کورتنی کلنی مدل OnlyFans به قتل در اثر قتل دوست پسر اهل تگزاس شمالی متهم شد

به گزارش میامی هرالد، کورتنی کلنی، مدل OnlyFans و اینستاگرام که در ماه آوریل دوست پسرش را با چاقو در میامی به قتل رساند، به اتهام قتل دستگیر شده است.

کلینی و اوبومسلی چندین بار از هم جدا شده بودند، اگرچه بازرسان بر این باورند که او تا روز اول آوریل دوباره به آپارتمان نقل مکان کرده بود. میامی هرالد پیشتر گزارش داده بود که پلیس میامی در 1 آوریل، دو روز قبل از حمله چاقو، به دلیل یک تماس دیگر برای اغتشاش خانگی به آپارتمان پاسخ داد.

پریتو گفت: «من کاملاً شوکه شده‌ام، به‌ویژه از آنجایی که ما با تحقیقات همکاری می‌کردیم و به او پیشنهاد دادیم که در صورت متهم شدن، او را داوطلبانه تسلیم کنیم. ما مشتاقانه منتظر پاک کردن نام او در دادگاه هستیم.

خانواده اوبومسلی در ریچاردسون، در منطقه دالاس-فورت ورث، به شریک رسانه ای Star-Telegram WFAA-TV گفتند که یک صفحه GoFundMe راه اندازی کردند، که اوبومسلی را به عنوان “بسیار دلسوز با تمایل همیشه برای بالا بردن اطرافیانش” توصیف کرد. GoFundMe حدود 82500 دلار از 100000 دلار هدف خود را در روز پنجشنبه جمع آوری کرده بود.

اوبومسلی در حوزه ارزهای دیجیتال کار می کرد. کلنی که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود با نام کورتنی خیاط شناخته می شود، بیش از دو میلیون دنبال کننده در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود داشت.

کلنی 26 ساله روز چهارشنبه در هاوایی بازداشت شد و در نهایت برای محاکمه به شهرستان میامی-داد مسترد خواهد شد. او متهم به قتل درجه دوم با سلاح مرگبار برای چاقو زدن مسیحی “توبی” اوبومسلی در 3 آوریل است که اهل تگزاس شمالی بود.

این دو تنها چند ماه در میامی در ساختمان One Paraiso، 3131 NE 7th Ave. زندگی کرده بودند، جایی که کارکنان شکایات متعددی را در مورد اختلالات خانوادگی در مورد این زوج ثبت کرده بودند و حتی برای اخراج آنها نقل مکان کرده بودند.

او و اوبومسلی کمتر از دو سال با هم قرار داشتند و رابطه آنها با اختلافات داخلی مواجه شده بود – او یک بار در لاس وگاس به خاطر یک زن خانگی دستگیر شده بود و پلیس چندین بار به خانه آنها در آستین تگزاس فراخوانده شده بود. .

دفتر دادستانی ایالت میامی داد، شامگاه چهارشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی گفت که حکم بازداشت همچنان مهر و موم شده است. انتظار می رفت که کاترین فرناندز، دادستان ایالتی، به همراه مانوئل مورالس، رئیس پلیس شهر و مارشال گادیاسس سرالتا، مارشال فلوریدا جنوبی، جزئیات دستگیری را در یک کنفرانس مطبوعاتی در بعدازظهر پنجشنبه بیان کنند.

یک زندانی در هاوایی در حال رزرو عکس از کورتنی کلنی، 26 ساله، که به دلیل قتل دوست پسرش در میامی با اتهام قتل روبرو است.

یک زندانی در هاوایی در حال رزرو عکس از کورتنی کلنی، 26 ساله، که به دلیل قتل دوست پسرش در میامی با اتهام قتل روبرو است.

دستگیری کلنی بعدازظهر چهارشنبه توسط وکیل مدافع او در میامی، فرانک پریتو، تایید شد، که گفت وی در دوران توانبخشی برای سوء مصرف مواد و اختلال استرس پس از سانحه در هاوایی بوده است.

سرانجام در غروب 3 آوریل، درست قبل از ساعت 5 بعد از ظهر، کلینی دیوانه وار با 911 تماس گرفت و گزارش داد که اوبومسلی چاقو خورده است.

کورتنی کلنی مدل اینستاگرام کریستین

کورتنی کلنی مدل اینستاگرام کریستین “توبی” اوبومسلی را در 3 آوریل 2022 در میامی به ضرب چاقو کشاند. پلیس و دادستان هنوز در حال تعیین اینکه آیا او برای دفاع از خود عمل کرده است یا خیر.





منبع

اما در روزهای پس از مرگ او، نزدیکان اوبومسلی خواستار دستگیری کلنی شدند و گفتند که باور نمی‌کردند که او هرگز تهدیدی باشد.

این دستگیری شامل یک تحقیق چهار ماهه توسط کارآگاهان قتل و دادستان های پلیس میامی در مورد کلنی است که قتل دوست پسرش در جریان یک مشاجره خانگی در آپارتمانی مجلل در Edgewater، تیتر اخبار را در سراسر جهان به خود اختصاص داد. وکیل مدافع کلنی اصرار داشت که او در دفاع از خود عمل کرده و قتل موجه بوده است.

بعدی را بخوانید: ضربه به قلب، سابقه خشونت منجر به دستگیری مدل Miami OnlyFans برای قتل شد