زنی که در کنسرت مرلین منسون تلف شد، اموالی به ارزش 15 میلیون دلار را منفجر کرد. او از شرکتی که به او خدمات داده شکایت می کند.

یک زن 26 ساله کنسرت مرلین منسون را پس از تصادف با خودروی انفجاری تلف کرد و ساکنان یکی از خیابان های کانادا را ویران کرد.

اینسایدر نتوانست کپی اسناد قانونی را به دست آورد. دادگاه عالی انتاریو و گروه اوک ویو، که مالک خدمات غذایی Ovations Ontario است، بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند. لیس بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

بر اساس گزارش CBC، لیس و پدرش خدمات غذایی Ovations Ontario Food Services را متهم می کنند که هیچ توجهی به شیوه حمل و نقل مورد نظر او نداشته است، زیرا او در باغ بادوایزر وجود داشت، زمانی که آنها می دانستند یا باید می دانستند که او مست است یا درخواست کرده است که مست باشد و/یا. آسیب دیده.”

یک جوان 26 ساله هنگام ترک کنسرت مرلین منسون در سال 2019 در کانادا دچار حادثه انفجاری شد.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    به گزارش ایندیپندنت، او همچنین با واکنش حقوقی حداقل شش قربانی دعوی مدنی مواجه شده است که از او خواسته اند تا غرامت را بپردازد. این امر لیس و پدرش شاون را بر آن داشت تا علیه خدمات غذایی Ovations Ontario Food Services شکایت کنند که به عقیده آنها باید بخشی از مسئولیت را نیز به اشتراک بگذارند.

    در اسناد ادعا شده است که شرکت باید در مسئولیت دعاوی مدنی علیه او شریک شود.

    منسون در دومین جشنواره سالانه Astroworld در پارک NRG در 9 نوامبر 2019 اجرا می کند.گری میلر/گتی ایماژ

    • او به سه سال زندان محکوم شد و از یک شرکت نوشیدنی به خاطر نقشی که در رفتارش داشته شکایت کرده است.

    • دانیلا لیس، که در اکتبر 2020 به چهار فقره نقص در رانندگی که باعث صدمه بدنی شده بود، اعتراف کرد، حدود 10 تا 15 میلیون دلار خسارت وارد کرد. به گفته شرکت پخش کانادایی، او در فوریه 2021 به سه سال زندان محکوم شد و اکنون به دلیل اینکه او را با وجود سطح مستی اش از سالن بیرون انداخته است، شکایت کرده است.

      این حادثه که سی‌بی‌سی از آن به عنوان شکست خودروی بمب‌گذاری شده یاد می‌کند، در ۱۴ اوت ۲۰۱۹ در خیابان وودمن 450 در لندن، انتاریو، کانادا – در فاصله هفت دقیقه‌ای با ماشین از نمایش در میدان باغ‌های بودویزر رخ داد. لیس فورد فیوژن خود را که به نام پدرش ثبت شده بود، در یک خانه مجردی تصادف کرد. اما لحظاتی بعد، شکستگی خط گاز ناشی از تصادف باعث انفجاری شد که چهار خانه را از هم پاشید و هفت نفر را مجروح کرد.

      این زوج همچنین شرکت و/یا سرورها را متهم می‌کنند که به لیس خدمات می‌دهند «در صورتی که می‌دانستند یا باید می‌دانستند که او مست است یا مست می‌شود». به گزارش نیویورک پست، در این دادخواست افزوده شد که کارگران “لیس را از محل برگزاری بیرون کردند در حالی که اقدامات لازم برای اطمینان از اینکه او به خانه نخواهد رفت.”

      مرلین منسن