لورن بوبرت، عاشق اسلحه و ترول ضد دگرباش جنسی، برای قربانیان تیراندازی در باشگاه “دعا” می کند.

تام ویلیامز/گتی

بوبرت در تاریخ 1 آوریل در توییتی نوشت: «ما از مردم برای خرید مشروبات الکلی 21 ساله و برای خرید محصولات تنباکوی 21 ساله می‌خواهیم. چرا اینقدر غیرمنطقی است که از مردم بخواهیم قبل از تصمیم‌گیری‌های تغییر دهنده زندگی در موردشان به سطح خاصی از بلوغ برسند. جنسیت و هویت؟»

بوبرت همچنین به شدت در حال پیشبرد لفاظی های همجنسگرا هراسی و سیاست های ضد LGBTQ بوده و به درگ کوئین ها گفته است که «از بچه های ناحیه سوم کلرادو دوری کنند» و به این فکر می کند که آیا بیرون آمدن از گنجه در مورد مسائلی مانند جنسیت یا جنسیت باید توسط دولت محدود شود.

تام ویلیامز/گتی

بوبرت که در رقابتی تنگاتنگ در برابر رقیب دموکرات آدام فریش به سختی در انتخابات مجدد پیروز شد، صبح یکشنبه در توییتی نوشت: «اخبار کلرادو اسپرینگز کاملاً وحشتناک است. «امروز صبح قربانیان و خانواده‌هایشان در دعای من هستند. این خشونت غیرقانونی باید به سرعت پایان یابد و پایان یابد.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

اما بوبرت حرفه سیاسی خود را بر پایه جشن گرفتن حقوق اسلحه و ترول کردن شهروندان LGBTQ بنا نهاده است.

لورن بوبرت: وقتی 11 سپتامبر اتفاق افتاد، ما هواپیماها را ممنوع نکردیم.

اگرچه مقامات محلی انگیزه تیراندازی روز شنبه را اعلام نکرده‌اند، اما این حمله دقایقی قبل از روز ملی یادبود ترنس‌ها، که در 20 نوامبر جشن گرفته می‌شود، رخ داد، که قربانی‌های خشونت‌های ترنس‌فوبیک را به رسمیت می‌شناسد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

تیراندازی که شنبه شب در حین نمایش درگ در کلاب کیو در کلرادو اسپرینگز رخ داد، 5 کشته و 18 زخمی بر جای گذاشت. یکی از مظنونان، اندرسون لی آلدریچ 22 ساله، در بازداشت به سر می برد.

در ماه مه، این نماینده همچنین ادعا کرد که پس از استعفای یک معلم کارولینای شمالی به دلیل استفاده از فلش کارت‌های شامل جنسیت، چپ‌ها در حال «نظافت» کودکان هستند.

نماینده لورن بوبرت (R-CO)، که مالکیت اسلحه و سیاست های ضد LGBTQ را به بخشی از پلتفرم MAGA خود تبدیل کرده است، توییت کرد افکار و دعاهای او در روز یکشنبه برای قربانیان تیراندازی مرگبار در کلوپ شبانه LGBTQ کلرادو. اما احساسات او باعث خشم جامعه LGBTQ شد و بسیاری از آنها ریاکاری او را صدا زدند – از جمله چستن باتیجیگ، همسر پت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل، که در توییتر به او انتقاد کرد: “شما این نوع نفرت را تشویق می کنید. از توییتر خارج شوید و به درون نگاه کنید.»

زن کنگره کنجکاو QAnon به همراه همسرش صاحب یک رستوران با مضمون اسلحه بود (تا اینکه در ژانویه سال جاری تعطیل شد) و پس از تیراندازی در مدرسه در میشیگان، تصویری از فرزندان خردسالش که اسلحه‌های خود را دور درخت کریسمس در دست دارند، توییت کرد. در اوایل امسال، در پی تیراندازی در مدرسه ابتدایی در Uvalde، تگزاس، که جان 21 نفر را گرفت، بوبرت علیه مقررات اسلحه بحث کرد و به شان هانیتی از فاکس نیوز گفت: «وقتی 11 سپتامبر اتفاق افتاد، ما هواپیماها را ممنوع نکردیم. “