کروز در حالی که برای اوگلز در تنسی دست و پا می زند، از دموکرات ها انتقاد می کند

از دیگر سخنرانان این رویداد، مارک گرین، نماینده تنسی ایالات متحده و کلی تراویس، بنیانگذار اوتکیک بودند.



منبع

پس از این رویداد، اوگلز از پاسخ دادن به سؤالات مستقیم در مورد اینکه آیا از ممنوعیت ملی سقط جنین حمایت می کند یا نه، خودداری کرد و در عوض تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده برای لغو حق قانون اساسی برای این روش را ستود. کروز همچنین حمایت خود را از کشورهایی که اکنون این قدرت را دارند که محدودیت‌های خود را برای سقط جنین تعیین کنند، ابراز کرد.

فرانکلین، تن (AP) – تد کروز سناتور تگزاس روز چهارشنبه از رهبری دموکرات ها در مورد تورم، جرم و جنایت و سیاست خارجی انتقاد کرد و از رای دهندگان تنسی خواست تا اندی اوگلز جمهوری خواه را به کنگره بفرستند.

کروز در تور اتوبوس 17 ایالتی است و برای نامزدهای مختلف سنا و مجلس نمایندگان پیش از انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر که کنترل هر دو مجلس در خطر است، دست و پا می زند. او به Ogles در فرانکلین، تنسی – شهری مرفه در جنوب نشویل – پیوست، زیرا شهردار سابق بخش روستایی برای به دست آوردن یک کرسی کنگره که به تازگی طراحی شده است، به نشویل چپ می‌پیوندد.

اوگلز پس از بیرون آمدن از یک رقابت اولیه شلوغ و کبود، یک کمپین نسبتاً کم حاشیه را رهبری کرده است، جایی که او اعلام کرد: “لیبرال ها، ما به دنبال شما می آییم.” در سخنرانی پیروزی خود او دعوت‌های متعدد برای مناظره با کمپبل را رد کرد، تا حد زیادی از مصاحبه با رسانه‌ها اجتناب کرد و اخیراً یک تبلیغ تلویزیونی منتشر کرده است.

حوزه پنجم کنگره ای تنسی امسال توجه ملی را به خود جلب کرده است، پس از آن که جمهوری خواهان نشویل را در حین تقسیم بندی مجدد به امید به دست آوردن یک کرسی جمهوری خواه اضافی در کنگره ایجاد کردند. این اقدام باعث شد که جیم کوپر، نماینده دیرینه دموکرات ایالات متحده اعلام کند که بازنشسته خواهد شد، زیرا راهی برای پیروزی او وجود نداشت، و یک رقابت آزاد نادر برای کنگره در تنسی ایجاد کرد.

اوگلز در رقابت با هیدی کمبل دموکرات است که در سه ماهه گذشته او را بالا برد و خرج کرد. کمپین او قبل از تجمع Ogles بیانیه ای صادر کرد و اوگلز و کروز را متهم کرد که مایلند از قدرت خود برای کاهش مزایای استفاده کنند و به “شرکت های غول پیکر و میلیاردرها یک معافیت مالیاتی دیگر بدهند.”

اوگلز گفت: “گاهی اوقات باید نمک بیاورید و آن را روی زخم بریزید و به مردم یادآوری کنید که کجا گم شده ایم.” وقتی مجلس را برنده می‌شویم و وقتی مجلس سنا را می‌بریم، حقیقت را می‌آوریم، نور می‌آوریم و یک کامیون نمک می‌آوریم تا آنها را از شهر بیرون کند.»

با این حال، روز چهارشنبه، اوگلز اعلام کرد که کشور بر سر دوراهی قرار دارد، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را یک شرکت جنایتکار خواند و خواستار استیضاح بایدن و معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس شد. ورزشکاران ترنسجندر که در ورزش های زنانه شرکت می کنند – تشویق های بلند جمعیت را برانگیخت.

از آن زمان، کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات کنگره هیچ یک از سه کرسی که نشویل را تقسیم می کند به لیست کرسی هایی که قصد دارد در این انتخابات اختصاص دهد اضافه نکرده است، زیرا اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان همچنان در خط است.

کروز در حالی که هشدار داد که ایالات متحده در بحرانی است که اگر دموکرات‌ها کنترل خود را حفظ کنند، گفت: «احیایی در راه است و من با تمام وجودم به این باور دارم. تا دو هفته دیگر، ما نه تنها شاهد یک موج قرمز، بلکه یک سونامی قرمز خواهیم بود.