گوئینت پالترو در مورد رابطه جنسی با پدرش در حمام با هیلی بیبر شوخی کرد


گوئینت پالترو، هایلی بیبر، استیون بالدوین

گوئینت پالترو (چپ)، هیلی بیبر (مرکز) و استیون بالدوین (راست).برایان استوکس/ گتی ایماژ; اندرو لیپوفسکی/بانک عکس NBC/NBCU از طریق گتی ایماژ. STR/NurPhoto از طریق Getty Images

  • گوئینت پالترو با هیلی بیبر درباره داشتن رابطه جنسی با پدرش، بازیگر استفن بالدوین، در حمام شوخی کرد.

  • پالترو در مصاحبه اخیر در پادکست بیبر، “چه کسی در حمام من است؟”

  • پالترو و بالدوین در سال 1994 در «خانم پارکر و دایره باطل» با هم بازی کردند.

اپیزود چهارشنبه پادکست هیلی بیبر “Who’s In My Bathroom” زمانی که مهمان مهمان گوئینت پالترو، 49 ساله، درباره داشتن رابطه جنسی با پدر بیبر، استیون بالدوین، بازیگر 56 ساله، در حمام شوخی کرد، شروع ناخوشایندی داشت.

در ویدیوی قسمت زیر، پالترو مصاحبه را با بیان اینکه پدر و عموهای معروف بیبر، الک 64 ساله، بیلی 59 ساله و دانیل 61 ساله را می شناسد، آغاز کرد.

وقتی بیبر 25 ساله از پالترو پرسید که آیا داستانی در مورد پدرش دارد، ستاره «شکسپیر عاشق» در حدود 50 ثانیه پاسخ داد: «در واقع من با پدرت فیلم ساختم. بیبر به پالترو گفت که از اینکه آنها صفحه را به اشتراک گذاشته اند بی اطلاع است.

پالترو گفت: “او عالی بود، او بسیار خوب بود.”

بیبر سپس به این فکر کرد: “تصور کنید اگر داستان ترسناکی داشتید و اینطور بودید که “او وحشتناک بود، کار کردن با او یک کابوس بود.”

بنیانگذار Goop در حدود 1:03 اعتراف کرد: “این بد خواهد بود.” او خندید.

با این حال، به نظر می رسید که بیبر توسط پالترو شوکه نشده است.

او پاسخ داد: “در واقع برای من چنین اتفاقی افتاده است. نمی دانم که او حتی می داند که من این را می دانم یا نه، اما من چنین اتفاقی افتاده است.”

پالترو قبل از اینکه سریعاً اعتراف کند که او و بالدوین در واقع در هیچ حمامی با هم قرار ملاقات نداشتند، خندید.

بیبر قبل از اینکه این زوج شروع به تهیه اسموتی شکلاتی نعنایی کنند، پاسخ داد: “اوه، خوب، این خوب است که بدانید، متشکرم.”

گوئینت پالترو در مراسم 71st PRIMETIME EMMY AWARDS که به طور زنده از مایکروسافت تئاتر در لس آنجلس پخش می شود، در مراسم ورود فرش قرمز FOXS LIVE EMMY شرکت می کند.

گوئینت پالترو در مراسم فرش قرمز لایو امی فاکس در طول هفتاد و یکمین دوره جوایز امی شرکت می کند.مجموعه تصاویر FOX از طریق Getty Images

فیلمی که احتمالاً پالترو به آن اشاره می‌کند، فیلمی است در سال 1994، “خانم پارکر و دایره باطل”، یک درام زندگی‌نامه‌ای درباره شاعر آمریکایی دوروتی پارکر و گروه دوستانش. بازیگران پر ستاره جنیفر جیسون لی در نقش پارکر، در کنار متیو برودریک، پیتر گالاگر، والاس شاون و هدر گراهام حضور داشتند.

در حوالی ساعت 3:00 پادکست، پالترو وقتی که بیبر از او در مورد خویشاوندی جنسی پرسید، اظهارات غافلگیرکننده دیگری را بیان کرد.

او گفت: “به عنوان فرزند کسی، شما دسترسی دارید که دیگران ندارند.” زمین بازی از این نظر مساوی نیست.»

با این حال، من واقعاً احساس می‌کنم وقتی پای شما در دری است که ناعادلانه وارد آن شده‌اید، باید تقریباً دو برابر بیشتر کار کنید و دو برابر بهتر باشید زیرا مردم آماده هستند تا شما را پایین بکشند و بگویند که این کار را نمی‌کنید. به آنجا تعلق داری و تو فقط به خاطر پدرت یا مادرت یا هر موردی که هست آنجا هستی.”

مادر پالترو بازیگر معروف بلیت دانر و پدر فقید او تهیه کننده و کارگردان برجسته هالیوود بروس پالترو است.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع