گیسلین ماکسول می گوید جفری اپستین در زندان ایالات متحده به قتل رسیده است


گیسلین ماکسول می گوید جفری اپستین در زندان ایالات متحده به قتل رسیده است

گیسلین ماکسول، قاچاقچی جنسی محکوم شده، در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی بریتانیایی که روز دوشنبه پخش شد، ادعا کرده است که جفری اپستین، سرمایه دار فقید آمریکایی، در زندان به قتل رسیده است.

دختر بارون مطبوعاتی فقید بریتانیایی رابرت ماکسول که در آکسفورد تحصیل کرده است، پس از محکومیت و 20 سال حبس به دلیل کمک به اپشتین برای سوء استفاده جنسی از دختران، در یک ندامتگاه فلوریدا زندانی است.

اپستین که با اتهام قاچاق دختران زیر سن قانونی برای رابطه جنسی روبرو بود، با کشتن خود در زندان نیویورک در آگوست 2019 از محاکمه فرار کرد.

کالبد شکافی با حلق آویز کردن به خودکشی پایان داد، اگرچه مرگ ناگهانی مرد 66 ساله به بحث و جدل گسترده و تئوری های توطئه دامن زد.

ماکسول، یکی از افراد اجتماعی سابق، در سلسله مصاحبه های زندان که از تلویزیون TalkTV بریتانیا پخش شد، گفت: “من معتقدم که او به قتل رسیده است.” من شوکه شدم. سپس تعجب کردم که چگونه این اتفاق افتاده است.

یک آسیب شناس قانونی که توسط برادر اپستین استخدام شده بود، در سال 2019 گفت که شواهد حاکی از قتل او بوده است، با این استدلال که شکستگی های متعدد در گردن او “برای خودکشی بسیار غیرعادی” است.

وزارت دادگستری ایالات متحده تحقیقاتی طولانی را در مورد اینکه چگونه اپستین توانست خود را در مرکز اصلاح و تربیت متروپولیتن نیویورک حلق آویز کند، انجام داده است، اما هیچ مدرکی دال بر بازی ناپسند منتشر نکرده است.

دو نگهبان زندان در حال انجام وظیفه که به جعل سوابق مربوط به شب مرگ او اعتراف کردند، در اواخر سال 2019 به دلیل عدم نظارت بر وی متهم شدند.

اما دادستان های فدرال در اواخر سال 2021 پس از اینکه این زوج کار خدمات اجتماعی را به عنوان بخشی از توافق نامه حقوقی قبلی انجام دادند، این اتهامات را رد کردند.

– ‘بسته’ –

ماکسول، که از محکومیت خود در سال 2021 برای قاچاق جنسی خردسالان درخواست تجدید نظر می کند، همچنین اصرار داشت که اکنون از ملاقات با اپستین پشیمان است.

او گفت که نمی‌دانست «او خیلی افتضاح بود» زمانی که آنها برای اولین بار ملاقات کردند و در اواخر دهه 1990 یک رابطه را شروع کردند.

دادستان های ایالات متحده با موفقیت در طول محاکمه پرمخاطب ماکسول در نیویورک ثابت کردند که او “کلید” طرح او برای تشویق دختران جوان برای ماساژ دادن او بود که در طی آن او از آنها سوء استفاده جنسی می کرد.

او طی بیانیه دادگاه با قربانیان ابراز همدردی کرد و گفت که “از دردهایی که شما تجربه کردید متاسفم” اما اپستین را مقصر دانست.

مکسول در مصاحبه‌های TalkTV خود در صورت فرصت عذرخواهی از قربانیان تصمیم گرفت.

او پاسخ داد: “اپستاین مرده است و آنها باید ناامیدی و ناراحتی خود را از مقاماتی که اجازه داده اند چنین اتفاقی بیفتد، ناراحت کنند.”

“امیدوارم که آنها از طریق روند قضایی که انجام شد، بسته شوند.

و من برای آنها آرزو می کنم که بتوانند زندگی سازنده و خوبی در آینده داشته باشند.”

– عکس “جعلی” –

در گزیده‌هایی از مصاحبه که یکشنبه منتشر شد، ماکسول همچنین ادعا کرد که عکس چند دهه‌ای از شاهزاده اندرو با ویرجینیا گیفر، متهم آزار جنسی او، “جعلی” است.

گیفر گفته است که توسط اپستین و ماکسول به اندرو، برادر کوچکتر شاه چارلز سوم، قاچاق شده است.

این زن 39 ساله از خانواده سلطنتی بی اعتبار در دادگاهی در ایالات متحده شکایت کرد و مدعی شد که آنها در لندن زمانی که او 17 ساله بوده و طبق قوانین ایالات متحده خردسال بوده، در لندن رابطه جنسی داشته اند.

او سال گذشته دعوای تجاوز جنسی را با هزینه قابل توجهی حل و فصل کرد و از تحقیر عمومی محاکمه در امان ماند.

این شاهزاده 62 ساله مورد اتهام کیفری قرار نگرفته است و به رد اتهامات ادامه داده است.

عکس اندرو با بازویش دور کمر گیفر و ماکسول که در کنار آنها ایستاده است – گفته می شود که در سال 2001 در لندن گرفته شده است – برای ادعای شاهزاده بسیار مهم است.

jj/imm



منبع