کریستن بل می گوید راز یک ازدواج شاد در 2 کلمه خلاصه می شود

بل در سال 2021 به People گفت: “هر دو سال یکبار، ما به این فکر می کنیم که “ما نسبت به یکدیگر بسیار متخاصم هستیم” و این را نمی خواهیم.” من این کار را برای شما انجام نمی‌دهم و کاری که شما انجام نمی‌دهید برای من بهترین است، و اینکه چگونه می‌توانیم بهتر به این هدف تیم خدمت کنیم.»

شپرد و بل در 8 ژانویه 2017 به هفتاد و چهارمین جوایز سالانه گلدن گلوب می‌رسند.

در حالی که کریستن بل و داکس شپرد به 10 سالگی سالگرد ازدواج خود نزدیک می شوند، ستاره «یخ زده» گفت که راز آنها برای یک ازدواج شاد تنها در دو کلمه خلاصه می شود.

او افزود: “این چیزی است که برای ما کار می کند.”

شپرد و بل در سال 2007 با یکدیگر رابطه برقرار کردند و در اکتبر 2013 با هم ازدواج کردند.

اگرچه برخی شکایت کرده‌اند که دوست ندارند سرگرم‌کننده‌ها جنبه‌های زشت‌تری از رابطه‌شان را به اشتراک بگذارند، ستاره «ورونیکا مارس» گفت که او فقط می‌خواهد صادق باشد.

این دو همچنین از طرفداران بزرگ درمان هستند و با طرفداران در مورد استفاده از شخص ثالث برای کمک به آنها برای مذاکره در مورد پایین بودن رابطه، باز و صادق هستند.

بل در مقاله ای که چهارشنبه منتشر شد به ET گفت: «آسیب پذیر بمانید». “تو باید آسیب پذیر باشی.”

او گفت که او و شپرد آموخته‌اند که وقتی ما نمی‌خواهیم باید آسیب‌پذیر باشیم.

این دو دارای دو فرزند هستند: دختران لینکلن 9 ساله و دلتا 7 ساله.

مربوط…



منبع

شپرد و بل در 8 ژانویه 2017 به هفتاد و چهارمین جوایز سالانه گلدن گلوب می‌رسند.

شپرد و بل در 8 ژانویه 2017 به هفتاد و چهارمین جوایز سالانه گلدن گلوب می‌رسند.

بل سال گذشته در یک نظر اینستاگرامی در پاسخ به یکی از بدخواهان نوشت: «ما فقط سعی می‌کنیم در مورد اینکه ازدواج یا همراهی به هر شکلی که باشد گاهی اوقات سخت است صادق باشیم. “شما نمی توانید همیشه کنترل داشته باشید یا حق داشته باشید، و برای ما مهم است که با صداقت “همسانی کامل” شما که یک افسانه است، رهبری کنیم.”