کنتاکی 2 ساله جوانترین عضو منسا در کشور است

آنها در حال حاضر به سالهای تحصیلی او فکر می کنند و به این فکر می کنند که چه چیزی لازم است تا او را نامزد نگه دارد.

خانواده ایلا همچنین شامل دو خواهر بزرگتر و یک برادر بزرگتر است که بهترین دوست اوست.

جیسون مک‌ناب گفت که «هفته به هفته تغییرات بزرگی را در کاری که انجام می‌دهد» تجربه می‌کند.

از همان هفته اول که مک‌ناب‌ها دختر بچه‌شان، ایلا را از بیمارستان به خانه آوردند، پدرش، جیسون مک‌ناب، مشکوک بود که ممکن است چیز دیگری در مورد او وجود داشته باشد.

منسا کسانی را می پذیرد که در یک آزمون هوش در 2 درصد برتر جامعه امتیاز بگیرند. اسناد ارائه شده توسط خانواده نشان می دهد که ایسلا در ماه مه توسط یک روانشناس لکسینگتون مورد آزمایش قرار گرفت، در صدک 99 امتیاز کسب کرد.

اکنون ایسلا 2 ساله که با خانواده‌اش در کرست‌وود زندگی می‌کند، به طور مستقل کتاب می‌خواند و به جوان‌ترین عضو منسا در ایالات متحده تبدیل شده است.

مادر آماندا مک‌ناب گفت، زمانی که کمی بیش از یک سال داشت، ایلا «واقعاً حروف الفبا را دوست داشت».

این کودک نوپا شهرستان اولدهام از زمان انتشار خبر عضویتش مورد توجه رسانه های ملی و حتی بین المللی قرار گرفته است. والدین او به واشنگتن پست گفتند که ایسلا همچنین می تواند جلو و عقب بشمارد و مسائل ساده ریاضی را انجام دهد.

والدینش گفتند: «او نام گربه را گذاشت.

Isla McNabb، 2 ساله، از Crestwood، جوان ترین عضو Mensa در ایالات متحده است.

اکنون، او شروع به نوشتن کلمات به طور مستقل کرده است. اخیرا، آماندا مک‌ناب گفت، او کلمه «مادر» را با مداد رنگی روی جعبه مقوایی که به ایلا داده بود تا با آن بازی کند، پیدا کرده است.

او از کمک در باغ سبزیجات، سه چرخه سواری و بازی در خانه درختی اش لذت می برد. بستنی و زغال اخته غذاهای مورد علاقه او هستند.

جیسون مک نب، که گفت او خود یکی از اعضای این سازمان است، گفت: «منابع جامعه محلی زیادی وجود ندارد.

آماندا مک‌ناب در ابتدا گفت، آنها شروع به تهیه فهرستی از تمام کلماتی کردند که او می‌دانست. اما وقتی لیست به 500 رسید، او گفت: “شمارش را متوقف کردیم، زیرا او اکنون می تواند بخواند.”

Isla McNabb، 2 ساله، از Crestwood، جوان ترین عضو Mensa در ایالات متحده است.



منبع

او عاشق حضور در پیش دبستانی چند روز در هفته است.

چارلز براون، مدیر بازاریابی و ارتباطات منسا، گفت که در حالی که این سازمان بیش از یک کودک 2 ساله را در فهرست خود دارد، Isla در حال حاضر جوانترین است.

در حدود 18 ماهگی، او صدای تک تک حروف را می دانست و شروع به نوشتن نامه با گچ پیاده رو کرده بود که به او می دادند تا با آن در خیابان خط بکشد.

آماندا مک‌ناب گفت که آنها برای اولین بار متوجه شدند که ایسلا می‌تواند کلمات را در حوالی دومین سالگرد تولدش بخواند، زمانی که پدرش کلمه قرمز را روی تبلت LCD که به عنوان هدیه دریافت کرده بود نوشت، و او آن را خواند، سپس به خواندن هر یک از یکدیگر ادامه داد. کلمات “رنگی” نوشت.

جیسون مک نب گفت: «او قطعاً به یک برنامه آموزشی سفارشی نیاز دارد.

او گفت: «او فقط این تمرکز عجیب را داشت. توجه او برای مدت طولانی‌تر از حد معمول به چیزی معطوف می‌شود.»

مک‌ناب‌ها گفتند که تصمیم گرفتند Isla را که در ماه نوامبر 3 ساله می‌شود، به منسا بپیوندند، زیرا می‌خواستند بتوانند با خانواده‌های دیگر دارای فرزندان با استعداد ارتباط برقرار کنند و از منابع سازمان استفاده کنند.

اما از جهات دیگر، آنها گفتند، او هنوز یک بچه معمولی 2 ساله است.

او گفت: «این خیلی رایج نیست. «بچه‌هایی که جوان هستند اغلب آزمایش نمی‌شوند.»

این زوج گفتند که تربیت فرزندی به اندازه ایسلا با چالش های خاص خود همراه است.

و آنها گفتند که او عاشق بازی با گربه خود، بوگر است.