کالی کوکو به اولین فرزندش با تام پلفری خوش آمد می گوید و نام دخترش را فاش می کند

بازیگر «اوزرک» تیتراژ خود را با نقل قولی از مولانا آغاز کرد و نوشت: «تو روح جهان هستی. و نام تو عشق است. -مولوی.

خانواده شاد جدید. (اینستاگرام)

پلفری این خبر خوشحال کننده را در پست اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و با عکسی از خانواده سه نفره در کنار هم شروع کرد و سپس چند عکس از کوکو و دخترش انداخت.

در آن زمان، او افزود: “ما آماده ایم تا زندگی مشترکی بسازیم.”

او در کپشن نوشته بود: «دختر بچه پلفری ۲۰۲۳ می‌آید».

او با افزودن یک ایموجی قلبی نوشت: «همچنین @tommypelphrey فقط به این دلیل که از شما سیر نمی‌شوم».

در هفته های منتهی به تولد دخترشان، کوئوکو در یک استوری شیرین اینستاگرامی عشق خود را با پلفری جشن گرفت. این زن 37 ساله مجموعه‌ای از عکس‌های این زوج را منتشر کرد و در توضیح آن به دوست پسرش ادای احترام کرد.

“معرفی، ماتیلدا کارمین ریچی پلفری، نور جدید زندگی ما!” او پست را زیرنویس کرد ما از این معجزه کوچک بسیار خوشحال و سپاسگزاریم. با تشکر از پزشکان، پرستاران، خانواده و دوستانی که در چند روز گذشته به ما کمک زیادی کردند.

در این کلیپ که برای آهنگ اسلیم داستی به نام “Waltzing Matilda” تنظیم شده بود، این مرد 40 ساله با محبت به دخترش خیره شد.

عزیزم ماتیلدا!  (اینستاگرام)



منبع

او افزود: “قلب من پر از عشق و قدردانی برای این معجزه است… ماتیلدا کارمین ریچی پلفری.” “جاودانه از قدرت و شجاعت همسر و بهترین دوستم @kaleycuoco سپاسگزارم. تو باورنکردنی هستی.»

او به یاد می آورد: «صدای او را شنیدم و برگشتم، و انگار زندگی ام به پایان رسیده بود یا تازه شروع شده بود. “به من برخورد. عشق در نگاه اول بود. ما بلافاصله وصل شدیم.”

کوکو در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که در اکتبر 2022 در انتظار اولین فرزندش است. او در حالی که پلفری تکه‌ای از کیک را با فیلینگ صورتی بالا گرفته بود، سلفی گرفت.

کیلی کوکو و تام پلفری والدین جدید هستند!

کوئوکو در استوری اینستاگرام خود یک ویدیوی سیاه و سفید تاثیرگذار از پلفری به اشتراک گذاشت که به آرامی ماتیلدا را در آغوش خود می گیرد و او را به جلو و عقب تکان می دهد.

ستاره سابق «تئوری بیگ بنگ» چرخ فلکی از عکس‌های دختر تازه متولد شده‌اش، از جمله چند عکس انفرادی از نوزاد، چندین سلفی با کوکو و پلفری، و همچنین تصویری شیرین از سه نفر با هم در بیمارستان را به اشتراک گذاشت.

خانواده شاد جدید.  (اینستاگرام)

در پایان ماه می، او در مصاحبه ای با USA Today در مورد عشق خود با این بازیگر صحبت کرد. کوکو توضیح داد که آنها توسط مدیر مشترکشان، آندریا پت-جوزف راه اندازی شده اند، که گفت آنها “برای یکدیگر عالی خواهند بود.”