کمترین کاری که می توانستند انجام دهند این بود که به او اجازه دادند کیک بخورد.

یکی از نمایندگان رستوران های زنجیره ای به پولیتیکو گفت: «سیاست، صرف نظر از طرف یا دیدگاه شما، نباید آزادی را در بازی حق تجمع و خوردن شام زیر پا بگذارد. “هر چیزی زمان و مکان دارد. ایجاد مزاحمت برای شام همه مشتریان ما یک عمل خودخواهی و خالی از نجابت بود.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

الکساندریا اوکاسیو کورتز نماینده دموکرات از نیویورک و قاضی دادگاه عالی برت کاوانا.

“پسر بیچاره. او قبل از سوفله خود را ترک کرد زیرا به این نتیجه رسید که نیمی از کشور در صورت داشتن حاملگی خارج رحمی در شرایط اشتباه، باید در خطر مرگ باشند.” در توییتر نوشت. “این همه در مورد او بسیار ناعادلانه است. حداقل کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که به او اجازه دهند کیک بخورد.”

AOC با تمسخر پوشش رسانه ای اعتراض گفت: “بیچاره. او قبل از سوفله اش رفت.”

  • او اشاره کرد که واژگونی Roe v. Wade تأثیر منفی بر افراد مبتلا به حاملگی خارج از رحم خواهد گذاشت.

  • اوکاسیو کورتز می‌گوید: «هیچ‌کس به این موضوع اهمیت نمی‌دهد مگر اینکه یک جمهوری‌خواه در رستوران باشد. “لطفاً کسی می تواند وسواس را توضیح دهد زیرا من آن را درک نمی کنم.”

    اوکاسیو کورتز ادامه داد: “من هرگز مرواریدی را که بر سر این اعتراضات چنگ زده است، درک نمی کنم.” جمهوری خواهان همیشه مردم را برای اعتراض به من می فرستند، گاهی اوقات مست و جنگ طلب».

    پولیتیکو روز جمعه گزارش داد که کاوانا در حالی که معترضان با ShutDownDC در بیرون جمع شده بودند، مورتون را ترک کرد، اگرچه آنها همچنین گزارش دادند که قاضی محافظه کار دادگاه عالی “معترضان را نشنیده یا ندیده و یک وعده غذایی کامل خورده است، اما قبل از دسر آنجا را ترک کرده است.”

    او همچنین به پوشش رسانه‌ای قبلی درباره شخصیت‌های محافظه‌کار که از رستوران‌ها رانده می‌شدند، اشاره کرد، از جمله زمانی که از سارا هاکبی سندرز، سخنگوی سابق کاخ سفید خواسته شد در سال ۲۰۱۸ یک رستوران ویرجینیا را ترک کند.

    برت کاوانا، قاضی دیوان عالی آمریکا، در میان اعتراضات بیرون، از در پشتی یک استیک‌خانه دی سی خارج شد.

  • کاوانا یکی از شش قاضی بود که به لغو رو در مقابل وید رای دادند و حق سقط جنین در قانون اساسی را لغو کردند.

    پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه برت کاوانا، قاضی دیوان عالی، یک استیک‌خانه دی‌سی را در اوایل شب چهارشنبه در میان اعتراض‌ها در بیرون ترک کرد، الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده دموکرات نیویورک، با پوشش رسانه‌ای این حادثه مخالفت کرد.

    الکساندریا اوکاسیو کورتز نماینده دموکرات از نیویورک و قاضی دادگاه عالی برت کاوانا.کوین دیچ و زک گیبسون/گتی ایماژ

    • در پی آن حکم، زنانی که حاملگی خارج از رحمی دارند – که با لانه گزینی جنین در خارج از رحم اتفاق می افتد، می تواند تهدید کننده زندگی باشد و هرگز منجر به تولد زنده نمی شود – ممکن است دیگر نتوانند در ایالت هایی که سقط جنین گسترده را تصویب می کنند، به مراقبت های لازم دسترسی داشته باشند. ممنوعیت ها

      مورتون با انتشار بیانیه‌ای به پولیتیکو اعتراضات را محکوم کرد و گفت که کاوانا و سایر حامیان «بی‌رویه توسط معترضان سرکش مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند».