مجسمه نجیب زاده بسته بندی گوشت در کالیفرنیای شمالی سر بریده شد

ایمن روز چهارشنبه گفت: “من نمی دانم چرا کسی، مگر اینکه گیاهخوار باشد و از بسته بندی گوشت خوشش نیاید” این کار را با مجسمه انجام دهد. “من این را بسیار عجیب می دانم.”

او گفت: “نه اینکه کسی بداند او کیست، اما این چیز بسیار ویژه ای است که ساکرامنتو داشت و اکنون ویران شده است.”





منبع

ساکرامنتو، کالیفرنیا (AP) – مجسمه یک مزرعه دار قرن نوزدهمی کالیفرنیای شمالی و نجیب زاده بسته بندی گوشت اوایل این هفته سر بریده شد، بازرسان در مرکز ایالت را مجبور به خاراندن سر خود برای یافتن انگیزه ای در پشت این خرابکاری کردند.

سوانستون که از پیشگامان و مهاجران اولیه ساکرامنتو بود، سپس دامدار شد و تجارت بسته بندی گوشت را راه اندازی کرد که او را ثروتمند کرد. ساکرامنتو بی گزارش داد که پسرش در دهه 1920 این مجسمه را که بخشی از یک فواره است، سفارش داد و پس از مرگ سوانستون در سال 1911 در سن 101 سالگی، آن را به شهر اهدا کرد.

پلیس در حال بررسی است که آیا خرابکار – یا خرابکاران – با سوانستون ها گوشت گاو داشته اند یا اینکه این یک اقدام تصادفی بوده است.

این مجسمه کار مجسمه ساز فقید رالف استکپول، هنرمند مشهور سانفرانسیسکو در دوران رکود بزرگ است.

تیپسترها می توانند برای اطلاعاتی در مورد آنچه که بر مجسمه گرانیتی چارلز سوانستون در پارک ویلیام لند ساکرامنتو در روز دوشنبه اتفاق افتاد، 1000 دلار جایزه دریافت کنند. سر بریده شده روی زمین در همان نزدیکی پیدا شد.

به گفته مارسیا ایمن، مورخ شهر ساکرامنتو، سوانستون به عنوان بخشی از راش طلای کالیفرنیا از اوهایو به غرب سفر کرد و به سرعت متوجه شد که به عنوان یک قصاب پول بیشتری به دست خواهد آورد.

مزرعه این خانواده در پارک ویلیام لند کنونی قرار داشت. ایمن گفت که اگر کمک مالی پسرش نبود، شهر احتمالا هرگز قطعه ای برای سوانستون نمی گذاشت.