گومز نماینده دموکرات ایالات متحده در منطقه کالیفرنیا پیروز شد

با شمارش تقریباً تمام آرا، گومز 51.3 درصد به 48.7 درصد برای کیم یا اختلافی حدود 3000 رای داشت.

شمارش در تعداد انگشت شماری از مسابقات بلاتکلیف دیگر هنوز به پایان نرسیده است.

این مسابقه یک مسابقه مجدد از سال 2020 بود که گومز کیم، یک وکیل مهاجرت را شکست داد. بر اساس قوانین اولیه کالیفرنیا، تنها دو نفر برتر به انتخابات نوامبر راه می یابند، که مبارزه بین دو دموکرات را راه اندازی می کند.

کمتر از 1 از هر 10 رای دهنده در این منطقه جمهوری خواه هستند، بیش از 60 درصد دموکرات هستند و اکثر مابقی مستقل هستند که متمایل به دموکرات هستند.

کمپین گومز او را به عنوان “پیشرو اثبات شده ای که برای ما ارائه می دهد” تبلیغ می کرد و وب سایت او شامل عکس هایی از او در کنار سناتور ورمونت برنی سندرز و الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده دموکرات نیویورک است. این نشان می دهد که او از طرح های تغییرات آب و هوایی Medicare-for-all و Green New Deal حمایت می کند.

منطقه 34 به شدت دموکراتیک یک ترکیب شهری متنوع از محله‌ها است که درآمد، گروه‌های نژادی و قومی را کاهش می‌دهد. این شامل مرکز شهر لس آنجلس، کره تاون و بویل هایتس به شدت لاتین است.

در اوایل این هفته، جمهوری خواهان با رسیدن به آستانه 218 کرسی برای اکثریت، کنترل کلی مجلس را دوباره به دست گرفتند. نتیجه در منطقه لس آنجلس تعادل کنترل را تغییر نمی دهد زیرا هر دو نامزد دموکرات بودند.

کیم از چک‌های به اصطلاح درآمد پایه جهانی به مبلغ 1000 دلار در ماه برای هر بزرگسال حمایت می‌کند، مدیکر برای همه و ساخت 12 میلیون واحد مسکونی با بودجه عمومی در طول 10 سال.



منبع

لس آنجلس (AP) – جیمی گومز، نماینده دموکرات ایالات متحده، دیوید کیم، رقیب دموکرات خود را روز شنبه در یکی از مناطق لس آنجلس پس از نبردی در جناح مترقی حزب شکست داد.