تفنگداران دریایی پس از حوادث ناگوار استفاده از وسایل نقلیه آبی خاکی جدید را در دریا متوقف کردند

تفنگداران دریایی از وسایل نقلیه آبی خاکی برای انتقال نیروها و تجهیزات آنها از کشتی های نیروی دریایی به خشکی استفاده می کنند. خودروهای زرهی که دارای مسلسل و نارنجک انداز هستند مانند تانک هایی هستند که برای حملات ساحلی به ساحل می روند و تفنگداران دریایی از آنها بیرون می ریزند تا موضع بگیرند.



منبع

سن دیگو (AP) – سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده وسیله نقلیه رزمی آبی خاکی جدید خود – نوعی تانک دریانوردی – را خارج از آب نگه می دارد، در حالی که بررسی می کند که چرا دو وسیله نقلیه این هفته در سواحل کالیفرنیای جنوبی در میان موج سواری بالا و ارتش دچار مشکل شدند. مقامات روز چهارشنبه گفتند.

در تصادف وسیله نقلیه آبی خاکی 30 جولای 2020، هشت تفنگدار دریایی و یک ملوان در اثر غرق شدن سریع وسیله نقلیه در عمق 385 فوتی (117 متری) آب در جزیره سن کلمنته جان باختند. هفت تن از تفنگداران دریایی نجات یافتند.

سپهبد دیوید جی. فورنس، معاون فرمانده نیروی تفنگداران دریایی برای برنامه ها، سیاست ها و عملیات، گفت که مقامات تصمیم گرفتند تا زمانی که تحقیقات در حال انجام است، به عنوان یک اقدام احتیاطی، عملیات آبی مربوط به خودروهای جدیدتر را متوقف کنند. نیروی دریایی به استفاده از وسایل نقلیه برای عملیات زمینی ادامه خواهد داد.

تحقیقات سپاه تفنگداران دریایی نشان داد که آموزش ناکافی، تعمیر و نگهداری نامناسب و قضاوت ضعیف رهبران منجر به غرق شدن هواپیما شده است.

هنگامی که یکی از وسایل نقلیه روز سه‌شنبه در امواجی که به‌طور غیرمعمول به دلیل طوفان در نیمکره جنوبی بالا بود، به سمت خود غلتید، هیچ تفنگدار یا ملوانی آسیب ندید. دیگری زمانی که امواجی به ارتفاع 8 فوت (2.4 متر) خط ساحلی را کوبیدند ناتوان شد.

این اتفاقات ناگوار باعث شد که نیروها از خودروها بیرون بپرند و به سمت ساحل در پایگاه نیروی تفنگداران دریایی کمپ پندلتون در شمال سن دیگو بروند. این اتفاقات ناگوار اولین بار توسط The San Diego Union-Tribune گزارش شد.

خودروهای جدید برای جایگزینی خودروهای تهاجمی آبی خاکی دوران جنگ ویتنام معرفی شدند که یکی از آنها در یکی از مرگبارترین تصادفات آموزشی تفنگداران دریایی در نوع خود دو سال پیش در سواحل کالیفرنیای جنوبی دخیل بود.

فرنس در بیانیه ای گفت: «این کار درستی است. او افزود، این تلاش به زمان اجازه می دهد تا “اطمینان حاصل شود که جامعه دوزیستان مهاجم ما همچنان آماده حمایت از ملت ما است.”