قاضی ربکا جونز را از نامزدی دموکرات در انتخابات مقدماتی 23 آگوست محروم کرد

جونز روز جمعه در صفحه فیس بوک کمپین خود بیانیه ای منتشر کرد و گفت که به این حکم اعتراض خواهد کرد.

او مقامات ارشد بهداشتی ایالتی را متهم کرد که او را به دلیل امتناع از دستکاری داده های COVID-19 برای حمایت از فشار برای بازگشایی فلوریدا پس از ماه ها قرنطینه اخراج کردند. او چندین بار در رسانه های ملی ظاهر شد تا زنگ خطر را در مورد دستکاری داده های دولتی به صدا درآورد، در حالی که مقامات دولتی از همان ابتدا در مورد اتهامات او تردید داشتند.

جی سی پلاناس، وکیل شیلر و قانونگذار سابق ایالت جمهوری خواه که پس از انتخاب دونالد ترامپ حزب را ترک کرد، گفت که استدلال جونز در برابر بررسی دقیق قرار نگرفت.

می توان با جیم لیتل از طریق [email protected] و 850-208-9827 تماس گرفت.

گاتز به آن واکنش نشان داد حکم در توییتر با گفتن او از محروم شدن رای دهندگان از انتخاب تجلیل نمی کند و شیلر “کوچک” بود که به جای برگزاری انتخابات مقدماتی، در دادگاه به دنبال شکست جونز باشد.

در حالی که کوپر در حال توضیح حکم خود بود، جونز صحبت او را قطع کرد و گفت که می تواند اسنادی را ارائه دهد که ثابت کند هک شده است. قاضی بلافاصله او را از جلسه دادگاه زوم اخراج کرد و گفت که او به کسی اجازه صحبت در طول یک حکم، به ویژه یک طرف در این پرونده را نداد.

این مقاله در ابتدا در مجله خبری پنساکولا منتشر شد: ربکا جونز از نامزدی دموکرات در انتخابات مقدماتی 23 آگوست محروم شد.





منبع

ناحیه 1 کنگره فلوریدا شمال غربی فلوریدا را پوشش می دهد و یک پایگاه جمهوری خواهان است. نماینده مت گاتز در حال حاضر این کرسی را در اختیار دارد، اما با چالش اولیه مالی خوبی از جانب مارک لومباردو، مدیر اجرایی سابق فدرال اکسپرس و کهنه سرباز ویتنام، و همچنین خلبان نظامی سابق گرگ مرک مواجه است.

اگر دادگاه استیناف ناحیه اول حکم را تایید کند، شیلر به طور خودکار نامزدی حزب دموکرات را در 23 اوت به دست خواهد آورد و هر برگه رای برای جونز شمارش نخواهد شد.

یکی از نکات مهم اطلاعاتی که کوئنه بارها بر آن تاکید کرد این واقعیت بود که دو تغییری که جونز گفت در ثبت نام رای دهندگان خود در مریلند انجام نداده بود شامل نام میانی او نمی شد.

کوئنه همچنین استدلال کرد که تصمیم جونز برای نامزدی مستقل در ژوئن 2021 قبل از اینکه در آگوست 2021 نامزد دموکرات شود، هیچ تأثیری بر وابستگی حزبی او به حزب دموکرات نداشت.

شکایت پگی شیلر: رقیب علیه ربکا جونز شکایت می کند و واجد شرایط بودن را به چالش می کشد

شیلر گفت که اگر جونز در انتخابات مقدماتی 23 اوت پیروز می شد، بر اساس همان استدلال های قانونی جمهوری خواهان، جونز رد صلاحیت می شد.

جونز در 25 ژوئن 2021 به عنوان یک نامزد مستقل در کمیسیون انتخابات فدرال برای شرکت در کنگره ثبت نام کرد. او در 12 اوت 2021، یک روز پس از اینکه ثبت نام رای دهندگان جونز در مریلند به دموکرات تبدیل شد، نامزدی خود را به حزب دموکرات با FEC تغییر داد.

جونز شهادت داد که او فقط یک بار برای رای دادن در مریلند به عنوان یک دموکرات ثبت نام کرد و دو تغییر دیگر که در ایالت مریلند ثبت شد توسط او انجام نشد.

کوپر گفت: “در برخی مواقع، شما می توانید یک جنایت را با شواهد غیرواقعی اثبات کنید.” “…هیچ مدرک معتبری مبنی بر این که هیچ شخص دیگری این کار را انجام داده باشد یا هر شخص دیگری انگیزه داشته باشد وجود ندارد. شواهد زیادی وجود دارد که خانم جونز یا شخصی به خانم جونز در کمپین خود برای انجام این کار کمک کرده است.”

برگه های رای در رقابت بین شیلر و جونز قبلاً برای رای دهندگان پست شده است.

جونز گفت که او به مریلند نقل مکان کرد زیرا تهدید به مرگ می شد.

شیلر می‌نویسد: «من همیشه می‌خواستم این کمپین را برای شکست دادن بهانه ضعیف ما برای یک نماینده، مت گاتز، انجام دهم. اکنون این تنها تمرکز ما خواهد بود و امیدواریم که موسسان حوزه اول کنگره با من در دستیابی به این هدف متحد شوند.»

بن کوئن، وکیل جونز، در طول شهادت جونز اشاره کرد که جونز پس از اخراج خود، تبلیغات گسترده ای به دست آورد.

کوپر گفت: «فکر نمی‌کنم بتوانم به هیچ نتیجه‌ای برسم جز اینکه خانم جونز تقریباً دو ماه در این دوره (مهم) عضو حزب دموکرات نبود.

جونز می تواند نسبت به این حکم تجدید نظر کند و کوپر گفت که او تا روز دوشنبه دستور نهایی را در این پرونده وارد می کند تا حداکثر زمان را برای درخواست تجدید نظر به جونز بدهد.

این اسناد نشان می دهد که جونز وابستگی خود را به دموکرات در 11 اوت تغییر داده است، که به این معنی است که جونز شرایط ثبت نام را تا حدود دو ماه از دست داده است.

یک بازرس کل ایالتی به او وضعیت افشاگر اعطا کرد، اما تحقیقات ایالتی که در اوایل سال جاری تکمیل شد نشان داد که هیچ مدرکی برای حمایت از ادعاهای او وجود ندارد.

آنچه در شکایت علیه ربکا جونز ادعا شده است

کوپر در طی توضیحی درباره حکم خود گفت غیرممکن نیست که شخصی جونز را هک کرده یا از اطلاعات او برای تغییر ثبت نام رای دهندگانش استفاده کرده باشد، اما سنگینی سایر شواهد آن را بعید ساخته است.

“کسی که تمام اطلاعاتش را دارد، تلاش می کند او را بدنام کند (با) اینکه او را به عنوان یک رای دهنده غیرحزبی در مریلند ثبت نام کند، در همان زمانی که او برای نامزدی مستقل در کنگره ثبت نام می کند و به مطبوعات می گوید که به عنوان یک مستقل نامزد می شود. پلاناس گفت: اصلا آب را در خود نگه نمی دارد.

شیلر گفت: «من معتقدم عدالت اجرا شده است.

پگی شیلر

پلت فرم ربکا جونز: ربکا جونز دموکرات می گوید می تواند در شمال غربی فلوریدا پیروز شود

کوپر گفت که او آن استدلال قانونی را نخریده است.

ربکا جونز در حالی که جمعیتی در مقابل تالار شهر پنساکولا قبل از جلسه ای در 10 فوریه اعتراض می کنند، در اعتراض به قبوض بالاتر قدرت صحبت می کند.

کوپر گفت که از اینکه مجبور باشد به روشی که او حکومت می‌کند لذت نمی‌برد، اما بر اساس شواهد، چاره‌ای ندارد.

مجموعه شنوایی: آیا ربکا جونز واجد شرایط دفتر فلوریدا است؟ قضاوت کنید تا هفته آینده استدلال ها را بشنوید

یک قاضی دادگاه منطقه لئون روز جمعه حکم داد که ربکا جونز نمی تواند در انتخابات مقدماتی 23 اوت به عنوان یک دموکرات نامزد شود.

کوپر گفت که ابتدا با وجود عدم تطابق نام‌های موجود در فرم‌ها متقاعد شد تا اینکه فرم‌های FEC و شهادت خود جونز مبنی بر اینکه او خودش فرم‌های مبارزات انتخاباتی خود را تهیه نکرده بود را دید.

پگی شیلر

کوپر هنگام توضیح حکم خود گفت: «این تصمیم خوشحال کننده ای نیست. من فکر می‌کنم هرکسی که خود را به سمت ریاست می‌فرستد باید ستایش شود.»

ربکا جونز

ربکا جونز

جونز نوشت: “ما فوراً درخواست تجدید نظر می کنیم و رای دهندگان می توانند مطمئن باشند که به پگی شیلر، وکیل حزب جمهوری خواه او یا هر شخص دیگری اجازه نخواهیم داد این انتخابات را از رای دهندگان بدزدند.”

شیلر، یک وکیل بازنشسته شرکتی که در شهرستان والتون زندگی می کند و در حزب دموکرات محلی در آنجا فعال بوده است، همچنین بیانیه ای را در صفحه فیس بوک کمپین خود منتشر کرد و گفت که از این حکم راضی است.

کوپر به جونز اجازه داد تا به جلسه دادگاه بازگردد و به او اجازه صحبت نداد. زمانی که به او اجازه داده شد تا به جلسه مجازی برگردد، جونز گفت که متوجه نشده بود که او قبل از این صحبت می‌کرد.

قانون انتخابات فلوریدا که در سال گذشته تصویب شد، هر کسی را که برای یک دفتر حزبی نامزد می‌شود ملزم می‌کند تا قبل از شروع صلاحیت در ژوئن، یک سال کامل به عنوان عضو حزب ثبت نام کند.

پگی شیلر: خشم، پگی شیلر از والتون کانتی را به رقابت با مت گیتز نماینده ایالات متحده سوق داد

قاضی دادگاه منطقه لئون، جان کوپر، جونز را در پایان جلسه استماع مجازی روز جمعه در دعویی که توسط رقیب دموکرات او برای ناحیه اول کنگره فلوریدا، پگی شیلر، رد صلاحیت شد، رد صلاحیت کرد.

گیتز گفت: «به نظر می رسد واضح است که قاضی از قانون پیروی می کند و ربکا جونز تقریباً در تمام کارهایش کلاهبردار است.

جونز پس از اخراج از وزارت بهداشت فلوریدا در سال 2020 به یک چهره ملی تبدیل شد.

ربکا جونز در حالی که جمعیتی در مقابل تالار شهر پنساکولا قبل از جلسه ای در 10 فوریه اعتراض می کنند، در اعتراض به قبوض بالاتر قدرت صحبت می کند.

شکایت شیلر مدعی شد که جونز در حالی که در سال 2021 در مریلند زندگی می کرد، در آوریل 2021 به عنوان یک دموکرات برای رای دادن در این ایالت ثبت نام کرد. سپس در 11 ژوئن 2021 وابستگی حزبی خود را به “غیر وابسته” تغییر داد.