کنفرانس مجلس نمایندگان مجلس توئیت حمله به سارا متیوز را حذف کرد

او نیز بعداً آن توییت ها را حذف کرد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

کنفرانس جمهوری خواهان مجلس نمایندگان علناً به سارا متیوز، معاون سابق سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید ترامپ، به دلیل شهادت در کمیته 6 ژانویه – علیرغم این واقعیت که او در حال حاضر به عنوان مدیر ارتباطات کارکنان جمهوری خواه در کمیته منتخب مجلس نمایندگان کار می کند، حمله کرد. بحران آب و هوا

@RepStefanik، زنی که زمانی تحسینش می‌کردم، اجازه می‌دهد از حساب رسمی @HouseGOP برای بدنام کردن یک زن جمهوری‌خواه برای شهادت شجاعانه در مقابل کنگره تحت سوگند استفاده شود. شرم آور، فرح گریفین توییت کرد. او بعداً اضافه کرد: «خوشحالم که توییت حذف شد.

متیوز در مورد آنچه در 6 ژانویه دیده بود به هیئت ارائه شهادت داد. متیوز یکی از توئیت‌های ارسال شده توسط ترامپ را به عنوان نشان دادن “چراغ سبز” به کسانی که به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند، توصیف کرد.

“فقط دروغگو و گرو دیگری در شکار جادوگران پلوسی” جمهوری خواهان مجلس توییت کردند در جریان جلسه استماع کمیته روز پنجشنبه 6 ژانویه، به نقل از توئیت دیگری از متیوز در 20 ژانویه 2021، از رئیس جمهور سابق ترامپ و مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق به خاطر خدماتشان تشکر کرد و گفت که خدمت در دولت آنها باعث افتخار است.

این مطلب در ساعت 22:39 بروزرسانی شد

توییت به سرعت پاک شد.

یکی از سخنگویان مجلس نمایندگان گفت: «این توییت در سطح کارکنان ارسال شد و مجوز یا موضع کنفرانس را نداشت و بنابراین حذف شد».

این توییت با واکنش و انتقاد عمومی مواجه شد. آلیسا فرح گریفین، مدیر سابق ارتباطات راهبردی کاخ سفید، الیز استفانیک (RN.Y.) رئیس مجلس نمایندگان را مورد هدف قرار داد.