گفته می شود ران دیسانتیس منتظر است تا ترامپ خودش را از رقابت های ریاست جمهوری بیرون کند

اما وقتی از دیسانتیس در مورد اظهارات ترامپ پس از انتخاب مجددش پرسیده شد، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «وقتی کارها را انجام می‌دهید، آتش‌های دریافتی را قبول می‌کنید، این فقط ماهیت آن است. من به مردم می گویم که بروند جدول امتیازات سه شنبه گذشته را بررسی کنند [election] شب.»

مربوط…



منبع

ترامپ و راجر استون، عامل پیتبول او، ماه‌هاست که به دنبال دسانتیس هستند. هر دوی آنها نام مستعار “ران دیسانتیمونیوس” را برای او بیرون کشیدند. آنها بارها اصرار کرده‌اند که خیانت برای دیسانتیس است که در مقابل ترامپ که مدعی است او مسئول اولین پیروزی دیسانتیس بوده، رقابت کند. استون گفته است که کاندیداتوری دیسانتیس “خیانت” است.

استفان لاوسون، استراتژیست مستقر در جورجیا که مدیر ارتباطات برای نامزدی دیسانتیس برای فرمانداری سال 2018 بود، ادعا می کند که “جمهوری خواه معمولی” آماده است از دیسانتیس در مورد ترامپ حمایت کند.

یکی از مشاوران جمهوری خواه به پولیتیکو گفت: اعلام ترامپ در روز سه شنبه مبنی بر اینکه او دوباره برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد می شود، برای دیسانتیس “بسیار بی ربط” است.

یک منبع به پولیتیکو گفته است که رون دیسانتیس (رئیس‌جمهور) قصد دارد عقب بنشیند و منتظر بماند تا دونالد ترامپ در رقابت انتخاباتی ریاست‌جمهوری خود را بیرون بکشد.

مشاور گفت: اکنون، فرماندار جمهوری خواه “این فرصت را دارد که چند ماه آینده را به حکومت سپری کند، در حالی که ترامپ باید تلاش کند و مردم را متقاعد کند که هنوز توانایی و استعدادهای لازم برای حکومت کردن موثر را دارد.”

فرماندار فلوریدا اعلام نکرده است که برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود، اما انتظار می‌رود که او این کار را انجام دهد. ترامپ ظاهراً DeSantis را به عنوان یک رقیب در بال می بیند و به طور فزاینده ای به متحد سابق خود حمله کرده است.

طبق گزارش‌ها، دیسانتیس وقت خود را می‌گذراند و از کشمکش با ترامپ اجتناب می‌کند، زیرا او در انتظار انفجار مورد انتظار رئیس‌جمهور سابق است.

لاوسون خاطرنشان کرد: ترامپ با توشه های زیادی همراه است، از جمله دو استیضاح، شورش 6 ژانویه، اسناد محرمانه کاخ سفید که در مار-آ-لاگو پنهان کرده بود، و نتایج تاسف بار میان دوره ای جمهوری خواهان.

یکی از حامیان مالی گفت که اعلامیه ترامپ همیشه پیش بینی شده بود و از قبل «در فرمول» برنامه های آینده دیسانتیس ساخته شده بود.

ترامپ حتی ادعای وحشیانه ای کرد که با دستور دادن به FBI و وزارت دادگستری برای متوقف کردن شمارش آرا قبل از شکست او، انتخابات 2018 را برای دیسانتیس “تثبیت” کرد. هیچ مدرکی وجود ندارد که او این کار را کرده است.

دیسانتیس عموماً به حملات ترامپ پاسخی نداده است.

او افزود: «دیسانتیس در حال حاضر چارچوب زمانی خود را کنترل می‌کند، بنابراین تقریباً شبیه این است که او می‌تواند شاهد بیرون زدن ترامپ از خودش باشد».