کتابخانه های تگزاس در حال حذف کتاب های ملکه الیزابت هستند. دلیل ممکن است شما را شگفت زده کند

او گفت: «در غیر این صورت من اطلاعات درستی به آنها نمی دهم. او انتظار دارد زمانی که دانش‌آموزان برای پردازش و شنیدن اطلاعات بیشتر در مورد رویداد تاریخی در آخر هفته، سؤالات بیشتری داشته باشند.

سلبی روز پنجشنبه گفت: «وقتی خبر امروز منتشر شد، من شروع به پاک کردن کتاب‌هایم کردم که الیزابت را به عنوان پادشاه کنونی بریتانیا نشان می‌داد.

رولند گفت، مهم‌تر از آن، مربیان و والدین باید احساسات و واکنش‌های فرزندان خود را بپذیرند و سعی نکنند از طریق احساس «درست» آنها را راهنمایی کنند.

سلبی، که در ابتدایی هابارد هایتس کار می کند، از این لحظه به عنوان یک «درس کوچک» برای دانش آموزان استفاده کرد که چگونه کتابخانه ها باید هر زمان که رویدادهای مهم تاریخی رخ می دهند، تجدید شوند.

او حتی در فروشگاه تنها چند ساعت پس از اعلام این خبر از او پرسیده شد، او به استار-تلگرام گفت.

کودکان خردسال چگونه مرگ افراد مشهور را پردازش می کنند؟

مری جو گرین، یک مربی باغ در فورت ورث که اهل بریتانیا است، گفت که به دلیل لهجه‌اش وقتی به دانشگاه می‌رود، از دانش‌آموزان و معلمان به طور یکسان انتظار سؤال دارد.

ساعاتی بعد، کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای تایید کرد که طولانی‌ترین پادشاه بریتانیا در ۹۶ سالگی درگذشت.

بک گفت، معلمان دیگر، از جمله کسانی که در کلاس‌های تاریخ جهان شرکت می‌کنند، ممکن است درباره «گشودن استعمار در قرن بیستم» که در طول سلطنت 70 ساله الیزابت رخ داد، بحث کنند.

در آرلینگتون، بیشتر کلاس های آن روز با اعلام رسمی انجام شد. اما جف بک، رئیس دپارتمان مطالعات اجتماعی در دبیرستان مارتین، می‌گوید درس‌هایی برای دانش‌آموزان وجود دارد که وقتی جمعه به کلاس برمی‌گردند، می‌بیند.

برای کوچک‌ترین بچه‌ها، مرگ رهبران یا افراد مشهور و رویدادهای دیگری که شامل احساسات بزرگ می‌شود، می‌تواند دشوار باشد.

در روزهای آتی سلبی و صدها کتابدار دیگر در مدارس فورت ورث این فرآیند گسترده را تکمیل خواهند کرد – زیرا دانش آموزان در مورد لحظه تاریخی در گذشت ملکه الیزابت دوم مطلع می شوند. کتاب‌های دیگری که باید از بین بروند شامل کتاب‌هایی هستند که چارلز و ویلیام را در نقش‌های منسوخ شده‌شان نشان می‌دهند.

معلم: دانش آموز با درگذشت پادشاه شوکه نمی شود

او گفت: “احساسات زیادی ممکن است در مورد مرگ ظاهر شود، بنابراین والدین ممکن است بخواهند ابتدا احساسات خود را بررسی کنند.” “درک فرآیند سوگواری برای کسی که شخصاً نمی شناسید دشوار است.”

او در راهنما گفت: «اجازه دهید کودک نزد شما بیاید و به او فضایی بدهید تا احساسات و افکار خود را در مورد رویداد/از دست دادن به اشتراک بگذارد. “به آنها اجازه دهید تا بدانند که احساس کردن آنچه آنها دارند مشکلی ندارد و شما در کنار آنها هستید تا در مورد آنچه آنها تجربه می کنند صحبت کنید.”



منبع

آدری رولند، بنیانگذار و مدیر عامل یادگیری فضای سبز در فورت ورث، گفت که نقش مربیان اولیه استفاده از زبان روشن و پاسخ به سوالات است.

او افزود: «بچه ها از مرگ یک زن 96 ساله شوکه نخواهند شد. “این مانند یک تراژدی غیرمنتظره نخواهد بود.”

او گفت: “ملکه انگلیس رئیس دولت است، اما رئیس دولت نیست، در حالی که در ایالات متحده، ما بین این دو چیز تفاوتی نداریم.” در ایالات متحده، ما از روسای جمهور خود انتظار داریم که کارهای تشریفاتی و همچنین حکومت واقعی را انجام دهند.

اما بک گفت که فاصله مرگ و کهولت ملکه باعث می شود که این رویداد برای دانش آموزان محلی کمتر از سایر رویدادهای تاریخی اخیر در ایالات متحده مرتبط باشد.

گوئن بورود، که به دانش‌آموزان ناشنوا و کم‌شنوا در فورت ورث تدریس می‌کرد و نامزد دموکرات‌ها برای مجلس سنای تگزاس است، گفت که این لحظه در هر کلاس درس اهمیت متفاوتی خواهد داشت.

هنگامی که میندی سلبی، کتابدار مدرسه ابتدایی فورت ورث، صبح پنجشنبه به محل کار خود رسید، این خبر را نشنیده بود که ملکه الیزابت دوم “تحت نظارت پزشکی” در قلعه بالمورال است.

برخی از پیشنهادات شامل پیروی از راهنمایی های کودک و پذیرش این است که “ممکن است تجربه ای در مورد از دست دادن یا مرگ نداشته باشند، بنابراین مشاهده بزرگسالان و حتی کل جامعه یا کشور در سوگواری ممکن است طاقت فرسا باشد.”

او به استار-تلگرام گفت: «من به اهمیت تاریخی لایحه زبان اشاره بریتانیا که ملکه آن را تایید کرد اشاره می کنم. به عنوان معلم ناشنوایان و کم شنوایان، فکر می‌کنم پرداختن به این جنبه از تاریخ مفید خواهد بود.»

دانستن چگونگی ابراز احساسات برای کودکان کوچکتر دشوار است، زیرا آنها هنوز در حال یادگیری هستند که احساسات خود چیست و چگونه آنها را احساس می کنند.

او گفت: “ما می خواهیم از زبان روشن استفاده کنیم، “ملکه مرد.” ما نمی خواهیم تاریخ سلطنت یا نقش او را توضیح دهیم مگر اینکه با دانش آموزان کلاس صحبت کنیم. این فردی است که بیشتر مردم او را می شناسند و او درگذشته است و بسیاری از مردم از این بابت بسیار ناراحت خواهند شد.

او گفت: «احتمالاً به اندازه برخی چیزهای دیگر تأثیرگذار نخواهد بود … که ما درباره (مانند) واژگونی Roe v. Wade، چیزهایی مانند آن صحبت کرده ایم.

رولند گفت: «به ویژه در سنین زیر 6 سال، آنها باید بیشتر بر درک احساسات واقعی خود در مورد چیزها تمرکز کنند، قبل از اینکه به این فکر کنند که چگونه احساسات من در مورد چیزها بر دیگران تأثیر می گذارد. بنابراین ما به آنها زمان کمی می دهیم تا چیزهایی را اضافه کنند تا واقعاً احساسات و دامنه عاطفی خود را پیدا کنند و … واقعاً آن چیزها را قبل از اینکه شروع به شکل دادن آن چیزها به شکل مورد انتظار اجتماعی کنند، شناسایی کنیم.

مارشا ریچاردسون، مدیر برنامه مشاوره مدرسه و سلامت روان در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه پنسیلوانیا، راهنمایی برای والدین در هنگام صحبت با فرزندانشان در مورد مرگ یک فرد مشهور تهیه کرد.

او گفت: «ما می‌خواهیم بچه‌ها یک طیف عاطفی واقعی ایجاد کنند. بنابراین ما می‌خواهیم بچه‌ها اصیل باشند و می‌توانیم اعتماد کنیم که به جای درست خواهند آمد.»

امپراتوری بریتانیا درست سال ها قبل از تولد ملکه در اوج خود بود و بیش از یک چهارم کل زمین های روی زمین را در اختیار داشت. کشورهایی از هند تا کنیا در قرن بیستم جدا شدند و مستقل شدند.