کریس دیویدسون، حرفه ای سابق موج سواری استرالیا، پس از یک درگیری در میخانه کشته شد

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

در سن 15 سالگی، بومی نارابین در سال 1991 قهرمان جام کادت شد. چهار سال بعد به او اجازه داده شد تا در مسابقات معتبر Rip Curl Pro در بلز بیچ شرکت کند که در آن قهرمان جهان، کلی اسلیتر، را در دو مسابقه متوالی شکست داد.

گفته می شود مهاجم گرانت کلمن، برادر سرمربی راگبی NSW Waratahs، دارن کلمن است. او در حوالی ساعت 12:40 صبح در خانه ای در ساوت وست راکس دستگیر شد و 30 دقیقه پس از حمله به حمله ای که باعث مرگ شد متهم شد.

او یکی از شیک ترین موج سوارانی بود که تا به حال در این کشور تولید کرده بودیم. مارک ویندون، مدیر اجرایی Surfing NSW با شبکه استرالیایی ABC به اشتراک گذاشت و دیویدسون را شخصیتی بزرگتر از زندگی نامید، او یک استعداد فوق العاده بود و به همان اندازه که در آب بود، پر زرق و برق بود.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

کلی سستاری/گتی

اعتقاد بر این است که کریس دیویدسون، موج سوار افسانه ای طرفدار سابق، قربانی یک حمله مرگبار در یک بار کانتری در نیو ساوت ولز، استرالیا شده است. دیویدسون روز شنبه حوالی ساعت 11 شب در خارج از باشگاه ساوث وست راکس کانتری در ساوث وست راکس با مشت به صورتش کوبیده شد که باعث افتادن دیویدسون و ضربه سرش به سنگفرش شد. به گفته پلیس، او پیش از انتقال سریع به بیمارستان کمپسی، توسط امدادگران تحت درمان قرار گرفت و به گفته پلیس، درگذشت. او 45 ساله بود.

کلی سستاری/گتی

دیویدسون در دوران اوج خود به عنوان یکی از بزرگترین موج سواران زنده معرفی شد و در سال 2010 در رتبه 14 بین المللی در این ورزش قرار گرفت.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ادای احترام برای دیویدسون، از جمله از رقیب سابق او، اسلیتر، جریان داشته است.

دیروز یک سرباز دیگر را از دست داد. #ریپ کریس داوو. نبردهای خوبی با این مرد داشتم. یکی از با استعدادترین موج سوارانی که تا به حال می شناختم.» اسلیتر یکشنبه در اینستاگرام نوشت.