یک افسر سابق به دستگیری شدید زن مبتلا به زوال عقل محکوم شد

وکیل جلالی، آنا گیگل، گفت که پلیس لاولند و یک بخش دیگر به او اجازه دادند علیرغم الگوی عملکرد ضعیفی که در پرونده های پرسنلی او ثبت شده، در کار بماند. او گفت که یک ارزیابی عصب روانشناختی نشان داد که جلالی “آرایش روانی” را برای عمل با دقت و آگاهی مورد انتظار افسران پلیس ندارد.

هاپ در ماه می به دلیل رفتار با گارنر به پنج سال زندان محکوم شد. لاولند دعوی 3 میلیون دلاری گارنر را حل و فصل کرد. خانواده او گفته اند که وضعیت او پس از دستگیری وخیم تر شده است و در نتیجه نیاز به مراقبت شبانه روزی دارد.

افسر سابق آستین هاپ گارنر را پس از خروج از فروشگاه بدون پرداخت حدود 14 دلار اقلام دستگیر کرد. ویدئوی دوربین بدن پلیس که سال گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد که گارنر مکرراً می‌گوید تلاش می‌کند به خانه برود.

فورت کالینز، کولو. (AP) – یک افسر پلیس سابق کلرادو که مانع برخورد افسر دیگری با یک زن 73 ساله مبتلا به زوال عقل نشد، روز جمعه به 45 روز زندان و سه سال مشروط محکوم شد.

لمن گفت جلالی باید می دانست که گارنر یک زن “ظریف” است که از یک مشکل سلامت روان رنج می برد.

لاولند ریپورتر هرالد گزارش داد جلالی در دادگاه از گارنر و خانواده اش عذرخواهی کرد. او به قاضی جاشوا لیمن گفت که فکر می کند گارنر مست است و معتقد است گارنر فقط از دستبندهایش شکایت می کند تا بتواند از دستبندهایش خارج شود.

او گفت: «من می‌خواستم یک افسر پلیس خوب باشم و قلبم در جای درستی قرار داشت، اما همچنان کوتاه آمدم.

او گفت: «همه ما در زندگی انتخاب هایی داریم که باید انجام دهیم و همه انتخاب های ما پیامدهایی دارند. من از امروز می خواهم که عدالت برای مادرم اجرا شود.



منبع

او پس از تماشای فیلم‌های دوربین بدن از دستگیری برای اولین بار در دادگاه گفت: «او فقط از آن صدا بیرون می‌آید و برای من وحشتناک است. این واقعیت که دو افسر مجری قانون نتوانستند آن را درک کنند برای من غیرقابل درک است.

داریا جلالی قبلاً در دستگیری کارن گارنر در لاولند، حدود 50 مایلی (80 کیلومتری) شمال دنور، در سال 2020 اعتراف کرده بود. او به دلیل عدم مداخله با 60 روز زندان روبرو شده بود، جنایتی که قانونگذاران به عنوان بخشی از آن ایجاد کردند. لایحه اصلاحات پلیس در جریان اعتراضات به بی عدالتی نژادی و خشونت پلیس در سال 2020 تصویب شد.

پس از اینکه گارنر از او دور شد، فیلم هاپ را نشان می‌دهد که بازوی او را گرفته و او را به زمین هل می‌دهد و به او دستبند می‌زند. بعداً او را به کاپوت ماشینش هل داد و بعد از اینکه سعی کرد بچرخد، بازوی سمت چپ خمیده‌اش را نزدیک سرش بالا می‌برد. اندکی بعد، گارنر شروع به سرازیر شدن به سمت زمین کرد. جلالی که پس از دستبند زدن به گارنر آمده است، می گوید: «بایست! ما تو را نگه نداریم.»

پسر گارنر، جان استوارد، به قاضی جلالی گفت که هیچ اطلاعی از استرس، درد و اندوهی که دستگیری برای خانواده‌اش ایجاد کرده است ندارد.