گجت عجیب لنوو برای نمایشگاه CES 2023؛ چراغ مطالعه با قابلیت‌های شارژر و وبکم! گجت نیوز-شارژر لپتاپ مستر جانبی

از قیمت واقعی آن مطلع شوید تا یک محصول با کیفیت و اصلی را خریداری کنید. به علاوه به فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، نیز دقت کافی داشته باشید. شارژر در صورتی که استانداردهای جهانی را نداشته باشد، می‌تواند آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری را به دستگاه شما وارد کند.

  • این چراغ مطالعه برای کسانی طراحی شده است که فضای میز یا کار محدودی دارند و به‌عنوان یک وب‌کم، نور قابل‌تنظیم، شارژر بی‌سیم Qi و یک هاب عمل می‌کند.
  • شارژر لپ تاپ باید محکم در جک DC قرار گیرد بدون این که مجبور باشید کابل را تکان دهید.
  • اما اگر مجبور به ادامه کار هستید و باتری لپ تاپ شما از نوع جداشونده است، بهتر است لپ تاپ را خاموش کرده، باتری را خارج کنید و دوباره به ادامه کار بپردازید.
  • هنگام حمل کردن شارژر حتما آن را در کیف قرار دهید این کار از افتادن شارژر و ضربه خوردن و آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند.
  • در صورت استفاده کردن از یک شارژر لپ تاپ ایسوس که دارای کیفیت پایینی می باشد، ممکن است در اثر گرمای بیش از حد ایجاد شده توسط شارژر، علائمی همچون بوی بد پلاستیک اطراف رایانه به مشام برسد.

کارشناسان مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ پس از بررسی دستگاه و عیب یابی صحیح، بهترین ترفند ها را به منظور تعمیرات دقیق این بخش از لپ تاپ به سری شارژر لپ تاپ کار می گیرند. همچنین در این مرکز ترفندها و اطلاعاتی در زمینه بهترین روش استفاده از شارژر لپ تاپ و نگهداری آن با شما در میان گذاشته می شود. شارژر لپ تاپ 18.5ولت 3.5 آمپر 65 وات HP این دسته از آداپتورها ویژه ی لپ تاپ های HP هستند.لپ‌تاپ های اچ پی دارای شارژرهای ویژه‌ی خود هستند.

ارتباط با نمایندگی پس از فروش لنوو

۲- اشخاصی که میدانند خرید بسیاری از کالاها از آمازون، به صرفه تر از خرید از فروشگاه های داخلی است. پس از توضیحات مختصری راجع به زیر مجموعه‌هایی از شیائومی، جای آن است که توضیحات مختصر، یا به عبارت دیگر تنها گوشه‌ای از اطلاعات گوشی‌های هوشمند شیائومی را به اختصار بیان کنیم. کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغ‌های هوشمند دارد. بنابر این دو نکته و نکات دیگری که از حوزه بحث ما فراتر است، دلایلی کاملا عینی و منطقی وجود دارد که عامل کاهش هزینه‌های تمام شده محصولات شیائومی می‌باشد.

از طرفی دیگر استفاده نمودن از یک شارژر لپ تاپ ایسوس نامناسب موجب آسیب رسانی به مادربرد دستگاه می گردد. همچنین در بسیاری از مواقع دیده شده است منبع تغذیه خراب لپ تاپ موجب ایجاد صدمات وارده الکترونیکی جبران‌ناپذیری به دستگاه رایانه شما خواهد گردید. برای خرید شارژر لپ تاپ می توانید به قسمت فروشگاهی سایت ما مراجعه کنید و به بررسی و مقایسه انواع مختلفی از شارژر لپ تاپ پرداخته و در صورت تمایل، خرید خود را به صورت مستقیم و با بهترین قیمت، انجام دهید.

شارژر لپ تاپ اچ پی 20 ولت 4.5 آمپر تایپ سی اورجینال

لازم به ذکر است که مشکل در ولتاژ دهی به دستگاه لپ تاپ، به بقیه المان های موجود بر روی برد لپ تاپ می تواند آسیب بزند. تست شارژر را که در بالا به آن اشاره شد به خاطر دارید؟؟ اگر وقتی کابل برق آداپتور را به پریز مدار لامپ سری متصل می‌ز­نیم، لامپ خاموش و روشن نشود، نشان­ دهنده وجود مشکل هست. خب خرابی سیم آداپتور جزء اون دسته از مشکلات شارژر است که به راحتی قابل برطرف شدن است. شما می‌توانید در این شرایط، سیمی که سر فیش آداپتور روی آن قرار دارد را تعویض کنید و مشکل را برطرف کنید.

گجت عجیب لنوو برای نمایشگاه CES 2023؛ چراغ مطالعه با قابلیت‌های شارژر و وبکم! گجت نیوز-شارژر لپتاپ مستر جانبی