یانکیز تسکین دهنده چپمن در IL با عفونت ناشی از خالکوبی


اوکلند، کالیفرنیا (AP) – آرولدیس چپمن، معالج نیویورک یانکیز، روز شنبه به دلیل عفونت در پای خود در اثر خالکوبی اخیر، در لیست مصدومان 15 روزه قرار گرفت.

مدیر آرون بون قبل از بازی تیمش مقابل اوکلند اتلتیک گفت که چپمن در روز پنجشنبه پس از انجام خالکوبی در اوایل هفته احساس سوزش در پا کرد. این ستاره هفت بار جمعه و شنبه در هتل تیم اقامت کرد و آنتی بیوتیک دریافت کرد و تحت درمان قرار گرفت.

بون گفت: «این هنوز به اندازه کافی مهم است. “او عفونت بسیار بدی داشت.”

چپمن از 19 آگوست که در یک سوم بازی مقابل تورنتو اجازه یک دویدن را داد، به میدان نرفت. بون گفت که چپمن تا روز پنجشنبه برای بازی در دسترس بود، زمانی که پا شروع به آزار او کرد درست قبل از شروع بازی افتتاحیه سری مقابل A’s. این حرکت تا 24 آگوست عطف به ماسبق است.

بون گفت که او انتظار ندارد که این موضوع طولانی مدت باشد، اما باید منتظر بماند تا درک بهتری از مدت زمانی که چپمن از دست می دهد را دریافت کند.

بون گفت: “امیدوارم او چند روز دیگر خوب شود.” ما فقط باید دست هایمان را دور بزنیم. در چند روز گذشته کمی بدتر شده است.»

بون گفت که مشکلی با خالکوبی چپمن در طول فصل نداشته است.

بون گفت: “این برای من سخت است. من خالکوبی ندارم. این یک انتخاب شخصی است.”

چپمن در اوایل این فصل متزلزل بود و پس از نزدیک شدن به یانکی ها پس از نزدیک به شش هفته از دست دادن به دلیل التهاب تاندون در آشیل سمت چپ، جایگزین شد. او از زمان بازگشت در اوایل ژوئیه، 2-1 با 5.40 ERA در 19 بازی، با 20 ضربه در 16 اینینگ 2/3.

این چپ دست کهنه کار 2-3 با 4.70 ERA و 9 سیو در 36 بازی امسال برای رهبران AL East است.

یانکی ها فوراً حرکتی را در لیست انجام ندادند زیرا نتوانستند کسی را تا شنبه به ساحل غربی برسانند. بون انتظار دارد در یکی دو روز آینده یک بازیکن اضافه کند.

___

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع