آزمایش بایدن برای کووید-19 منفی است، اما در انتظار دومین آزمایش منفی، به انزوا ادامه خواهد داد

بیشتر: آزمایش کووید-19 پرزیدنت بایدن در مورد “ریباند” دوباره مثبت شد

در توییتر Joeygarrison@ و مایکل کالینز @mcollinsNEWS به جوی گاریسون برسید.

قرار است روز دوشنبه، بایدن و بانوی اول جیل بایدن از شرق کنتاکی بازدید کنند تا از خانواده های آسیب دیده از سیل که منطقه را ویران کرده است دیدن کنند.

دومین عفونت او سه روز پس از پاکسازی وی از ویروس رخ داد. آزمایش او پس از عفونت اولیه در 21 ژوئیه منفی شد.

واشنگتن – تست کرونای جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا منفی شد، اما تا زمانی که آزمایشش برای دومین بار منفی شود، به قرنطینه خود ادامه خواهد داد.

پرزیدنت جو بایدن در تاریخ 5 اوت در کاخ سفید دو لایحه را با هدف مبارزه با تقلب در برنامه های امدادی برای مشاغل کوچک COVID-19 امضا کرد.

کوین اوکانر، پزشک رئیس جمهور آمریکا، در یادداشتی نوشت که آزمایش بایدن در روز شنبه منفی بوده است. او نوشت: رئیس جمهور همچنان احساس خوبی دارد.

Paxlovid یک درمان ضد ویروسی خانگی برای افرادی است که در معرض خطر بالاتری برای بیماری شدید ناشی از COVID-19 هستند. بایدن 79 ساله به دلیل سنش در خطر بود. او واکسینه شده و در برابر ویروس تقویت شده است.

بایدن از شنبه گذشته پس از مثبت شدن تست کرونا در داخل کاخ سفید منزوی شده است. بیمارانی که با داروی ضد ویروسی Paxlovid تحت درمان قرار می‌گیرند، گاهی اوقات یک مورد مجدد کووید-19 را تجربه می‌کنند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آزمایش کووید-19 بایدن منفی شد اما به انزوا ادامه خواهد داد.



منبع

رئیس‌جمهور با احتیاط فراوان، به اقدامات انزوای شدید خود ادامه می‌دهد تا در انتظار دومین آزمایش منفی باشد. همانطور که قبلا اعلام شد“اوکانر گفت.

بیشتر: بایدن، “تعجبی ندارد” همچنان که پس از بهبودی از پرونده “بازگشت” به کووید-19 آلوده است.

پرزیدنت جو بایدن در تاریخ 5 اوت در کاخ سفید دو لایحه را با هدف مبارزه با تقلب در برنامه های امدادی برای مشاغل کوچک COVID-19 امضا کرد.