شان پاتریک مالونی، نماینده دموکرات نیویورک کیست؟ او از حمایت بیل کلینتون و پلوسی برخوردار است

مالونی اکنون نماینده حوزه هجدهم کنگره است. زمانی که آن مناطق در تقسیم بندی مجدد ترسیم شدند، او انتخاب کرد که در منطقه هفدهم کنگره در نقشه جدید شرکت کند. و این تصمیم نماینده کنونی هفدهم، موندیر جونز، یک ستاره در حال ظهور در جناح مترقی دموکرات ها را کنار زد.

مالونی همچنین به عنوان رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات کنگره، که برای نامزدهای مجلس نمایندگان کمک جمع آوری می کند، خدمت می کند.

وی در بیانیه ای که برای نیویورک تایمز منتشر شد، گفت: کلینتون به مالونی رای خواهد داد در “منطقه حومه ای که به تازگی طراحی شده است که خانه او در Chappaqua را نیز در بر می گیرد.”

در اینجا چیزی است که باید در مورد مالونی بدانید، که در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه در مقابل سناتور دموکرات ایالت نیویورک، الساندرا بیاگی نامزد می شود.

تبلیغاتی که از افراط گرایان دعوت می کنند: در مسابقات GOP، دموکرات ها تبلیغات می خرند تا از افراط گرایان دعوت کنند. آیا این “تهاجمی” یا “خطرناک” است؟

چه کسی مالونی را تایید کرده است؟

مالونی توسط نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و بیل کلینتون، رئیس‌جمهور سابق حمایت می‌شود.

کلینتون در حمایت خود از مالونی گفت: “شان ثابت کرده است که می تواند در انتخابات سخت پیروز شود و ائتلاف هایی را برای انجام امور برای جوامع ما و ادامه پیشرفت ما ایجاد کند.”

مالونی و کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات کنگره

جونز تصمیم گرفت به قسمت دیگری از شهر نیویورک نقل مکان کند و در منطقه ای تازه طراحی شده بدود. اما این آشفتگی باعث ناامیدی ترقی خواهان شد، که یک حریف اصلی برای مالونی قرار دادند.

وی افزود: «و ما معتقدیم که با دور نگه داشتن آن افراد خطرناک از قدرت، به یک ضرورت اخلاقی بزرگتر رسیدگی می کنیم.

به گزارش دیلی نیوز، مالونی ماه گذشته اذعان کرد که می توانست «خیلی بهتر از پس آن بربیاید».

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آنچه درباره شان پاتریک مالونی نماینده نیویورک باید بدانید



منبع

او به مجری برنامه چاک تاد گفت: “مطمئناً نه، آیا ما حزب را بر کشور قرار دادیم. در حال حاضر، آقای تاد، الزام اخلاقی این است که جمهوریخواهان خطرناک MAGA را که به براندازی انتخابات ما رای دادند، حفظ شود.”

مالونی از تبلیغات DCCC یکشنبه در شبکه NBC “Meet the Press” دفاع کرد، جایی که گفت وظیفه او “برنده شدن در انتخابات برای دموکرات ها است.” او مخالفت کرد که تاکتیک جلب توجه به نامزدهای ترامپ، حزب را بالاتر از همه چیز قرار می دهد.

کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات کنگره، همچنین به عنوان DCCC، این چرخه انتخاباتی را برای پخش تبلیغات با هدف حمله به برخی از نامزدهای مورد تایید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، داغ کرده است.

مالونی روز یکشنبه گفت که دموکرات ها گیبس را شکست خواهند داد.

شان پاتریک مالونی، نماینده دموکرات نیویورک، برای انتخاب مجدد نامزد می شود، تصمیمی که از همان ابتدا جنجال به همراه داشت.

به گزارش Ballotpedia، مالونی لیسانس هنر در روابط بین‌الملل و مدرک حقوق را از دانشگاه ویرجینیا در سال‌های 1998 و 1992 دریافت کرد.

در این عکس فایل 19 نوامبر 2019، نماینده شان پاتریک مالونی، DN.Y.، به شهادت در مقابل کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان در کنگره کنگره در واشنگتن دی سی گوش می دهد.

مسابقات برای تماشا: مسابقات مقدماتی فلوریدا، نیویورک برای تماشا: رقیب DeSantis انتخاب شد، Nadler در مقابل Maloney

شان پاتریک مالونی نماینده کیست؟

DCCC حدود 435000 دلار هزینه کرد که توجه را به رقیب جمهوریخواه پیتر مایجر، نماینده جمهوریخواه میشیگان، جان گیبس، جلب کرد که مورد تایید ترامپ قرار گرفت.

او قبل از خدمت در کنگره، از سال 1999 تا 2000 مشاور ارشد بیل کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا بود.

در این عکس فایل 19 نوامبر 2019، نماینده شان پاتریک مالونی، DN.Y.، به شهادت در مقابل کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان در کنگره کنگره در واشنگتن دی سی گوش می دهد.

او پس از ترک کاخ سفید برای دو فرماندار دموکرات در نیویورک کار کرد.

مالونی نماینده حوزه هجدهم کنگره ایالت نیویورک است. طبق گزارش Congress.gov، او برای اولین بار در نوامبر 2012 به کنگره انتخاب شد و در کمیته منتخب دائمی اطلاعات مجلس، کمیته حمل و نقل و زیرساخت مجلس، و کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان خدمت می کند.