دنی مسترسون بازیگر به جرم تجاوز به 2 زن مجرم شناخته شد

مسترسون نسبت به اتهامات وارده بی گناه اعتراف کرد و در هیچ یک از دادگاه ها در دفاع از خود شهادت نداد.

دنی مسترسون در مراسم جوایز موسیقی CMT در نشویل، تنسی، در 7 ژوئن 2017 ظاهر می شود.

اولین قربانی که شهادت داد گفت که مسترسون او را با بالش خفه کرد و با اسلحه تهدیدش کرد در یک حمله در سال 2003، در حالی که او پس از نوشیدن یک لیوان الکل که به او سرو کرده بود، نیمه هوشیار بود.

هیئت منصفه دنی مسترسون بازیگر «آن نمایش دهه 70» را پیدا کرد گناهکار تجاوز جنسی به دو به گزارش آسوشیتدپرس، زنان در خانه او در هالیوود هیلز در اوایل دهه 2000.

“تو نمیخوای رابطه جنسی داشته باشی؟ شما انتخابی ندارید،” آنسون گفت. «متهم این انتخاب را برای این قربانیان انجام می دهد. و او این کار را بارها و بارها انجام می دهد.»

دنی مسترسون در مراسم جوایز موسیقی CMT در نشویل، تنسی، در 7 ژوئن 2017 ظاهر می شود.

کمک خواستن؟ از RAINN دیدن کنید خط تلفن آنلاین ملی تجاوز جنسی یا وب سایت مرکز ملی منابع خشونت جنسی.

مربوط…





منبع

هیئت منصفه نتوانست در مورد تجاوز به زن سوم حکمی صادر کند.

کارین پو، سخنگوی کلیسای ساینتولوژی، وجود چنین سیاست هایی در کلیسا را ​​صراحتا رد کرد. پاو در بیانیه ای به هاف پست گفت: «کلیسا هیچ سیاستی برای منع یا دلسرد کردن اعضا از گزارش رفتار مجرمانه هر کسی، ساینتولوژیست یا غیر، به مجریان قانون ندارد. او همچنین ادعاهای تعقیب و آزار و اذیت را “تلاش برای گرفتن پول” توسط قربانیان ادعایی خواند که همچنین از استادسون و کلیسا در یک دعوی مدنی شکایت کرده اند.

روز پنجشنبه در حالی که هیئت منصفه در حال بحث و بررسی بودند، لیا رمینی نامه ای ارسال کرد او ادعا کرد که مادر یکی از قربانیان برای دیوید میسکاویج، رهبر ساینتولوژیک، دیوید میسکویج در سال 2004 فرستاده شده است، و جزئیات تصویری از تجاوزات جنسی ادعایی مسترسون را فهرست کرده است. مادر در پایان با این سوال که آیا کلیسا تلاش کرده دخترش را متقاعد کند که «خودش را سوگند دروغ بگوید تا مشهورشان بتواند پیشاهنگی راه برود یا نه، پایان یافت. [sic] رایگان» و اینکه «مشاهیر معاف هستند» از «کدهای عدالت».

«متهم برای به دست آوردن کنترل، قربانیان خود را مواد مخدر مصرف می کند. آریل آنسون، معاون دادستان منطقه، در جلسه پایانی خود در 16 مه به هیئت منصفه گفت. به گزارش آسوشیتدپرس.

این زنان که دیگر ساینتولوژیست نیستند، شهادت دادند که کلیسا آنها را از گزارش حملات به پلیس منع کرده است، آنها را مقصر تجاوزهای ادعایی می داند و آنها را مورد آزار و اذیت، ارعاب و تعقیب قرار داد. هدلی، که در سال 2009 از کلیسا شکایت کرد پس از سال‌ها ارتقاء در رتبه‌های نظم مذهبی سازمان دریا، شهادت داد اینکه “این سیاستی است که شما بدون “مجوز خاص” با پلیس تماس نگیرید – و “طبق قوانین ساینتولوژی، گزارش دادن یک همکار ساینتولوژیست به پلیس بدون اجازه جرم بزرگی است.”

این دومین محاکمه برای این بازیگر 47 ساله و ساینتولوژیست بود. دادستان ها گفتند که مقامات ساینتولوژی از استادسون برای سال ها پس از مواد مخدر و تجاوز جنسی به زنان محافظت کردند. این زنان که ساینتولوژیست نیز بودند شهادت دادند که کلیسا آنها را از ارائه گزارش به پلیس منع کرده است.

آنسون در سخنان پایانی گفت: “کلیسا به قربانیان خود آموخت که “تجاوز به عنف تجاوز جنسی نیست، شما باعث این کار شدید، و مهمتر از همه، شما هرگز اجازه ندارید به مجریان قانون بروید”، و مسترسون را به دلیل شهرتش “غیر قابل لمس” خواند. به گزارش آسوشیتدپرس، وضعیت در ساینتولوژی.

دنی مسترسون در مراسم جوایز موسیقی CMT در نشویل، تنسی، در 7 ژوئن 2017 ظاهر می شود.

اعضای هیئت منصفه به مدت 8 روز بحث و بررسی کردند قبل از بازگرداندن حکم خود دادگاه اصلی در 30 نوامبر 2022 با هیئت منصفه پایان یافت از همه لحاظ به بن بست رسیده است پس از مشورت های طولانی، که وقتی دو هیئت منصفه مبتلا به کووید شدند، باید دوباره شروع می شد.

مسترسون ادعا کرد که با این زنان رابطه جنسی با رضایت داشته است. فیلیپ کوهن، وکیل مدافع او، به دنبال بی اعتبار ساختن زنان در بحث پایانی خود بود، و به تناقضات در داستان های آنها اشاره کرد و پیشنهاد کرد که دادستان برای انحراف تمرکز بر ساینتولوژی است.مشکلات دیگرلس آنجلس تایمز گزارش داد که در رابطه با این پرونده.

این هیئت منصفه دوم، متشکل از هفت زن و پنج مرد، اولین کسی بود که ادعاهایی را شنید که مستترسون قربانیان خود را مواد مخدر مصرف کرده است، که قاضی شارلین اولمدو در دادگاه اولیه اجازه نداده بود. هیئت منصفه فقط شنیده بود که زنان زمانی که مستترسون در حوادث جداگانه ای در خانه خود بین سال های 2001 تا 2003 به آنها تجاوز کرده بود، “ناتوان” شده بودند.

مسترسون بیشتر به خاطر بازی در نقش استیون هاید در تمام هشت فصل «آن شوی دهه 70» که از سال 1998 تا 2006 از شبکه فاکس پخش شد، شناخته می شود. مسترسون تنها عضو اصلی بازیگران بود. برای حضور در «آن نمایش دهه 90»، یک سریال دنباله دار نتفلیکس که در ژانویه عرضه شد.

قاضی حکم داد که شواهد بیشتر مربوط به ساینتولوژی است می‌توان در این محاکمه دوم شنید – که به کلیر هدلی، کارمند سابق ساینتولوژی اجازه داد تا به عنوان یک شاهد متخصص شهادت دهد تا انکار کلیسا در مورد سیاست‌ها و اصول کلیسا را ​​که منتقدان آن را کنترل‌کننده و توهین‌آمیز توصیف کرده‌اند، پس بزند.