یک دختر دانش‌آموز 15 ساله که ماه‌ها به زندگیش باقی مانده است گفته است که سرطان ممکن است “استرس” باشد

اولیویا ماندر، 15 ساله، زمانی که در 13 سالگی در سال 2020 کمی درد خفیف در کمر خود داشت، اما پس از تشدید درد در طول دوره کریسمس، تا ژانویه 2021 به پزشک عمومی مراجعه نکرد.

پس از شیمی درمانی و رادیوتراپی، او توانست در آوریل 2022 به مدرسه بازگردد، اما از آن زمان وضعیت او بدتر شد و اخیراً به او گفته شد که ماه‌ها دیگر زنده است.

او به دیلی میل گفت: «می دانستم که درد دارم و این در ذهن من نیست.

او افزود که پس از آن “بسیار عصبانی” بود.

با این حال، هنگامی که او در مارس 2021 اسکن MRI از لگن خود گرفت، پزشکان بیمارستان فریملی پارک در کامبرلی، ساری، تومور او را از دست دادند و تشخیص دادند که او مبتلا به سندرم درد منطقه‌ای پیچیده (CRPS) است، که تصور می‌شود ناشی از واکنش بدن است. غیر طبیعی به آسیب

دکتر تیموتی هو، مدیر پزشکی Frimley Health NHS Foundation Trust، گفت: “ما برای ناراحتی قابل توجه ناشی از تاخیر در تشخیص سرطان اولیویا بسیار متاسفیم و با اولیویا و خانواده اش ملاقات کردیم تا نتایج تحقیقات کامل خود را به اشتراک بگذاریم.

از آنجایی که درد او به مرور زمان بدتر می‌شد، خانواده‌اش شروع به زیر سوال بردن تشخیص او کردند و پس از صحبت مادرش با یک متخصص در مورد این بیماری، MRI دیگری ترتیب داده شد.

او متوجه شد که علائم او به طور پیوسته بدتر می شود تا جایی که او را با “فریاد از درد” به تصادف و اورژانس می برند.

به اولیویا ماندر گفته شد که یک برنامه تمرکز حواس را امتحان کند، حتی اگر او از درد فریاد می زد.  از سرطان پایانی

بعداً تشخیص داده شد که او به سارکوم یوینگ، شکل نادری از سرطان که استخوان‌ها و بافت‌های اطراف را تحت تأثیر قرار می‌دهد، تشخیص داده شد. او اکنون فقط چند ماه دیگر زنده است.

پزشکان به دختر دانش‌آموزی 15 ساله‌ای که تنها چند ماه از زندگی اش باقی مانده بود، گفته بودند که سرطان نادر او ممکن است «استرس» باشد و باید از اپلیکیشن «ذهن آگاهی» استفاده کند.

یک گزارش حادثه جدی پس از تشخیص از دست رفته و نارسایی های جدی در مراقبت اولیویا انجام شد.

ما متعهد به یادگیری از تحقیقات و بهبود خدمات هستیم و از اولیویا و خانواده‌اش تا جایی که می‌توانیم در این زمان دشوار حمایت خواهیم کرد.»

او گفت: “من اصلا تحت درمان نبودم، فقط در درد وجود داشتم.”

“بسیار عصبانی”

زمانی که پزشکان گفتند که تومور در لگن من پیدا کرده اند، احساس کردم که یک تجربه خارج از بدن است. اولیویا گفت: من در شوک بودم.

پس از تشخیص CRPS، اولیویا گفت که او راحت شد، اما زمانی که هیچ مسکنی تجویز نشد، ناامید شد.

او گفت که این صفحه را به این دلیل ایجاد کرده است که «ما خانواده ثروتمندی نیستیم و دوست داریم بتوانیم هر چقدر که می‌خواهد به او بدهیم تا چند ماه آخر زندگی‌اش را تا آنجا که می‌تواند شاد کند و خانواده را قادر می سازد تا در ماه های آخر زندگی تا حد امکان زمان بیشتری را با او بگذرانند.

مادر او، کارول رولف، 52 ساله، گفت: «ما بارها به پزشکان گفتیم که او چقدر درد دارد.

این نوجوان اهل بوردون، همپشایر، گفت که حتی به او گفته شده بود که درد مادرش از مشکلات کمر را “آینه” می کند.

با روزنامه نگاری بریتانیایی برنده جوایز، افق دید خود را گسترش دهید. تلگراف را به مدت ۱ ماه رایگان امتحان کنید، سپس با پیشنهاد منحصر به فرد ایالات متحده ما از ۱ سال فقط با ۹ دلار لذت ببرید.



منبع

خانواده به وکلای Devonshires Claims دستور داده است که علیه این تراست اقدام قانونی کنند.

او افزود که این وضعیت “غیرقابل قبول است و من معتقدم که مسئولین باید پاسخگو باشند.”

او گفت: «آنها به من گفتند که من یک تومور دارم سه ماه بعد از اینکه گفتند دارم همه چیز را درست می‌کنم و به طرز وحشتناکی رنج می‌بردم.

“تراژیک”

او از شدت درد فریاد می‌کشید، اما از ما پرسیدند: آیا یک برنامه تمرکز حواس را امتحان کرده‌اید؟ و گفته شد استرس است آنها می خواستند او ساکت باشد و مزاحم دیگران نشود.»

در این مرحله، توموری کشف شد که آنقدر گسترده بود که دیگر امکان جراحی وجود نداشت.

خواهر اولیویا ویکی یک صفحه جمع آوری کمک مالی برای او ایجاد کرده است که تاکنون بیش از 13000 پوند جمع آوری کرده است.

ژانت ون کوتر، وکیل متخصص سهل انگاری پزشکی از این شرکت، گفت اولیویا “یکی از شجاع ترین جوانانی بود که من ملاقات کردم و داستان او یکی از غم انگیزترین داستان هاست”.

به اولیویا ماندر گفته شد که یک برنامه تمرکز حواس را امتحان کند، حتی با وجود اینکه از درد ناشی از سرطان ترمینال فریاد می زد.

او و خانواده‌اش گفته‌اند که پزشکان نمی‌دانند که این دختر مدرسه‌ای سرطان لاعلاج دارد و به او پیشنهاد کردند که اپلیکیشنی را برای کنار آمدن با “عذاب وصف ناپذیر” خود امتحان کند.