نظرسنجی: رافائل وارناک در رقابت سنای جورجیا 9 امتیاز نسبت به هرشل واکر برتری دارد، در حالی که برایان کمپ و استیسی آبرامز در رقابتی نزدیک برای فرمانداری هستند.

اما علاوه بر اینکه وارناک با رای‌دهندگان حزب جمهوری‌خواه نفوذ کرد، او همچنین رهبری واکر را با مستقل‌ها (44 تا 35 درصد) رهبری کرد، گروهی که در دوره‌های اخیر از جمهوری‌خواهان کمتری در رقابت‌های ایالتی حمایت کرده است. (در انتخابات 2020، جو بایدن، رئیس جمهور کنونی، بر اساس نظرسنجی خروج از شبکه سی ان ان، بر اساس نظرسنجی خروج از شبکه سی ان ان، برنده استقلال گرجستان با اختلاف 53 تا 44 درصد نسبت به دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا شد.)

هرشل واکر

این سناتور که برای اولین بار در دور دوم انتخابات سال 2021 در برابر سناتور جمهوری خواه کلی لوفلر انتخاب شد، در پاییز امسال به دنبال اولین دوره کامل شش ساله ریاست جمهوری خود است.

واکر، بازیکن سابق NFL، برای اولین بار نامزد سیاسی مورد حمایت رئیس جمهور سابق ترامپ است.

جمهوری‌خواهان احساس می‌کنند که به رسمیت شناختن نام تقریباً جهانی واکر در ایالت و تأیید زودهنگام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، کلیدی برای انتخاب رای‌دهندگان میان‌دوره‌ای دوستدار جمهوری‌خواهان خواهد بود.

و واکر در مورد کمپین انتخاباتی خود با سوالات بی‌شماری روبرو بوده است، از افشاگری‌های عمومی در مورد تعداد فرزندانی که پدرش کرده تا اظهاراتی که در مورد سیاست‌های آب و هوایی و هوای چین بیان کرده است.

رقابت بین آبرامز و کمپ مسابقه مجدد انتخابات فرمانداری سال 2018 است، زمانی که فرماندار کنونی قانونگذار سابق ایالتی دموکرات و فعال برجسته حقوق رای را با 50.2٪ – 48.8٪ شکست داد و با اختلاف اندکی برنده رقابت شد و با پیشی گرفتن از یک دور دوم انتخابات جداگانه از انتخابات دور دوم اجتناب کرد. آستانه 50 درصد

واکر – یک برجسته سابق فوتبال دانشگاه جورجیا که در آگوستا به دنیا آمد و در روستایی رایتزویل بزرگ شد – در بین رای دهندگان روستایی 28 امتیاز برتری داشت. با این حال، در حالی که جمهوری‌خواهان برای سال‌ها عملکرد قوی با رای‌دهندگان روستایی داشته‌اند، دستاوردهای دموکرات‌ها در منطقه شهری آتلانتا که به سرعت در حال رشد است شروع به کاهش شدید حاشیه‌های جمهوری‌خواهان در رقابت‌های اخیر در سراسر ایالت کرده است.

SurveyUSA از 604 رای دهنده احتمالی از 21 ژوئیه تا 24 جولای نظرسنجی کرد. این نظرسنجی دارای حاشیه خطای مثبت یا منفی 5.3 درصد بود.

بایدن در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 در گرجستان پیروز شد، اما ترامپ همچنان – بدون هیچ مدرکی – بر وجود تخلف گسترده در انتخابات اصرار دارد.

سناتور رافائل وارنوک از جورجیا.تام ویلیامز/پول از طریق AP، فایل

  • در رقابت فرمانداری، برایان کمپ، فرماندار فعلی جمهوری خواه، استیسی آبرامز نامزد دموکرات را با اختلاف 45 تا 44 درصد رهبری کرد. چهار درصد از پاسخ دهندگان نشان دادند که از یک نامزد دیگر حمایت خواهند کرد در حالی که هفت درصد آنها بلاتکلیف بودند.

    وارناک پس از پیروزی در دور دوم انتخابات سنا در ژانویه 2021 به دنبال یک دوره کامل شش ساله است.

  • در همین حال، وارناک به دنبال اثبات این موضوع بوده است که در مواجهه با محبوبیت ضعیف بایدن، روی اقتصاد متمرکز شده است.

    این نظرسنجی نشان داد که Warnock با 48٪ حمایت در میان رای دهندگان احتمالی در ایالت هلو، در حالی که واکر حمایت 39٪ را دریافت کرد. هشت درصد از پاسخ دهندگان بلاتکلیف بودند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

در حالی که آبرامز بدون مخالفت برای نامزدی فرمانداری حزب دموکرات نامزد شد، کمپ مجبور بود چالش سن سابق را پشت سر بگذارد. دیوید پردو که در نتیجه امتناع فرماندار از کمک به رئیس جمهور سابق برای لغو نتایج انتخابات 2020 در این ایالت مورد تایید ترامپ قرار گرفته بود.

بر اساس نظرسنجی جدیدی که توسط SurveyUSA برای 11Alive News انجام شده است، سناتور دموکرات رافائل وارناک از جورجیا، 9 امتیاز از هرشل واکر، رقیب جمهوری خواه، در رقابت های سنا این ایالت برتری دارد.

رافائل وارناک

در این نظرسنجی، از هر ده دموکرات، 9 نفر (90 درصد) پشت سر وارناک قرار داشتند، در حالی که واکر حمایت 77 درصد از جمهوری خواهان را به دست آورد. 10 درصد از پاسخ دهندگان جمهوری خواه برای حمایت از وارناک در مقابل واکر در این نظرسنجی از آنجا عبور کردند.

هرشل واکر نامزد جمهوری خواه سنا.AP Photo/ براین اندرسون

با این حال، برخلاف مسابقه بین وارناک و واکر، استقلالی‌ها با اختلاف 20 درصدی (48 تا 28 درصد) از کمپ حمایت کردند، یک مزیت واضح که علی‌رغم اینکه آبرامز تاکنون کار بهتری در تثبیت حمایت درون حزبی انجام داده، جمهوری‌خواهان را جذب می‌کند.

بر اساس نظرسنجی جدید SurveyUSA، وارناک 48 تا 39 درصد از واکر در رقابت سنای جورجیا پیشی دارد.

  • به طور بحرانی، وارناک در میان پاسخ دهندگان در مناطق شهری و حومه شهر، پیشتازی قوی دارد، که حمایت قاطع آنها از نامزدهای دموکرات در چرخه های اخیر، جورجیا را از یک پایگاه جمهوری خواهان به یک ایالت نوسانی تبدیل کرده است که مورد علاقه هر دو حزب سیاسی است.

    در این نظرسنجی، آبرامز 92 درصد از دموکرات ها را در اختیار داشت، در حالی که کمپ از حمایت 87 درصد از جمهوری خواهان برخوردار بود.