تونی دانگی توییت جنجالی زباله گربه را پس از واکنش شدید و خشم پاک کرد

فیست هفته گذشته در این ویدئو به کمیته سیاست آموزشی مجلس نمایندگان گفت: “ما مطمئن می شویم که دانش آموزان کاغذ توالت، حوله کاغذی، صابون و چسب زخم داشته باشند، و باید اطمینان حاصل کنیم که دانش آموزان محصولات دوره ای نیز دارند.” زن هستند.”

توییتی که تونی دانگی از زمان حذف شده صبح چهارشنبه ارسال کرد.

4 فوریه 2018;  مینیاپولیس، MN، ایالات متحده؛  بازیکن و مربی سابق تونی دانگی قبل از بازی Super Bowl LII بین نیوانگلند پاتریوتز و فیلادلفیا ایگلز در استادیوم بانک US از زمین بازی نگاه می کند.  اعتبار اجباری: جان دیوید مرسر-USA TODAY Sports

دانگی، مدافع فرزندخواندگی و سرپرستی و سخنگوی ملی All Pro Dad، یک برنامه پدری که به مردان کمک می‌کند خانواده‌هایشان را رهبری کنند، در سال 2018 به IndyStar گفت: «داشتن پدر و مادر در تصویر بهترین راه برای بزرگ شدن کودکان است.

این مقاله در ابتدا در ایندیاناپولیس استار منتشر شد: تونی دانگی، مربی سابق کلتز ایندیاناپولیس، توییت خاک گربه را حذف کرد





منبع

پاسخ دانگی خشم ایجاد کرد زیرا “افسانه” زباله گربه ماه ها پیش پس از انتشار توسط افراد محافظه کار سیاسی که مخالف حقوق LGBTQ+ و عدم انطباق جنسیتی بودند، رد شد.

دانا بنبو، گزارشگر ورزشی IndyStar را در توییتر دنبال کنید: @DanaBenbow. از طریق ایمیل با او تماس بگیرید: [email protected].

«Dungy همچنین توسط Cyd Zeigler در حال برشته شدن است، و درست است خارج از ورزش DeadSpin پس از حذف توییت روز چهارشنبه نوشت، به دلیل مخالفت مداوم خود با ازدواج همجنس‌گرایان. «در گذشته، دانگی یک بار، بازیکن دفاعی سال SEC که آشکارا همجنس‌باز بود، مایکل سام را «حواس‌پرتی» خطاب کرد (سپس سعی کرد آن را به عقب برگرداند) و علناً خود را با افراد و سازمان های ضد همجنس گرا همسو کرده است.”

دانگی گفت: “این راهی است که خدا برای خانواده ها برنامه ریزی کرد.”

تا ساعت 7:30 بعد از ظهر چهارشنبه، دانگی توییت خاک گربه خود را که در پاسخ به ویدیوی دیلی وایر ساندرا فیست، نماینده ایالت مینه‌سوتا را نشان می‌دهد که از وسایل قاعدگی در حمام‌های مدرسه پسرانه حمایت می‌کند.

دانگی، قهرمان تالار مشاهیر NFL و قهرمان سوپر بول که اکنون یک تحلیلگر تلویزیونی است، به خاطر ایمان مسیحی و دیدگاه‌های اغلب محافظه‌کارانه‌اش، به‌ویژه در مورد ارزش‌های اجتماعی مشهور است. آخرین توییت او نزدیک به 140000 بازدید و واکنش های منفی زیادی دریافت کرد.

سرمربی سابق ایندیاناپولیس کلتس در ساعت 9:38 صبح چهارشنبه در توییتی نوشت: “این چیزی نیست.” “برخی از مناطق مدرسه برای دانش آموزانی که به عنوان گربه شناخته می شوند، جعبه های زباله در حمام مدرسه قرار می دهند. رسیدگی به نیازهای هر دانش آموز بسیار مهم است.”

ایندیاناپولیس – تونی دانگی در پاسخ به توئیتی صبح چهارشنبه در مورد لایحه پیشنهادی ایالت مینه سوتا که به محصولات قاعدگی در حمام مدرسه پسران نیاز دارد، از طریق توییتر به تمسخر گرفت.

توییتی که تونی دانگی از زمان حذف شده صبح چهارشنبه ارسال کرد.

IndyStar با Dungy تماس گرفت، اما بلافاصله پاسخی دریافت نکرد.

4 فوریه 2018; مینیاپولیس، MN، ایالات متحده؛ بازیکن و مربی سابق تونی دانگی قبل از بازی Super Bowl LII بین نیوانگلند پاتریوتز و فیلادلفیا ایگلز در استادیوم بانک US از زمین بازی نگاه می کند. اعتبار اجباری: جان دیوید مرسر-USA TODAY Sports

تیتر مقاله DeadSpin در توییت دانگی بود: «تونی دانگی اینجا در حال انتشار تئوری‌های توطئه بی‌هدف است».