سناتورهای دموکرات متعهد شدند به همه اصلاحات مربوط به لایحه آب و هوا، مالیات و سلامت حزب رای منفی بدهند.

چندین سناتور دموکرات می گویند که به هر اصلاحیه ای که در جلسه رای موافق سنا ارائه شود، رای منفی خواهند داد تا لایحه اصلی آب و هوا، مالیات و بهداشت حزب را در مسیر تصویب نگه دارند.

“من با برایان موافقم. من به همه اصلاحات، حتی آنهایی که با آنها موافقم، رای منفی خواهم داد. این لایحه باعث پیشرفت تاریخی در اقدامات آب و هوایی و کاهش هزینه های داروهای تجویزی می شود. این 50 رای دارد، و ما باید با هم بمانیم تا آن را حفظ کنیم،” سناتور تینا اسمیت (D-Minn.) گفت.

دموکرات های سنا از فرآیندی به نام آشتی بودجه استفاده می کنند که برای تصویب این قانون تنها به اکثریت ساده نیاز دارد. دموکرات ها برای تصویب آن به همه 50 عضو خود به اضافه یک رای تساوی از سوی معاون رئیس جمهور هریس نیاز دارند.

سایر دموکرات‌های سنا نیز گفتند که در تلاش برای محافظت از این بسته، علیه هرگونه اصلاحیه ارائه شده، حتی در صورت موافقت با آن، رأی خواهند داد.

این بیش از یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که چارلز شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) و سناتور جو مانچین (DW.Va.) گفتند که پس از اینکه مانچین پیشتر پیشنهاد کرده بود یک توافق ممکن است به توافقی بر سر بسته‌ای شامل چندین اولویت دموکرات دست یافته‌اند. به دلیل داده هایی که نشان می دهد تورم سالانه بیش از 9 درصد افزایش یافته است، قابل دسترسی نیست.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

ما توافقی داریم تا بزرگترین اقدام اقلیمی در تاریخ ایالات متحده را انجام دهیم. همه نمایندگان مجلس سنا با آن موافقت کرده اند. من می توانم به راه های زیادی برای تقویت آن فکر کنم، اما با حمایت از تغییرات، این لایحه را از مسیر خود خارج نمی کنم. من به همه اصلاحات – حتی برای چیزهایی که دوست دارم – رای منفی خواهم داد. بیایید کار را تمام کنیم،» سناتور برایان شاتز (دی-هاوایی) توییت کرد.

سناتور کیرستن سینما (D-Ariz.) که به عنوان یکی دیگر از میانه‌روهای کلیدی علاوه بر مانچین که دموکرات‌ها برای تصویب این لایحه به آن نیاز داشتند، تلقی می‌شود، روز جمعه اعلام کرد که پس از دستیابی به توافق خود با شومر در مورد جنبه‌های این بسته، از آن حمایت خواهد کرد. .

“من با برایان موافقم. سناتور الکس پادیلا (دولت کالیفرنیا) – بدون در نظر گرفتن سیاست، به همه اصلاحیه ها رای منفی خواهم داد. گفت، نقل قول-توئیت شاتز. بیایید متحد بمانیم و این لایحه تاریخی را انجام دهیم.»

مجلس سنا روز شنبه حوالی ظهر در حالی تشکیل جلسه داد که مجلس عالی در حال آماده شدن برای تصویب یک قانون اساسی برای دموکرات ها در مورد اصلاحات آب و هوایی، بهداشت و مالیات است.

اما قبل از اینکه بتوان آن را به صحن آورد تا در مورد آن رای گیری شود، سناتورها باید یک جلسه رای گیری را تحمل کنند که در آن اصلاحاتی توسط سناتورها ارائه شود تا به لایحه اضافه شود. این جلسه می تواند ساعت ها طول بکشد.

ما کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم تا به تعهدات اقلیمی و برابری خود عمل کنیم، اما پس از یک مبارزه یک ساله، قراردادی داریم که 50 رأی دارد و سرمایه گذاری های تاریخی انجام می دهد. این آخر هفته، من بر این اساس برای محافظت از این توافق رای خواهم داد، که به معنای عدم رای به اصلاحیه‌ها، حتی آنهایی که از آنها حمایت می‌کنم، است.» توییت کرد.

سناتور لیندسی گراهام (RS.C.)، عضو رده بندی کمیته بودجه سنا، گفت که “این مانند جهنم خواهد بود.”