یک استندآپ کمدین با یک TikTok در فضای مجازی منتشر شد و گفت که آلیسون استونر اولین دوستش بود. یک سال بعد، او در اجرای او حاضر شد تا او را غافلگیر کند.

این ویدئو که بیش از 5.6 میلیون بازدید داشت، استونر را نشان داد که پشت میزی در یک سالن نشسته است و کلیپ های جداگانه ای از کینگ روی صحنه معرفی می شود. بعداً می‌توان استونر را در حالی که در ماشینی نشسته بود، دید و در آن شب را خلاصه کرد. او گفت: “تازه از نمایش خارج شد. او کار خارق العاده ای انجام داد.” استونر اضافه کرد که “از ملاقات با او عالی بود” و چندین عکس از آنها در حال ژست گرفتن با هم به اشتراک گذاشت. او ویدئو را با گفتن این جمله به پایان رساند: “این واقعاً شیرین بود. این یک لحظه کامل است. بنابراین اینترنت برنده است!”

در 20 دسامبر 2021، کانر کینگ، کمدین استندآپ، که بیش از 190000 دنبال کننده در TikTok دارد، ویدیویی از یک مجموعه کمدی را به اشتراک گذاشت که در آن گفت که استونر اولین دوستش بوده است. کینگ گفت که صاحب کتابی بوده است که پوستری از فیلم سال 2003 “ارزان تر از دوجین” را در جلوی آن نشان می داد که شامل چهره استونر بود که او هر روز به آن خیره می شد.

استونر با یک TikTok پاسخ داد و در آنجا از کمیک کانر کینگ بازدید کرد.

  • یک سال گذشت تا استونر در 26 دسامبر 2022 یک ویدیوی پاسخ را در حساب TikTok خود پست کرد. او گفت که قصد دارد بدون اعلام قبلی در یکی از برنامه های او شرکت کند. زیرنویس روی صفحه می‌خواند: «او نمی‌داند که من می‌آیم».

    در 27 دسامبر، کینگ دونوازی را برای ویدیوی استونر با عنوان، “شاید دفعه بعد شما هم روی صحنه بپرید؟” پست کرد. در این ویدئوی 55 ثانیه‌ای که بیش از 157000 بار مشاهده شد، کینگ گفت که سال‌ها داستان استونر را تعریف می‌کرده و انتظار نداشت که در فضای مجازی منتشر شود. کینگ در حال تشکر از نظرات استونر در مورد عملکردش دیده می‌شود و ویدیو را با گفتن «متشکرم، اینترنت» به پایان می‌رساند.

    برای داستان‌های بیشتر مانند این، پوشش تیم فرهنگ دیجیتال Insider را در اینجا بررسی کنید.

    این زوج در TikTok عکس گرفتند که بیش از 5.6 میلیون بازدید داشت.

  • یک کمدین با شوخی تیک تاک مبنی بر اینکه آلیسون استونر اولین دوستش است، در فضای مجازی منتشر شد.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبع

    استونر با بازی در فیلم دیزنی «کمپ راک» در سال 2008 به شهرت رسید. او بیش از 2.6 میلیون دنبال کننده در TikTok دارد که در آن اغلب فیلم های پشت صحنه زندگی به عنوان یک بازیگر را به اشتراک می گذارد و همچنین 1.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

    آلیسون استونر در اولین نمایش “Step Up”.مایکل باکنر/گتی ایماژ

    • سپس کینگ داستانی درباره دیدن استونر 10 سال بعد در حالی که او در یک سینما در لس آنجلس، کالیفرنیا کار می کرد، تعریف کرد. وقتی او برای پاپ کورن به صف شد، به او گفت: “من عاشق کتابت هستم.” کینگ گفت که او در پاسخ به او گفت که کتابی ندارد، که او پاسخ داد: “اوه نه، من فقط یکی از شما را دارم.”

      آلیسون استونر در اولین نمایش

      کینگ ویدیوهایی از اجرای خود را در TikTok منتشر می کند که شامل جوک هایی در مورد تربیت و خانواده او می شود. او همچنین مطالب استندآپ خود را در حساب اینستاگرام خود که بیش از 136000 دنبال کننده دارد به اشتراک می گذارد.

      آلیسون استونر بازیگر پس از بازدید از یک استندآپ کمدین که به شوخی درباره اینکه او اولین دوستش است، در TikTok در فضای مجازی پخش شد.

      این کلیپ بیش از 729000 بار مشاهده شد و بیش از 1200 نظر دریافت کرد که بسیاری از آنها برای جلب توجه استونر اکانت TikTok را برچسب گذاری کردند. در 24 دسامبر 2021، استونر نظری را روی این ویدیو گذاشت که گفت: “سلام، کانر” که بیش از 11700 لایک دریافت کرد.