کوین مک کارتی می‌خواهد در صورتی که رئیس مجلس نمایندگان شود، سه دموکرات را از عضویت در کمیته‌ها جلوگیری کند

USA TODAY/نظرسنجی ایپسوس: حمایت دموکرات ها از بایدن در سال 2024 پس از انتخابات میان دوره ای افزایش یافت. ترامپ ضربه می زند

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی از کالیفرنیا، در یک رویداد انتخاباتی، 9 نوامبر 2022، در واشنگتن سخنرانی می کند.  نتایج انتخابات میان دوره ای سوالاتی را در مورد آینده حمایت آمریکا از اوکراین ایجاد می کند.  مک کارتی ماه گذشته هشدار داد که حزبش از نوشتن

نماینده حکیم جفریس، DN.Y، که انتظار می‌رود در کنگره بعدی رهبر دموکرات‌ها باشد، گفت: «به نظر می‌رسد که او برای به دست آوردن 218 رای لازم برای برنده شدن در کرسی ریاست جمهوری تلاش می‌کند».

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی از کالیفرنیا، در یک رویداد انتخاباتی، 9 نوامبر 2022، در واشنگتن سخنرانی می کند. نتایج انتخابات میان دوره ای سوالاتی را در مورد آینده حمایت آمریکا از اوکراین ایجاد می کند. مک کارتی ماه گذشته هشدار داد که حزبش در صورت تصرف اکثریت مجلس نمایندگان از نوشتن “چک سفید” برای اوکراین حمایت نخواهد کرد.

آدام کینزینگر، نماینده جمهوریخواه، که در حال بازنشستگی از کنگره است و با مک کارتی به دلیل حمایت مک کارتی از دونالد ترامپ مخالفت کرده است، به سی ان ان گفت که سخنران احتمالی وعده های زیادی به گرین و دیگر محافظه کاران راست گرا داده است.

واشنگتن – کوین مک کارتی، رهبر جمهوری خواه مجلس نمایندگان، روز یکشنبه اعلام کرد که ریاست بالقوه او از نظر سیاسی بی ثبات خواهد بود و گفت که تلاش خواهد کرد سه دموکرات برجسته را از کمیته های خاص دور نگه دارد.

زمانی که جمهوری خواهان سال آینده زمام امور مجلس را در دست بگیرند، مک کارتی به عنوان رئیس مجلس موافق است – اما این هنوز یک توافق تمام نشده است.

مک کارتی به فاکس نیوز گفت: «من به این قول عمل خواهم کرد» تا آنها را حذف کنم.

دموکرات ها گفتند که مک کارتی هر کاری را که جناح راستش بخواهد انجام می دهد، زیرا او هنوز رای لازم برای تصدی سمت رئیس مجلس را ندارد.

مشکلات مک کارتی:حضور ضعیف حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره می‌تواند مسیر کوین مک‌کارتی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان را مختل کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مک کارتی می خواهد 3 دموکرات را از کمیته ها دور نگه دارد – اگر او سخنران باشد



منبع

مک کارتی نزدیک است:جمهوری خواهان مجلس نمایندگان مک کارتی را به عنوان رهبر حزب جمهوری خواه انتخاب کردند، اسکات در مقابل مک کانل برای رهبری حزب جمهوری خواه مجلس سنا قرار می گیرد: خلاصه:

شیف در برنامه این هفته شبکه ABC گفت: “من گمان می کنم که او هر کاری که مارجوری تیلور گرین از او بخواهد انجام می دهد.” او یک رهبر بسیار ضعیف کنفرانس خود است، به این معنی که به خواسته‌های کمترین مخرج مشترک پایبند خواهد بود.

کینزینگر گفت، جمهوری‌خواهان راست‌گرا خوشحال نخواهند شد اگر مک کارتی مجبور شود با دموکرات‌ها معامله کند تا کارهای ضروری انجام شود، و او می‌تواند گروگان سیاسی آنها شود.

شیف و دیگر دموکرات‌ها گفتند که مک کارتی تلاش می‌کند از محافظه‌کاران راست‌گرای تندرو مانند مارجوری تیلور گرین، نماینده R-Ga حمایت کند. – که در جریان رای گیری مجلس نمایندگان در سال 2021 به دلیل اظهارات تحریک آمیزش در مورد دموکرات ها از کمیته ها اخراج شد.

مک کارتی در تلاش برای این سمت، نماینده ایلهان عمر، نماینده دموکرات، عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان را هدف قرار داده است. و نمایندگان آدام شیف، دی-کالیفرنیا، و اریک سوالول، دی-کالیفرنیا، اعضای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان.

مک کارتی و دیگر جمهوری خواهان ماه ها گفته اند که اظهارات و اقدامات گذشته این اعضا در مورد مسائلی مانند اسرائیل، چین و روسیه باید آنها را از این کمیته ها دور نگه دارد.

جفریس در برنامه “State of the Union” شبکه سی ان ان گفت: “بیایید ببینیم در 3 ژانویه چه اتفاقی می افتد.”

جمهوری خواهان محافظه کار مانند اندی بیگز از آریزونا و مت گاتز از فلوریدا گفتند که با مک کارتی مخالفت خواهند کرد. هر رأی مهم است زیرا اکثریت جمهوری خواهان احتمالاً بیش از 10 کرسی نخواهد بود.

دیسانتیس، پنس، هیلی: رقبای احتمالی ترامپ در سال 2024 عمدتاً در محافل اهداکنندگان خونسردی بازی می کنند

کینزینگر گفت: «صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم که او خیلی دوام بیاورد. شاید او به من ثابت کند که اشتباه می‌کنم. اما دیدن مردی که فکر می‌کنم پتانسیل زیادی دارد، فقط خودش را کاملاً بفروشد، غم‌انگیز است.»