کوری ریچینز، نویسنده کودکان، با اتهامات جدیدی به اتهام تلاش قبلی برای کشتن شوهرش متهم شد

سالت لیک سیتی (AP) – زنی از یوتا که مقامات می گویند در سال 2022 شوهرش را به طرز مرگباری مسموم کرد، سپس کتابی برای کودکان درباره غم و اندوه منتشر کرد، اکنون با اتهام تلاش برای قتل دیگر به اتهام مواد مخدر هفته ها قبل در روز ولنتاین روبرو است.

کوری ریچینز، 33 ساله، متهم است که شوهرش را با دوز کشنده فنتانیل در خانه آنها در یک شهر کوهستانی کوچک در نزدیکی پارک سیتی در مارس 2022 کشته است. اسناد اتهامی جدیدی که روز دوشنبه توسط دادستان سامیت کانتی ارائه شد، ادعا می کند که این اولین تلاش او برای حمله به همسرش نبوده است. زندگی

آنها جزئیات ماه های پرخطر قبل از مرگ اریک ریچینز را به تصویر می کشند و تصویری از مرد پارانوئیدی را ترسیم می کنند که روی پوسته تخم مرغ دور همسرش راه می رود، در حالی که او ترتیبات مالی مخفیانه ای را انجام می دهد و داروهای غیرقانونی خریداری می کند که بعداً در سیستم او پیدا شد.

دادستان ها قبلا گفته بودند که کوری ریچینز، که بدون قرار وثیقه در بازداشت به سر می برد، ممکن است یک ماه قبل از مرگ شوهرش تلاش کرده باشد او را مسموم کند، اما آنها تا این هفته اتهامات اضافی را مطرح نکردند.

پرونده هولناک یک نویسنده محبوب که زمانی متهم به سودجویی از جنایت خشونت آمیز خود شده است، در سالی که از دستگیری او به دلیل قتل همسرش می گذرد، علاقه مندان به جنایات واقعی را مجذوب خود کرده است. او خود “با من هستی؟” منتشر کرده بود. – یک کتاب داستان مصور درباره پدری با بال‌های فرشته که پس از مرگ پسر خردسالش را زیر نظر دارد.

این کتاب زمانی که به عنوان یک کتاب دلگرم کننده که باید برای هر کودکی که یکی از عزیزان خود را از دست داده است مورد تحسین قرار گیرد، از آن زمان به ابزاری قدرتمند برای دادستان هایی تبدیل شده است که استدلال می کنند کوری ریچینز نقشه قتل حساب شده ای را انجام داده و سعی در پنهان کاری داشته است.

مادر سه فرزند در هنگام تبلیغ کتاب خود بارها مرگ همسرش را غیرمنتظره خواند و از سوی بسیاری به دلیل کمک به پسران و سایر فرزندان خردسالش در رسیدگی به مرگ یکی از والدین مورد تحسین قرار گرفت.

وکیل او، اسکای لازارو، بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر در مورد اتهامات جدید پاسخ نداد. لازارو در جلسات اولیه استدلال کرده است که شواهد علیه موکلش مشکوک و غیرواقعی بوده است.

دادستان ها در اسناد جدید ادعا می کنند که یک لقمه از ساندویچ مورد علاقه او – که با یادداشتی در صندلی جلوی کامیونش در روز ولنتاین باقی مانده بود – باعث شد اریک ریچینز، 39 ساله، در کهیرها و سیاهی فرو رود.

طبق اظهارات شاهدان و پیام‌های متنی حذف شده که توسط پلیس کشف شد، همسرش ساندویچ را از یک غذاخوری محلی در شهر کاماس در همان هفته خریداری کرده بود که او نیز چندین ده قرص فنتانیل خریداری کرد.

شاهد ستاره ایالت، یک خانه دار که ادعا می کند مواد مخدر را به او فروخته است، به مجریان قانون گفت که چند روز قبل از روز ولنتاین به کوری ریچینز این قرص ها را داده است. در اواخر همان ماه، ظاهراً ریچینز به خانه‌دار گفت که قرص‌هایی که او ارائه می‌کرد به اندازه کافی قوی نیستند و طبق اسناد شارژ جدید از او خواست که فنتانیل قوی‌تری تهیه کند.

در شهادت شاهدان، دو دوست اریک ریچینز مکالمات تلفنی را از روزی که دادستان ها می گویند او برای اولین بار توسط همسر 9 ساله اش مسموم شد را بازگو می کنند. پس از تزریق اپی پن پسرش به خود و کشیدن یک بطری بنادریل، از خواب عمیق بیدار شد و به یکی از دوستانش گفت: “فکر می کنم همسرم سعی کرد مرا مسموم کند.”

دوستان او می گویند که متوجه ترس در صدای او شدند زیرا ریچینز که هیچ آلرژی شناخته شده ای نداشت به آنها گفت که احساس می کند قرار است بمیرد و ممکن است همسرش مقصر باشد. مواد افیونی، از جمله فنتانیل، می توانند باعث واکنش های آلرژیک شدید، از جمله کهیر شوند.

بر اساس گزارش پلیس، یک ماه بعد، کوری ریچینز در نیمه شب با 911 تماس گرفت و گزارش داد که شوهرش را “سرد در لمس” در پای تخت آنها پیدا کرده است. او مرده اعلام شد و پزشک بعداً پنج برابر دوز کشنده فنتانیل را در سیستم بدن او یافت.

«یک یا دو قرص ممکن است تصادفی باشد. بیست یا پنج برابر دوز کشنده – تصادفی نیست. پاتریشیا کاسل، دادستان ارشد شهرستان سامیت، گفت: این کسی است که خواهان مرگ اریک است.

او ادعا می کند که ریچینز مواد افیونی مصنوعی را در یک کوکتل قاطر مسکو که برای شوهرش درست کرده بود، در میان اختلافات زناشویی و دعواها بر سر یک عمارت چند میلیون دلاری که به عنوان سرمایه گذاری خریداری کرده بود، ریخت.

سال‌ها قبل از مرگ همسرش، کوری ریچینز بیمه‌نامه‌های زندگی متعددی را بدون اطلاع او برای اریک ریچینز باز کرد که به گفته دادستان‌ها، مجموعاً نزدیک به ۲ میلیون دلار بود.

کوری ریچینز نیز روز دوشنبه به اتهام جعل درخواست های وام و مطالبه متقلبانه مزایای بیمه پس از مرگش به کلاهبرداری وام مسکن و کلاهبرداری بیمه متهم شد.

دادستان ها استدلال می کنند که او هنگام مرگ شوهرش در مضیقه مالی قرار داشت و می گویند که او به اشتباه فکر می کرد که طبق قرارداد پیش از ازدواج آنها دارایی او را به ارث می برد. اسنادی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که او دارای مانده حساب بانکی منفی است، بیش از 1.8 میلیون دلار به وام دهندگان بدهکار است و توسط طلبکار مورد شکایت قرار گرفته است.

اسناد اتهام نشان می دهد که اریک ریچینز در اکتبر 2020 با یک وکیل طلاق و یک برنامه ریز املاک ملاقات کرد، یک ماه پس از اینکه متوجه شد همسرش بدون اطلاع او تصمیمات مالی بزرگی گرفته است. قرارداد پیش از ازدواج این زوج تنها به کوری ریچینز اجازه می‌داد تا از تجارت موفق سنگ‌تراشی شوهرش سود ببرد، در صورتی که شوهرش در حالی که هنوز ازدواج کرده بودند بمیرد.

قانون یوتا هر کسی را که به قتل محکوم می شود از سود مالی از جنایت خود منع می کند.

منبع