خانواده گابی پتیتو به تازگی 3 میلیون دلار در یک دادخواست اعدام غیرقانونی علیه املاک برایان لاندری به دست آوردند – اما آنها به این رقم نزدیک نخواهند شد.


گبی پتیتو و نامزد برایان لاندری

گبی پتیتو و نامزد برایان لاندریبا حسن نیت از خانواده اشمیت و پتیتو

  • یک قاضی به خانواده گابی پتیتو 3 میلیون دلار در دعوی علیه دارایی برایان لاندری محکوم کرد.

  • اما دارایی Laundrie یک مبلغ پنج رقمی تخمین زده می شود.

  • خانواده پتیتو قصد دارند هر کمکی را که دریافت می کنند به بنیاد گبی پتیتو اهدا کنند.

یک قاضی فلوریدا به نفع خانواده گابی پتیتو رای داد در دعوای مرگ غیرقانونی خود علیه دارایی برایان لاندری، به آنها 3 میلیون دلار جایزه داد – اما آنها در واقع به این رقم نزدیک نخواهند شد.

از آنجایی که دارایی Laundrie در مجموع کمتر از 3 میلیون دلار است، هر چیزی که باقی بماند به خانواده تعلق می گیرد. این دارایی “یک مبلغ پنج رقمی” تخمین زده می شود. جی بی بیونو، مجری دیجیتال WFLA در توییتی درباره حکم دادگاه گفت.

پت ریلی، وکیل خانواده پتیتو، در بیانیه ای از طرف خانواده گفت: «برایان 3 میلیون دلار نداشت، این یک عدد دلخواه است.

والدین پتیتو، جو پتیتو و نیکول اشمیت، قصد دارند هر آنچه از املاک لاندری به دست می آورند به بنیاد گبی پتیتو اهدا کنند.

در بیانیه ریلی آمده است که این بنیاد “به رسیدگی به نیازهای سازمان هایی که از یافتن افراد گمشده حمایت می کنند و کمک به سازمان هایی که به قربانیان خشونت خانگی کمک می کنند، ادامه خواهد داد.”

وکلای خانواده لاندری بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

ان‌بی‌سی نیوز در آن زمان گزارش داد که اشمیت در ماه مه علیه املاک لاندری به‌خاطر «خسارت بیش از 30000 دلار» شکایت مرگ غیرقانونی ارائه کرد.

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، در این شکایت که توسط رایلی به نمایندگی از اشمیت در شهرستان ساراسوتا ارائه شد، آمده است: «مرگ گابریل ونورا پتیتو ناشی از اعمال عمدی برایان لاندری بود.

“به عنوان یک نتیجه مستقیم و نزدیک از رفتار زشت برایان لاندری، نیکول اشمیت و جوزف پتیتو هزینه های تشییع جنازه و خاکسپاری را متحمل شدند و مراقبت و راحتی را متحمل شدند و احتمالاً از همراهی، جامعه و آسایش در آینده متحمل شده اند.” شکایت گفت

ریلی به فوربس گفت که این تسویه حساب جدا از شکایتی است که والدین پتیتو علیه والدین لاندری در ماه مارس ارائه کردند، که در آن آنها والدین لاندری را متهم می کنند که با امتناع از افشای اطلاعات مربوط به محل اختفای دخترشان مانع از جستجوی دخترشان شده اند.

در ماه نوامبر، والدین پتیتو نیز با طرح دعوی 50 میلیون دلاری، پلیس یوتا را مسئول مرگ پتیتو متهم کردند و گفتند افسری که به تماسی درباره پتیتو و لاندری پاسخ داد، علیه دخترشان مغرضانه بود.

در بیانیه ریلی آمده است: «جوزف پتیتو و نیکول اشمیت آرزو دارند تراژدی شخصی خود را به یک اتفاق مثبت تبدیل کنند. آنها امیدوارند که بنیاد گبی این موضوعات مهم را به نفع همه جوامع ما در معرض دید عموم قرار دهد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع