جورج سانتوس، نماینده ممکن است گذشته درگ کوئین خود را در پست قدیمی ویکی پدیا تایید کرده باشد

پس از تکذیب گزارش‌ها مبنی بر حضور او در اجراهای درگ برزیل، دانشجوی سال اول جورج سانتوس (RN.Y.) – یا شخصی که خود را به عنوان او نشان می‌دهد – ممکن است قبلاً حساب‌ها را تأیید کرده باشد.

نیویورک پست همچنین مدعی است که «دوولدر» در فیلمی با بازی اوما تورمن بازی کرده و در سریال تلویزیونی «هانا مونتانا» ظاهر شده است، که اشاره‌ای اشتباه املایی به نمایشی از دیزنی با بازی مایلی سایرس است.

او اکنون به نقض مالی کمپین های انتخاباتی متهم شده است.

مربوط…



منبع

هر گونه حضور سانتوس به عنوان یک درگ کویین می تواند باعث فروپاشی حزب جمهوری خواه شود، حزبی که اعضای آن به طور خاص به اجرای درگ به عنوان بخشی از کمپین نفرت ضد LGBTQ خود حمله کرده اند.

همچنین بیان می‌کند که او برنده چندین جایزه همجنس‌گرای زیبایی شد.

اما یک پست ویکی‌پدیا دارای اشتباه تایپی که توسط پولیتیکو مشاهده شد و در سال 2011 توسط شخصی که خود را «آنتونی دوولدر» معرفی کرد – نامی که اغلب توسط نماینده کنگره استفاده می‌شود – ایجاد شد، بیان می‌کرد که او «زندگی صحنه‌ای خود را در سن 17 سالگی آغاز کرده است. [a] کلوپ شبانه همجنس گرایان DRAG QUEEN.»

سانتوس ادعاهایی مبنی بر اینکه او در درگ اجرا کرده است را “ظالمانه” و “کلا نادرست” خوانده است.

پولیتیکو روز جمعه گزارش داد که مدخل ویکی، آخرین ویرایش در سال 2011، به نظر می رسد با اطلاعات بیوگرافی که در حال حاضر توسط سانتوس ارائه شده است، از جمله تاریخ تولد و تولد او در یک خانواده برزیلی با پیشینه اروپایی مطابقت دارد.

رشته دروغ و جعل قانونگذار همچنان در حال افزایش است. او در مورد فارغ التحصیلی از کالج، در مورد فارغ التحصیلی با افتخار، در مورد کار برای سیتی گروپ و گلدمن ساکس، در میان بسیاری از اظهارات رد شده دیگر صحبت کرده است. او تاکید کرده است که ادعاهایش صرفا “تزیین” بوده است.