چپ، با پسر عمویش که شبیه «برادر» بود، علی شریفو، راست.هم پیمان شریف

  • خانواده عبدل بعداً متوجه شدند که غریبه‌ها او را با صورت به زیر برف پیدا کرده و به بیمارستان آورده‌اند، اما دیگر دیر شده بود.

    عبدالشریفو، وسط، با همسرش، گلوریا، چپ، و پسر عموی علی شریفو، سمت راست.هم پیمان شریف

به گفته آلی، عبدل اغلب به پناهندگان دیگر آفریقایی کمک می‌کرد، از جمله با راندن آن‌ها برای خرید مواد غذایی، که اضافه کرد پسر عمویش در هر زمانی از روز به دیگران کمک می‌کرد و هرگز هیچ پرداختی برای آن نمی‌پذیرفت.

بیش از 30 نفر بر اثر کولاکی که در ایام کریسمس نیویورک را فرا گرفت جان خود را از دست دادند.

  • عبدالشریفو، یک جوان 26 ساله اهل کنگو که برای تهیه وسایل به بیرون رفت و دیگر برنگشت، یکی از آنها بود.

  • Ally یک GoFundMe برای جمع آوری پول برای مراسم خاکسپاری عبدل ترتیب داده است. او گفت که اکنون متعهد است که عبدل چه کسی بود را با پسری که هرگز ملاقات نخواهد کرد، که کمتر از یک هفته دیگر به دنیا می آید، به اشتراک بگذارد.

    عبدالله یکی از حداقل 34 نفری بود که در نتیجه طوفان زمستانی که در غرب نیویورک در تعطیلات آخر هفته کریسمس در گرفت جان باختند. کولاک برف و بادهای طوفانی را به مدت چهار روز متوالی به بوفالو آورد و باعث قطع برق، گرفتار شدن ساکنان و مسدود کردن خدمات اورژانس از پاسخگویی به تماس‌ها شد.

    سخنگوی اری کانتی به بوفالو نیوز تایید کرد که شریفو ساعت 11:30 شب به وقت محلی روز شنبه جسدش در بیرون پیدا شد.

    به گفته پسر عمویش، عبدالشریفو همیشه به دیگران کمک می کرد.هم پیمان شریف

    الی شریفو، پسر عموی عبدل، به اینسایدر گفت: «او آدم خوبی بود.

    بعداً متوجه شدند که او توسط افراد غریبه به صورت رو به پایین در برف پیدا شده و او را به بیمارستان آورده اند. پس از تماس با بیمارستان ها، خانواده عبدل توانستند او را پیدا کنند، اما او قبلاً مرده بود. الی کسی بود که روز دوشنبه به بیمارستان رفت و جسد را شناسایی کرد.