گارد ساحلی ایالات متحده می گوید گمان می رود یک کشتی روسی که هفته ها در سواحل هاوایی بوده در حال جمع آوری اطلاعات است.

اسکرین شات ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط گارد ساحلی ایالات متحده از یک کشتی روسی در نزدیکی جزایر هاوایی.

آ ویدئو به گزارش HawaiiNewsNow، کشتی مشترک توسط گارد ساحلی مختصات طول و عرض جغرافیایی را نشان می دهد که نشان می دهد کشتی در حدود 100 مایلی هونولولو واقع شده است.

گارد ساحلی گفت که گمان می رود کشتی در حال جمع آوری اطلاعات است.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    گارد ساحلی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که یک کشتی روسی را در نزدیکی هاوایی زیر نظر دارد.

  • سرهنگ دوم هال کمپفر گفت: «به نظر می‌رسد تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و رویه‌هایی که شوروی‌ها در دوران جنگ سرد انجام می‌دادند، دوباره در زیر پرچم روسیه ظاهر می‌شوند.» به نظر می رسد این یکی از آن مسائلی است که من به کشتی های اطلاعاتی روسیه به طور بالقوه در سواحل هاوایی اشاره می کنم.

    ویدئویی که توسط گارد ساحلی ایالات متحده از یک کشتی روسی در نزدیکی جزایر هاوایی به اشتراک گذاشته شده است.گارد ساحلی آمریکا

    • در این بیانیه آمده است: کشتی‌های نظامی خارجی ممکن است آزادانه از طریق آب‌های ایالات متحده تردد کنند، اما «کشتی‌های نظامی با پرچم خارجی اغلب مشاهده شده‌اند که در «منطقه واکنش» گارد ساحلی در حال فعالیت و پرسه زدن هستند.

      گارد ساحلی ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد که هفته ها یک کشتی روسی واقع در نزدیکی جزایر هاوایی را زیر نظر گرفته است.

      USCG در یک بولتن اعلام کرد که کشتی را که گمان می رود یک “کشتی جمع آوری اطلاعات” است، زیر نظر داشته است.

      گارد ساحلی بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

      آنها همچنین گفتند که در حال هماهنگی با پنتاگون و ارائه به روز رسانی کشتی ها هستند.

    در ماه مه، فرماندهی هند و اقیانوس آرام ایالات متحده اعلام کرد که یک کشتی روسی را در نزدیکی هاوایی زیر نظر دارد. یک سرهنگ بازنشسته تفنگدار دریایی در آن زمان به KHON گفت که اتحاد جماهیر شوروی در طول جنگ سرد کشتی های اطلاعاتی را برای پرسه زدن در نزدیکی هاوایی می فرستاد.

    Cmdr: “به عنوان بخشی از عملیات روزانه خود، ما همه کشتی ها را در منطقه اقیانوس آرام از طریق دارایی های سطحی و هوایی و قابلیت های آژانس مشترک ردیابی می کنیم.” دیو میلن، رئیس امور خارجی گارد ساحلی در بیانیه ای گفت.

    گارد ساحلی گفت که در حال هماهنگی با وزارت دفاع برای ارائه به روز رسانی در مورد حرکت کشتی های خارجی است.

    میلن گفت: “گارد ساحلی مطابق با قوانین بین المللی دریا عمل می کند تا اطمینان حاصل کند که همه کشورها می توانند بدون ترس یا رقابت همین کار را انجام دهند. این امر به ویژه برای تضمین آزادی حرکت و ناوبری در سراسر اقیانوس آرام آبی بسیار مهم است.”