یک باریستای استارباکس بعد از اینکه مدیرش از او خواست که قرار دادن سگ خانواده اش را دوباره برنامه ریزی کند تا شیفتش را از دست ندهد، کارش را ترک کرد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

اسمیت گفت: “از نظر من، این فقط ذهنیتی است که استارباکس در پشت صحنه ترویج می کند.” “در طول زمان من در استارباکس بدتر شد که ذهنیتی که منجر به این می‌شود که کسی از من بخواهد روزی را که سگم را بخوابانم تغییر دهم. از قبل احساس می‌کردم که دارم سوخته‌ام و چیزهای دیگری دارم. سپس، وقتی این را دیدم. ، همین بود.”

مدیر اسمیت پاسخ داد: “من واقعاً به شما نیاز دارم که پوشش پیدا کنید.” “من درک می کنم که وضعیت سختی است، اما شما هشدارهای زیادی دارید، بنابراین اگر وارد نشوید، تایید نمی شود. آیا راهی وجود دارد که بتوانید آن را در شبی که روز بعد کار نمی کنید انجام دهید؟”

اسمیت در پاسخ به مدیرش پیام داد: “من تمام تلاشم را می کنم تا پوشش پیدا کنم. متاسفم که این موضوع ناراحت کننده است، اما این سگ خانواده است و او بسیار بیمار است و این چیزی است که خانواده من تصمیم گرفته اند انجام دهند. من نمی توانم انجام دهم. زمانی که سگم را برای استارباکس می گذارم دوباره برنامه ریزی کنم. این دو هفته را نیز به طور رسمی می گذرانم. من 2.5 سال در این شرکت کار کرده ام و از کاری که برای من انجام داده قدردانی می کنم، اما آماده ادامه کار هستم.”

یک دانشجوی 21 ساله بعد از اینکه مدیرش از او خواست یک قرار ملاقات برای زمین گذاشتن سگش را تغییر دهد تا کارش را از دست ندهد، شغل خود را به عنوان باریستای استارباکس ترک کرد.

اسمیت در پیامی گفت: “متاسفم که این کار را انجام می دهم، اما سعی می کنم پوششی برای شیفت یکشنبه خود پیدا کنم. باید شنبه شب سگم را زمین بگذارم و کاملاً بی نظم می شوم. او بهترین دوست من است.” در فوریه به رئیسش گفت: “من به برخی افراد پیامک می‌دهم و ببینم آیا می‌توانند کمک کنند.”

“من آن جمله آخر را خواندم، و به طور شنیدنی مثل “اوه. چه بر زمین؟ چگونه؟” این تصمیم چگونه بود که به من چه بگویم؟” اسمیت گفت. “این یک پاسخ سخت به من بود، فقط از من پرسید که آیا می توانم روزی را که او را بخوابانم تغییر دهم.”

اورالی اسمیت با لباس استارباکس و سگش گاندی.با حسن نیت از Auralee Smith.

  • اسمیت پس از بیش از دو سال کار برای استارباکس، گفت که پیامک آخرین نی است.

    وقتی خانواده گاندی متوجه شدند که او به سرطان مبتلا است، بسیار ویرانگر بود و دامپزشک توصیه کرد به دلیل کهولت سن گاندی از عمل جراحی خودداری شود. اسمیت در حالی که با رنج انتخاب گاندی روبه‌رو شد، گفت آخرین چیزی که انتظارش را داشت این بود که مدیر استارباکس «به معنای واقعی کلمه از من بخواهد که روزی را که او را بخوابانم تغییر دهم» زمانی که اسمیت گفت که او خواسته تا شیفت کاری خود را تحت پوشش قرار دهد. .

    سگ اورالی اسمیت، گاندی.

    اسمیت گفت: “خانواده من به او کمک کردند تا از پوسته اش بیرون بیاید.” مثل این بود که او بالاخره خوشحال بود که در یک موقعیت استرس زا و وحشتناک قرار نمی گرفت.

    خانواده به شوخی می گفتند گاندی یک «گربه-سگ» است، زیرا او چرت زدن زیر نور خورشید را دوست دارد. اسمیت که در نیوجرسی به تدریس پیانو می پردازد، گفت که گاندی زمانی که پیانو می نواخت «همراه می خواند».

    اورالی اسمیت گفت سگ نجات خانواده اش، گاندی، “بهترین دوست” او بود. اسمیت به اینسایدر گفت: خانواده وقتی گاندی را حدوداً هشت ساله بود به فرزندی پذیرفتند، و گاندی “وقتی او را گرفتیم واقعاً ترسیده بود و چیزهای دیگری هم داشت.”

    سخنگوی استارباکس گفت پیامک های ارسال شده توسط اسمیت تصویر کامل را نشان نمی دهد. در پیام های متنی که با اینسایدر به اشتراک گذاشته شد، مدیر اسمیت با وضعیت او ابراز همدردی کرد، اما اظهار داشت که اسمیت باید پوششی برای شیفت خود پیدا کند.

    اسمیت گفت: “من یک نت می نوازم، و او سعی می کند آن را با زوزه کشیدن تطبیق دهد.” “این واقعا، واقعا شیرین بود. او آن را دوست داشت.”

    سگ نجات محبوب او، گاندی، “بهترین دوست” او بود تا زمانی که به سرطان مبتلا شد و نیاز به سرکشی داشت.

اسمیت گفت که پس از ارسال اسکرین شات هایی از صرافی در توییتر و ردیت پس از اینکه فرصت داشت گاندی را غمگین کند، حمایت زیادی دریافت کرده است، اما او از این که چگونه شرکت تلاش کرد تا فضای خانواده بزرگ و شاد را ترویج کند در حالی که کارمندان در شرایط پرتنشی که مشتریان کار می کردند، ناامید است. می خواستند سریع قهوه شان را بگیرند و بیرون بروند.

اورالی اسمیت با لباس استارباکس و سگش گاندی.

“از آنجایی که آنها در این راه سمی تر و بی احساس تر شده اند، آنها نیز هنوز – منظور آنها شرکت است – هنوز آنقدر به این ایده پایبند هستند که سعی می کنند یک کافی شاپ کوچک خانوادگی یا چیزی باشند و نه اسمیت گفت: مک‌دونالد کافی‌شاپ. “این فروشگاه کمی مامان و پاپ نیست و آنها از شما انتظار دارند که مانند آن رفتار کنید در حالی که همه چیز کم کار و سمی و بی احساس است.”

در حالی که این ناراحت کننده بود، اسمیت گفت که از پاسخ مدیرش کاملا متعجب نشده و تمام تقصیرها را متوجه او نمی کند. او گفت این استارباکس به عنوان یک شرکت بود که محیطی را ایجاد کرد که در آن کارمندان بیش از حد کار می کردند و مورد قدردانی قرار نمی گرفتند. در میان کارمندان قهوه‌های زنجیره‌ای که بسیاری از آن‌ها عضو اتحادیه شده‌اند، این به یک تکیه‌گویی رایج تبدیل شده است.

سگ اورالی اسمیت، گاندی.با حسن نیت از Auralee Smith.

اورالی اسمیت قبل از ترک کار بیش از دو سال در استارباکس کار کرد و این فرهنگ را “بی احساس” نامید.

  • یکی از سخنگویان استارباکس در بیانیه ای گفت: “سلامت و رفاه شرکای ما اولویت اصلی ما است و همچنان ادامه دارد. در این مثال، ما توانستیم از این شریک برای پوشش دادن کارش در آن زمان حمایت کنیم.”

    یکی از کارمندان استارباکس گفت که پس از اینکه رئیسش از او خواسته است که سگ بیمارش را به زمین بگذارد، از کار کناره گیری کرده است.