گشت ایالت آیووا 9 سرباز را که در حال شکستن دعوا در نمایشگاه ایالتی آیووا “محاصره” بودند، دستگیر کرد.

مقامات نمایشگاه روز شنبه 128298 بازدیدکننده از نمایشگاه را جمع آوری کردند – یک رکورد روزانه جدید برای دومین شنبه نمایشگاه و یک رکورد یک روزه. رکورد قدیمی یک روز در سال 1991، زمانی که 127277 شرکت کننده در آن شرکت کردند، ثبت شد.

ویلیامسون افزود: “ایمنی اولویت اصلی ما است و ما خوشبختانه با بسیاری از آژانس‌های مختلف همکاری می‌کنیم تا هر ساله امنیت مردم را در این نمایشگاه حفظ کنیم.”

دینکلا می گوید که سربازان اغلب در مورد دعواهای گزارش شده در نمایشگاه تماس می گیرند. همچنین دستگیری‌ها در هر شب نمایشگاه – بیشتر به دلیل مسمومیت عمومی و داشتن مشروبات الکلی و تنباکو توسط افراد کم سن و سال – از طریق پلیس نمی‌توانست تعداد کل دستگیری‌های صورت گرفته در طول 11 روز امسال را فوراً اعلام کند.

دینکلا گفت که سربازان در حین دستگیری 9 نفر جراحات جزئی متحمل شدند، اما هیچ جراحت دیگری و هیچ سلاحی در جریان درگیری مورد استفاده قرار نگرفت.

به گفته دینکلا، نه نفر دستگیر شده از طریق بخش نوجوانان تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

جمعیت زیادی در طول نمایشگاه ایالتی آیووا در روز شنبه، 20 اوت 2022 در دموین، در خیابان بزرگ به راه می‌افتند.

دینکلا گفت: “اگر درگیری وجود داشته باشد، افسران با آن حادثه برخورد می کنند و سپس (سعی می کنند) آن موقعیت ها را خنثی کنند تا اختلال کمی در فعالیت های منصفانه ای که در حال وقوع است ایجاد شود.”

جمعیت زیادی در طول نمایشگاه ایالتی آیووا در روز شنبه، 20 اوت 2022، در Des Moines در امتداد خیابان بزرگ حرکت می‌کنند.

جمعیت زیادی در طول نمایشگاه ایالتی آیووا در روز شنبه، 20 اوت 2022 در دموین، در خیابان بزرگ به راه می‌افتند.

دینکلا گفت که وقتی سربازان سعی کردند درگیری را از بین ببرند، چندین شرکت کننده سربازان را “محاصره” کردند.

9 نفر یکشنبه شب پس از اینکه سربازان ایالتی گفتند در حالی که می خواستند یک دعوا در میدان بزرگ در نمایشگاه ایالتی آیووا را از بین ببرند محاصره شدند، دستگیر شدند.

این مقاله ابتدا در Des Moines Register منتشر شد: گشت ایالتی آیووا 9 نفر را پس از درگیری در نمایشگاه ایالتی آیووا دستگیر کرد.





منبع بیشتر: رویداد نمایشگاه ایالت آیووا رکورد جهانی گینس را برای بزرگترین تورنمنت کورن هول شکست

بیشتر: تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه ایالتی آیووا در سال 2022 به بیش از 1.1 میلیون نفر رسید که چهارمین نمایشگاه بزرگ در تاریخ است.

او گفت که سربازان جوانان را به رفتار بی نظم متهم کردند. دو نفر به بازداشتگاه نوجوانان منتقل شدند و بقیه از نمایشگاه آورده شدند. دینکلا گفت که مشخص نیست چه چیزی باعث این درگیری شده است.

ویرجینیا باردا یک گزارشگر روند و تکالیف عمومی برای ثبت د موین است. می توان با وی در [email protected] تماس گرفت. او را در توییتر دنبال کنید @vbarreda2.

گروهبان سخنگوی گشت ایالتی، گروهبان، سخنگوی گشت ایالتی، حدود ساعت 9:30 شب، شاهد درگیری بین چند نوجوان در منطقه میانی نزدیک جایگاه جالاپینو پیت بودند. الکس دینکلا، دوشنبه به Des Moines Register گفت.

جمعیت زیادی در طول نمایشگاه ایالتی آیووا در روز شنبه، 20 اوت 2022، در Des Moines در امتداد خیابان بزرگ حرکت می‌کنند.

دینکلا گفت: «هرگاه شما 100000 نفر را در یک منطقه جمع کنید، همیشه دیدن یک حادثه مجزا در اینجا و آنجا عادی است. “ما هر سال آن را می بینیم. همیشه چیزهای خوب و مثبتی از نمایشگاه ایالتی آیووا بیرون می آید، و ما همچنان همه را تشویق می کنیم که اوقات خوبی داشته باشند… و ما به حضور در آیووا ادامه خواهیم داد. نمایشگاه ایالتی برای ایجاد حس امنیت و آرامش برای همه علاقمندان به نمایشگاه.”

به گفته میندی ویلیامسون، مدیر بازاریابی نمایشگاه ایالتی، نمایشگاه ایالتی که یکشنبه به پایان رسید، با 1،118،763 شرکت کننده به پایان رسید و آن را به چهارمین نمایشگاه بزرگ ایالتی تبدیل کرد.