کن نیماتالولو از نیروی دریایی پس از 15 فصل مربیگری کنار رفت

چت گلادچوک، مدیر ورزشی، در بیانیه‌ای گفت: «صمیمانه‌ترین قدردانی ما از مربی کن به‌خاطر آنچه میراث برجسته و تأثیرگذار در آکادمی نیروی دریایی بوده است». فوتبال نیروی دریایی سال‌ها تحت رهبری او شکوفا شد. او برای همیشه به خاطر تأثیری که بر زندگی کسانی که برای او بازی کردند، به یاد خواهد ماند.”

Midshipmen در سه فصل گذشته فقط 11-23 پیش رفته است و در پنج سال گذشته یک فصل برنده داشته اند. نیروی دریایی در هفت سال گذشته در مجموع 4-10 در مقابل دو آکادمی خدمات دیگر قرار گرفته است.

آکادمی یکشنبه اعلام کرد که نیماتاللو باز نخواهد گشت – یک روز پس از آن که Midshipmen در وقت اضافه به ارتش باخت و برای دومین سال متوالی با نتیجه 4-8 به پایان رسید. نیماتالو با 109-83 برنده ترین مربی تاریخ مدرسه است، اما پس از 11-2 در سال 2019، نیروی دریایی از آن زمان به بالاتر از 0.500 نرسیده است.

آناپولیس، Md. (AP) – مربی نیروی دریایی، کن نیماتالو، پس از 15 فصل هدایت از زمین خارج شد.

برایان نیوبری هماهنگ کننده دفاعی به عنوان مربی موقت انتخاب شد. انتظار می رود گلادچوک دوشنبه با خبرنگاران صحبت کند.

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/ap_top25. برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://tinyurl.com/mrxhe6f2





منبع

___

گلادچوک گفت: “آکادمی نیروی دریایی اکنون با جاه طلبی های بالا ادامه خواهد داد و دوران جدیدی از انتظارات تایید شده برای فوتبال نیروی دریایی و بازیکنان میانی ما را پذیرا خواهد شد.”

Niumatalolo در سال 2008 توسط نیروی دریایی استخدام شد. در دو سال اول Midshipmen در کنفرانس دو و میدانی آمریکا، Niumatalolo تیم را به سهمی از عنوان AAC West Division در سال 2015 هدایت کرد و در سال 2016 قهرمان AAC West را به طور کامل به دست آورد. نیروی دریایی نیز غرب را به اشتراک گذاشت. عنوان بخش در سال 2019.