آنچه که رئیس کی سی کیو بی پاتریک ماهومز در مورد تبادل قبل از نیمه خود با Bieniemy گفت

پس از بازی، ماهومس گفت که ناامیدی او به طور خاص به خاطر ران کال بود که نیمه تمام شد.

در پایان، ماهومس گفت که او به عنوان یک فرد یا بازیکن از شخصیت خود عقب نشینی نخواهد کرد.

ماهومس گفت که تمایل مربیان برای اعتماد به او بخشی از گفتگوی قبل از نیمه با Bieniemy بود.

در آن زمان بود که دوربین های CBS به ناامیدی ماهومز پی بردند. او به سمت هماهنگ کننده تهاجمی اریک بینیمی در کناره حرکت کرد و با کلمات و حرکات متحرک شد. چند ثانیه بعد، مربی اندی رید آمد تا به آرامی بازوی ماهومس را بگیرد و او را از Bieniemy دور کند.

من تقریباً فقط گفتم، اجازه دهید فرصتی برای آن داشته باشم. و سپس او درست مثل این بود که “بیایید به رختکن خود برگردیم، و برای نیمه بعدی کمی کار خواهیم کرد.” نمی‌دانم این یک درگیری است یا نه، اما این پایان مکالمه بود.

پس از آن ما چندین شانس برای پیروزی داشتیم. فقط باید در نیمه دوم بهتر باشیم.”



منبع

به دلیل نتیجه، هواداران احتمالاً پایان نیمه اول را نیز تشریح خواهند کرد. ماهومس، در دو بازی قبلی خود قبل از دویدن، قبل از زدن ضربات عمیق در زمین، توانسته بود از فشار خلاص شود. یکی از آنها ناقص به جاستین واتسون رفت (و به هر حال شامل یک پنالتی نگه داشتن روی چیفز شد). بازی بعدی به جوجو اسمیت-شوستر ناقص بود، هرچند که ماهومس توسط یانیک نگاکوئه، مدافع کلتس، درست در زمان تحویل توپ، زمین خورد.

“من سعی کردم دو بار اول (آن مجموعه نزول ها) به عمق بروم و بدیهی است که آنها در یک پوشش عمیق بودند. تنها چیزی که گفتم این بود که “من آن را برگردانم. من آن را بیرون می‌آورم، سعی می‌کنم به خط کناری بروم، به ما فرصتی برای زدن یک گل زمینی بدهم.» ماومس گفت. اما منظورم این است که وضعیت سختی است.»

فرصت از دست رفته یکی از فرصت‌های فراوان برای تیم چیفز بود که باید احساس می‌کرد که یکشنبه یک برد را به ارمغان آورده است.

منظورم این است که در پایان روز، می‌خواستم برای گلزنی تلاش کنم. ماهومس گفت. ما در شرایط سختی قرار داشتیم. مثل دوم یا سوم و 20 بود، چیزی شبیه آن. احتمالاً تصمیم هوشمندانه فقط این بود – ما در نیمه توپ را گرفتیم – اجازه دهید فقط به نیمه برسیم. اما من همیشه دوست دارم گل بزنم.”

بیایید تنظیم مجدد کنیم: چیفز با برتری 14-10، در 20 ثانیه مانده به پایان کوارتر دوم در خط 36 قدمی خود با دو و 20 روبرو شدند. آنها هیچ تایم اوتی نداشتند. ماهومز به جای تلاش برای پاس، توپ را در وسط به جریک مک کینون داد تا یک امتیاز شش قدمی به دست آورد. چیفز تصمیم گرفتند بعد از آن بازی دیگری را اجرا نکنند.

کانزاس سیتی در تیم‌های ویژه بسیار افتضاح بود – با ضربه‌ای خفه‌کننده، گل از دست رفته زمین، از دست دادن امتیاز اضافی و تلاش ناموفق برای گل‌زنی جعلی – و به کلت‌ها به لطف یک پنالتی غیرورزشی که کریس جونز را دنبال می‌کرد، جان بیشتری در بازی برنده‌شان بخشید. توقف سوم.

او می‌خواست دنبالش برود. نه سلام مریم یه چیز دیگه که داریم اما من فکر کردم که بهتر است این کار را نکنم.» رید در مورد ماهومس گفت. بنابراین او فقط… او یک بچه رقابتی است. او می خواهد از هر فرصتی استفاده کند. فکر می‌کردم بهترین کار این است که بگذارم آن جا سوار شود.»

“من، من در زمین هستم. دارم بازی میکنم. می خواهم همیشه برای گلزنی تلاش کنم. ماهومس گفت من این هستم. اما وظیفه آنها (مربیان) این است که مطمئن شوند بازی را به درستی مدیریت می کنند.

وقتی از رید در مورد وقایع پس از آن سؤال شد، شدت آنها را کم اهمیت جلوه داد. او گفت که سخنان بین ماهومز و بینیمی در ویدیو بدتر از آنچه در واقعیت بود به نظر می رسید و گفت: «اصلاً یک رویارویی نبود. این چیزی نیست که بود.»

پاتریک ماهومس، مدافع کانزاس سیتی، پس از بازی نهایی تیم در نیمه اول، خوشحال نبود – و او پس از باخت 20-17 چیفز مقابل ایندیاناپولیس کلتس در بعدازظهر یکشنبه در استادیوم لوکاس اویل به همین میزان اعتراف کرد.