“من آهسته خواهم رفت، زیرا می دانم که تو فقط به پرینستون و هاروارد رفتی”

این لایحه مراقبت های بهداشتی را برای جانبازانی که در معرض چاله های سوختگی سمی قرار دارند، گسترش می دهد.

استوارت این هفته سناتورهای جمهوری خواه را به دلیل ممانعت از پیشبرد قانون PACT مورد انتقاد قرار داد، که دسترسی به مراقبت های بهداشتی را برای جانبازانی که در معرض گودال های سوخته و آلاینده های سمی قرار دارند، افزایش می داد.

استوارت با اشاره به این که “این هیچ حقه ای نیست” پاسخ داد.

او گفت که “حقایق مهم هستند” و به مراقبت از جانبازان معتقد است و مدعی شد که “ترفند حسابداری” قانونگذاران دموکرات با توجه به تورم “غیر مسئولانه” بوده است.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

“و من این را هم می گویم، جون، اگر واقعاً می خواهی ببینی این لایحه تصویب می شود، اگر فقط سیاست جناحی بازی نمی کنی، شاید بهترین ایده نباشد که فقط بر سر افرادی که از این لایحه حمایت می کنند فریاد بزنی. کروز گفت که می خواهم ببینم گذشته است.

استوارت در ابتدا a کلیپ پرداختن به نادرستی پاسخ کروز در مورد اینکه چرا جمهوری‌خواهان قانون PACT را مسدود کردند، لایحه‌ای که مراقبت‌های بهداشتی را برای جانبازانی که در معرض چاله‌های سوختگی سمی قرار دارند، گسترش می‌دهد. کروز یکی از چندین قانونگذار جمهوری خواه بود که پس از مسدود شدن این لایحه با مشت برخورد کردند.

استوارت از مدافعان جدی مراقبت های بهداشتی برای کهنه سربازان بوده است و سال ها در کاپیتول هیل از این موضوع دفاع کرده است. او در سال 2019 یک سخنرانی احساسی در کنگره ایراد کرد و در آن گفت که چگونه او و دوستش – ری فایفر اولین پاسخ دهنده حادثه 11 سپتامبر – درها را زدند تا با قانونگذارانی صحبت کنند که از سؤالات آنها طفره رفتند یا آنها را رد کردند.

جان استوارت، کمدین، سناتور جمهوریخواه تد کروز را مورد انتقاد قرار داد توییتر بیش از یک لایحه مراقبت های بهداشتی جانبازان

“آه عزیزترین تئودور. من از تلاش تو و @JesseBWatters برای جمع آوری نیروهای اطلاعات نادرست برای تلاش برای کشتن دامپزشکان بیشتر قدردانی می کنم. توییت کرد. استوارت احتمالاً به قسمتی که جسی واترز مجری برنامه فاکس نیوز درباره او در برنامه Jesse Waters Primetime می‌گفت، نیز اشاره می‌کرد، جایی که واترز مدعی شد که تقصیر کمدین جمهوری‌خواهان برای تصویب نشدن قانون PACT «اشتباه» بوده است.

جان استوارت کمدین و سناتور جمهوریخواه تد کروز در توییتر بر سر قانون PACT وارد جنگ شده اند.

  • در یک پاسخ ویدئو، کروز استوارت را “مردی بامزه” نامید.

    تصویری ترکیبی از سناتور تد کروز و کمدین جان استوارت

    کروز در ویدئویی که به توییت خود پیوست می‌گوید: «از تعامل شما با مسائل و سیاست‌های عمومی قدردانی می‌کنم.

    تد کروز (L) و جان استوارت (راست) درگیر یک جنگ همه جانبه توییتر بر سر مراقبت های بهداشتی کهنه سربازان هستند – به ویژه، رای “نه” اولی در مورد قانون PACT.تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images. درو انگرر/گتی ایماژ

    • کروز یکی از چندین قانونگذار جمهوری خواه بود که از تصویب این لایحه در سنا جلوگیری کرد.

    • کروز گفت در حالی که او از قانون PACT حمایت می‌کند، اختلاف بر سر این است که دموکرات‌ها «ترفند بودجه را بازی می‌کنند» با گرفتن «400 میلیارد دلار مخارج اختیاری و انتقال آن به هزینه‌های اجباری».

      استوارت با مسخره کردن کروز اضافه کرد: “الان، من یک وکیل تحصیلکرده در شهر بزرگ هاروارد نیستم، اما می توانم بخوانم. همیشه خرج کردن اجباری بوده است.”

      استوارت به خبرنگاران در کاپیتول هیل گفت: “این فساد در بهترین حالتش است. و متأسفانه، اینها کسانی بودند که جنگیدند و از حق خود در این لعنتی دفاع کردند.” استوارت گفت: “اگر اینجا اول آمریکاست، آمریکا لعنت شده است.”

      استوارت گفت: “همه چیز در دولت بسته به اینکه در چه سطلی می خواهند آن را بگذارند، یا اجباری است یا اختیاری. و او وانمود می‌کند که این چیز جدیدی است که دموکرات‌ها آن را بیرون کشیدند، به لایحه چسبیدند و آن را از تد کروز رد کردند.