بقایای جنرال کنفدراسیون به زادگاه ویرجینیا منتقل شد

در ماه اکتبر، یک قاضی حکم داد که مقامات شهر – نه فرزندانشان – باید تصمیم بگیرند که مجسمه تپه در کجا قرار بگیرد. مقامات شهر گفته اند که مجسمه حذف شده در مکانی نامعلوم ذخیره می شود و بعداً به موزه تاریخ سیاه و مرکز فرهنگی ویرجینیا داده می شود. وکلای نوادگان غیرمستقیم هیل توافق کردند که بقایای او به قبرستانی در کالپپر، نزدیک محل تولد هیل منتقل شود.

بسیاری از مجسمه‌های کنفدراسیون در ویرجینیا، دهه‌ها پس از جنگ داخلی، در دوران جیم کرو، زمانی که ایالت‌ها قوانین جدید جداسازی را وضع کردند، و در جریان جنبش «آسیب گمشده»، زمانی که مورخان و دیگران تلاش کردند شورش جنوب را به عنوان مبارزه‌ای برای دفاع به تصویر بکشند، ساخته شدند. حقوق دولت ها، نه برده داری. برخی از ادای احترام کنفدراسیون در ریچموند باقی مانده اند، اما آنها در زمین ایالتی هستند، از جمله در میدان کنگره در اطراف ساختمان کنگره ایالت ویرجینیا.

ماه گذشته، ریچموند، که به عنوان پایتخت کنفدراسیون در بیشتر دوران جنگ داخلی خدمت کرد، مجسمه ژنرال AP Hill و بقایای ژنرال را که در زیر آن دفن شده بود، پس از درگیری در دادگاه برداشت. به گزارش The Free Lance-Star، روز شنبه، صدها نفر، از جمله بازسازی کنندگان کنفدراسیون، برای ادای احترام به ژنرال در مراسمی در قبرستان فیرویو در کالپپر، زادگاه هیل، گرد هم آمدند.

کالپپر، ویرجینیا (AP) – بقایای یک ژنرال کنفدراسیون که از زیر بنای تاریخی در مرکز تقاطع ویرجینیا کشف شده بود، دوباره در قبرستانی در زادگاهش دفن شد.

بر اساس جدول زمانی ارائه شده در اسناد دادگاه در جریان نبرد حقوقی بر سر برداشتن مجسمه، امبروز پاول هیل چند روز قبل از پایان جنگ در سال 1865 درگذشت. بر اساس یک درخواست شهری برای انتقال جسد، اجساد او در یک قبرستان خانوادگی در شهرستان چسترفیلد دفن شد. بقایای بقایای آن در سال 1867 به قبرستان هالیوود در ریچموند منتقل شدند، جایی که تا سال 1891 باقی ماندند، تا اینکه در سال بعد به محلی که این بنای تاریخی در آنجا رونمایی شد منتقل شدند.



منبع

ریچموند دیگر بناهای یادبود کنفدراسیون را در بحبوحه اعتراضات عدالت نژادی که پس از قتل جورج فلوید در سال 2020 رخ داد، حذف کرد. اما تلاش ها برای برداشتن مجسمه هیل که در وسط یک تقاطع شلوغ قرار داشت، پیچیده تر بود زیرا اجساد ژنرال حدود 25 سال در زیر آن دفن شد. پس از مرگ او در پایان جنگ داخلی.

تابوت پوشانده شده در پرچم قدیمی ویرجینیا را بر روی یک واگن قاطر کشیده به قبرستان آوردند و سپس اسبی بدون سوار را به دنبال داشت. پس از مداحی و سرود و نیایش 21 گلوله سلام و سه گلوله از توپ شلیک شد.