رئیس NAACP اورنج کانتی به دلیل ادعای نژادپرستی ضد آسیایی استعفا داد

آخرین روز تولزی به عنوان رئیس، 31 آگوست خواهد بود و نایب رئیس اول شعبه، تیارا رابینسون، این سمت را بر عهده خواهد گرفت. تولزی گفت که در ابتدا برای ایفای نقش رهبری مردد بود زیرا سیاه پوست نیست، اما پس از اطلاع از سوابق مختلف بنیانگذاران این کار را انجام داد. او ابتدا به عنوان یک داوطلب به این سازمان پیوست و ابتکاراتی مانند برنامه ارتباطی آسیایی آمریکایی و جزیره‌نشینان اقیانوس آرام با دفتر کلانتری اورنج کانتی و نوشتن قطعنامه‌ای برای سازمان ملی NAACP در محکومیت اسلام‌هراسی را رهبری کرد.

تولزی در یک پست گسترده در فیس بوک از صفحه شعبه نارنجی کشور گفت که هفته‌ها قبل به دیگر رهبران این شعبه از قصد خود برای ترک اطلاع داده است. او شعبه را متهم کرد که عمداً او را از جشن سالانه خود کنار گذاشته و با ایمیل های نادیده گرفته شده و اطلاعات نادرست در مورد جلسات، وی را خرابکاری می کند.

آیا زمان آن فرا نرسیده است: رئیس جمهور کره جنوبی می خواهد مصرف گوشت سگ را ممنوع کند



منبع

بیشتر از NextShark: دختر 9 ساله برای خرید کتاب هایی با شخصیت های POC و نویسندگان برای کتابخانه ها غرفه های لیموناد می دود.

در این پست که صبح یکشنبه قبل از حذف و بازنشر آن بعد از ظهر به اشتراک گذاشته شد، آمده است: «من ماه‌ها سعی کردم این مشکل را در داخل حل کنم، اما هیچ اقدامی برای مهار آزار و اذیت و حاشیه‌سازی نژادپرستانه توسط مافوق قبل از اعلام استعفای من انجام نشد. . از همه اعضای کمیته اجرایی شعبه و اعضای شعبه که بارها و بارها سعی کرده اند در میان حملات مداوم در ایمیل ها، جلسات و غیره، با صدای بلند و با افتخار از من دفاع کنند. من واقعا از شما قدردانی می کنم.»

علاوه بر این، او خاطرنشان کرد که «تعدادی با صدای بلند و تبعیض‌آمیز» مکرراً در ایمیل‌ها و جلسات به میراث او حمله کردند. تولزی اصالتاً هندی است و در ترینیداد متولد شد.

از این محتوا لذت می برید؟ بیشتر بخوانید از NextShark!

دکتر ونسا تولزی، اولین رهبر این سازمان در آسیای جنوبی، کمتر از شش ماه در این سمت بود. او اولین بار در سال 2021 به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب شد.

او در پایان گفت:با این حال، این ریاکارانه است که همچنان در رأس شعبه سازمانی «برای برابری همه افراد» که علیه نژادپرستی و ظلم است، بایستم، در حالی که همچنان با چنین نابرابری نامتناسب جسورانه رفتار می‌کنم، بدخواهانه به گونه‌ای نژادپرستانه تحت ستم قرار می‌گیرم. اولین رئیس AAPI شعبه در سطح نامتناسب آشکاری که من هنوز در هیچ سازمانی ندیده ام.

جان کامینگز، رئیس ارتباطات، مطبوعات و تبلیغات شعبه در پاسخ به پست او گفت: «من نگران این شخص و اتهاماتی هستم که مطرح شده است. ما نمی‌خواهیم نادیده بگیریم یا غیرانسانی کنیم یا به هیچ وجه عمدا یا ناخواسته مشکل یا نگرانی برای کسی ایجاد کنیم.»

رئیس شعبه اورنج کانتی NAACP روز یکشنبه در یک پست فیس بوک استعفای خود را اعلام کرد و این سازمان را به نژادپرستی ضد آسیایی متهم کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی پس از تیراندازی با توپ های رنگی در ساکرامنتو دچار بریدگی و کبودی می شود

اطلاعات بیشتر از NextShark: جنایتکار حرفه ای نیویورک که سال گذشته یک زن آسیایی را مشت کرد برای چهل و دومین بار به دلیل حمله به کارگر MTA دستگیر شد.