مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow می گوید که او برای شرکت در یک مراسم محافظه کارانه دیر آمده است زیرا درب جت شخصی او سقوط کرده است.

او اضافه کرد که درب اصلی مشکل ساز نبود و به طعنه گفت که اگر این اتفاق می افتاد “داستان بهتری بود”.

لیندل با خنده حضار گفت: «قرار بود زودتر اینجا باشم، اما در واقع، اوه، در هواپیمای من روی زمین افتاد. “من یک زندگی بسیار عجیب و غریب دارم، اجازه دهید به شما بگویم!”

لیندل گفت: «چهار ساعت طول کشید تا دوباره آن را روشن کنیم.

لیندل به 9News گفت: “من او را سوار کردم – در سمپوزیوم سایبری، از مردم سراسر کشور سوار می شوم.” “او با گروه از کلرادو به سمپوزیوم سایبری آمد. من افراد را انتخاب کردم. از 50 ایالت دعوت کردم. همه 50 ایالت نماینده داشتند. پاسخ شما این است. یک سوال احمقانه دیگر از یک روزنامه نگار احمق.”

مایک لیندل می‌گوید که به دلیل شکستن یکی از درهای هواپیمایش به یک رویداد محافظه‌کارانه دیر رسیده است.

  • مایک لیندل.درو انگرر/گتی ایماژ

    • لیندل به اینسایدر گفت که از تگزاس به میسوری سفر می کرد که درب انبار چمدان افتاد.

    • لیندل گفت: “چهار ساعت طول کشید تا آن را دوباره روشن کنیم. نتوانستیم آن را روی غلتک ها سوار کنیم. سپس دوباره آن را سوار کردیم و یک روز دیگر طول کشید تا به مغازه برگشتیم تا بررسی های فشرده را تکمیل کنیم.” خودی.

      لیندل هم گفت مارشال زلینگر، خبرنگار 9News در آوریل که تینا پیترز، مسئول سابق انتخابات کلرادو را با جت به سمپوزیوم سایبری اوت 2021 در سیوکس فالز، داکوتای جنوبی برد. ممکن است پیترز با پذیرش این هواپیما از سوی مدیر عامل بالش، قانون اخلاق دولتی را زیر پا گذاشته باشد. او اکنون به افشای اطلاعات محرمانه دستگاه رأی گیری متهم شده است.

      مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow می گوید که به دلیل افتادن یکی از درهای هواپیمای شخصی او به یک رویداد محافظه کارانه دیر رسیده است.

      لیندل از هواپیمای خود برای پرواز به بسیاری از رویدادها استفاده کرده است. در ماه نوامبر، او در فیس بوک گفت که پس از پخش زنده ماراتن ۹۶ ساعته «Thanks-a-Thon» در روز شکرگزاری، اعضای تیمش را به خانه برد.

      شنیده شد که لیندل در حال توضیح درباره ورود دیرهنگام خود به نوزدهمین جشن جهانی اوزارکس است. این رویداد دو روزه در میسوری به میزبانی دوست او، پادکست برانون هاوس، در 15 و 16 اکتبر برگزار شد.

      در کلیپی دیگر به اشتراک گذاشته شده در توییتر، شنیده شد که لیندل به شوخی می گوید که خلبان به او اجازه نمی دهد “بالش هایی را به در بچسباند” تا بتواند بلند شود.

      تصویری از مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow، در حال لبخند زدن به عکاس

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





      منبع

      در ماه سپتامبر، تیم حقوقی لیندل گفت که موضوع سفر با هواپیمای خصوصی وی زمانی مطرح شد که اف بی آی گوشی او را در یک خودروی هاردی در مینه سوتا توقیف کرد. بر اساس پرونده ای از وکلای لیندل که توسط Insider مشاهده شد، افسران پس از مکالمه 30 دقیقه ای که شامل پیترز، Dominion Voting Systems و جت شخصی لیندل بود، تلفن لیندل را ضبط کردند. لیندل به اینسایدر گفت که این توقیف با تحقیقات در مورد پیترز مرتبط بود.

      لیندل گفت که جت اکنون به طور کامل تعمیر شده است.

      لیندل چهارشنبه شب در گفتگو با Insider توضیح داد که این درب انبار چمدان بود که قبل از پرواز او از تگزاس به میسوری از جت شخصی او افتاد.